Δρομοι...

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Δρομοι στριφτεροι,δρομοι φανταστικοι,δρομοι που τρομοκρατουν,δρομοι επικινδυνοι,δρομοι που περνουν απο μεγαλα υψομετρα,δρομοι που εξαπτουν την φαντασια,δρομοι που ονειρευομαστε.
Παμε να μαθουμε για αυτους!


Ο D915,ειναι ενας δρομος στην Τουρκια,110 περιπου χλμ,που ξεκιναει απο την Μαυρη Θαλασσα και συγκεκριμενα απο το Of της Τραπεζουντας και καταληγει στο Bayburt.
Αυτός ο δρόμος δοκιμάζει την ικανότητα και το θάρρος κάθε οδηγού. Υπάρχει λίγος χώρος για λάθη σε αυτόν τον δρόμο.
Οι τροχοί σας θα εκπλαγούν με την υπέροχη θέα στα βουνά που απλώνονται μπροστά σας!
Ο δρόμος ξεκινά και τελειώνει με άσφαλτο για εύκολη οδήγηση, αλλά ο κύριος όγκος του δρόμου αποτελείται από χαλίκι.
Ανεβαίνει στο Soganli Geçidi σε υψόμετρο 2.330m!!!
Με τόσο μεγάλο υψόμετρο, ο δρόμος μπορεί να κλείσει ανά πάσα στιγμή λόγω χιονοπτώσεων.
Μην ταξιδεύετε σε αυτόν τον δρόμο σε δύσκολες καιρικές συνθήκες. Χιονοστιβάδες, βαριές χιονοπτώσεις και κατολισθήσεις μπορεί να συμβούν ανά πάσα στιγμή. Η ομίχλη και η βροχή είναι πολύ συνηθισμένα και αυτό το κομμάτι μπορεί να γινει πολύ λασπωμένο και ολισθηρό μετά τη βροχή καθιστώντας δύσκολο να περάσετε.Έχει καλή φήμη ότι είναι επικίνδυνο λόγω απρόβλεπτων χιονοθυελλων!
Το πιο δύσκολο τμήμα του δρόμου βρίσκεται κοντά στην πόλη Çaykara. Ονομάζεται Derebaşı Turns. Έχει 13 απίστευτες φουρκέτες που ανεβαίνουν από 1.712 μέτρα, στα 2.035 μέτρα σε μόλις 5,1 χιλιόμετρα.
Αυτός ο ακραίος χωματόδρομος ανοιχτηκε το 1916 από Ρώσους στρατιώτες μετά την Εκστρατεία της Τραπεζούντας.

Image

Image

Image

Image







Χαρτης
https://goo.gl/maps/iGcosr5iMPMSur6p9


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Η Χιλή και η Αργεντινή μοιράζονται περισσότερα από 5.000 μίλια συνόρων, τα περισσότερα από τα οποία βασίζονται στις επιβλητικές κορυφές των Άνδεων.
Με πάνω από 40 συνοριακές διαβάσεις μεταξύ των δύο χωρών να εκτείνονται στα βουνά, το πιο εντυπωσιακό και σημαντικό είναι το Paso de los Libertadores, επίσης γνωστό ως Paso del Cristo Redentor.
Είναι το πιο σημαντικό περασμα μεταξύ της πρωτεύουσας της Χιλής, του Σαντιάγο και της περιοχής Μεντόζα της Αργεντινής.
Τα σύνορα είναι στην πραγματικότητα μια σήραγγα: η σήραγγα Cristo Redentor, που βρίσκεται σε υψόμετρο 3.209 μ. Και μήκους 3.080 μέτρων, εκ των οποίων 1.564 βρίσκονται στο έδαφος της Χιλής και 1.516 στην πλευρά της Αργεντινής. Άνοιξε το 1980.
Η διαδρομή απαιτεί συγκέντρωση 100%, περνώντας από μερικές από τις πιο απομακρυσμένες περιοχές της Νότιας Αμερικής.
Προσφερει θεα στην υψηλότερη κορυφή της Νότιας Αμερικής, την Aconcagua.
Η δευτερη ονομασια του,Paso del Cristo Redentor,δωθηκε εξ αιτιας του αγαλματος Christ the Redeemer of the Andes των 4 τόνων,που τοποθετήθηκε το 1904 κοντά στην είσοδο της πλευράς της Αργεντινής σε υψόμετρο 4.000 μέτρων.
Το πιο γραφικό τμήμα του δρόμου είναι ένα μικρό τμήμα γνωστό ως Los Caracoles (τα σαλιγκάρια), στην πλευρά της Χιλής.
Είναι μια τρομερή απότομη ανάβαση που περιλαμβάνει περισσότερες από 20 στροφές φουρκέτας.
Η επιφάνεια του δρόμου είναι ασφαλτοστρωμένη και μπορεί να απαιτούνται αλυσίδες ή ελαστικά χιονιού καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.
Έχει πολλές απότομες κλίσεις και φουρκέτες. Δεν υπάρχουν προστατευτικά κιγκλιδώματα.
Ο δρόμος είναι καλυμμένος με χιόνι για το μεγαλύτερο μέρος του έτους.

Image

Image

Image

Image





Χαρτης
https://goo.gl/maps/yfjq6T4fKx92d4FW8


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Η επαρχία Sichuan βρίσκεται δίπλα στο ανατολικό τμήμα του Θιβέτ, το οποίο καθιστά το Θιβέτ προσβάσιμο οδικώς.
Η εθνική οδός Chengdu-Lhasa, που ονομάζεται επίσης αυτοκινητόδρομος Sichuan-Tibet, είναι μια σύγχρονη αναβάθμιση της αρχαίας εθνικής οδού Sichuan-Tibet. Ξεκινά από το Τσενγκντού, την πρωτεύουσα της επαρχίας Σιτσουάν στα ανατολικά, και καταλήγει στη Λάσα, την πρωτεύουσα του Θιβέτ στα δυτικά.
Υπαρχουν 2 διαδρομες που συνδεουν τις πολεις.
Η νότια διαδρομή της εθνικής οδού Σιτσουάν-Θιβέτ εκτείνεται σε 2.149 χιλιόμετρα και διασχίζει τεράστια και όμορφα τοπία. Είναι το πιο όμορφο και υπέροχο τμήμα της εθνικής οδού G318. Το τοπίο στην πορεία είναι συνεχώς μεταβαλλόμενο και πολύχρωμο. Οδηγοντας αυτον τον δρόμο, μπορείτε να ζήσετε την υπέροχη αίσθηση "ποικίλων καιρικών συνθηκών στα βουνά, τέσσερις εποχές σε μια μέρα".
Είναι επίσης αναγνωρισμένος ως ο πιο απότομος και δύσκολος δρόμος στην Κίνα. Το τμήμα μέσα από τα βουνά Hengduan στο ανατολικό οροπέδιο του Θιβέτ είναι οι πιο περίπλοκες και μοναδικές αλπικές ορεινές κοιλάδες στον κόσμο. Ονομάζεται "το μυαλό στον ουρανό, το σώμα στην κόλαση".
Υπάρχουν αμέτρητα γραφικά σημεία κατά μήκος της διαδρομης, το μαγευτικό βουνό Erlang, ο βρυχηθμός ποταμός Dadu, το Happyland Kangding, ο παράδεισος για τους φωτογράφους - Γέφυρα Xindu, η υψηλή πόλη του κόσμου Litang, Maoya Prairie, Batang's Xianzi Dance, η λίμνη Ranwu, καθώς και η λίμνη Draksum-tso, ο ναός Changqingqing Keer, το Giant Berlin, ο ποταμός Niyang κ.λπ. Όλα οσα μπορούν να σας σταματήσουν και να σας μεθυσουν απο την ομορφια τους.
Η διαδρομη
Chengdu→ 147KM→ Ya'an→ 168KM→ Luding→ 49KM→ Kham→ 75KM→ Xinduqiao→ 74KM→ Yajiang→ 143KM→ Litang→ 165KM→ Batang→ 36KM→ Zubalong→ 71KM→ Mangkang(Markham County)→ 158KM→ Zogong → 107KM→ Bangda→ 94KM→ Paksho→ 90KM→ Ranwu→ 129KM→ Bomi→ 89KM→ Tongmai→ 127KM→ Nyingtri→ 19KM→ Bayi→ 127KM→ Gongbujiangda→ 206KM→ Medro Gongkar→ 68KM→ Lhasa.
Διασχιση της διαδρομης απο 8-10 μερες!!!

Η βορεια διαδρομη εχει μήκος 2.412 χιλιόμετρα.
Κινειται σε υψηλότερο υψόμετρο, συναντα λιγοτερο πληθυσμό και πιο πρωτόγονα και υπέροχα τοπία αλλά και γεμάτα θιβετιανές πολιτιστικές ιστορίες.Την διαδρομη συνθετουν πανύψηλα χιονισμένα βουνά, άγρια ​​ορμητικά ποτάμια, πλατιά και όμορφα λιβάδια, λευκές και όμορφες σκηνές, σημαίες προσευχής που κυματίζουν στον άνεμο και υπέροχοι ναοί, που όχι μόνο συγκλονίζουν το όραμά σας αλλά και την ψυχή σας.
Η βόρεια διαδρομή Σιτσουάν-Θιβέτ είναι πολύ θρησκευτική και είναι μια καλή τουριστική διαδρομή για την κατανόηση του θιβετιανού πολιτισμού!
Η διαδρομη
Chengdu→ 48KM→ Dujiangyan→ 335KM→ Danba→ 160KM→ Daofu(Dawu County)→ 72KM→ Luhuo→ 97KM→ Ganze→ 106KM→ Manigango→ 112KM→ Derge→ 24KM→ Jinsha RiverBridge→ 85KM→ Gyamda→ 228KM→ Chamdu(Qamdo)→ 290KM→ Tengchen→ 232KM→ Bachen→ 260KM→ Nagqu→ 164KM→ Damxung→ 153KM→ Lhasa
Διαρκει περιπου 12 μερες!!!

Image

Ειτε τη βόρεια διαδρομή G317 ειτε τη νότια διαδρομή G318, η καλύτερη στιγμή για να ταξιδέψετε μέσω της εθνικής οδού Sichuan-Tibet είναι από Μάιο έως Ιούνιο και Σεπτέμβριο έως Οκτώβριο. Η γραμμή Σιτσουάν-Θιβέτ είναι μια από τις πιο καυτές τουριστικές διαδρομές το καλοκαίρι λόγω του γοητευτικού τοπίου και των δύσκολων συνθηκών. Εάν ταξιδεύετε στην περίοδο των βροχών όπως τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, θα πρέπει να κανονίσετε περισσότερο χρόνο, λόγω περιστασιακών κατολισθήσεων λάσπης και κατολισθήσεων.
Ανεξάρτητα από τη διαδρομή που θα επιλέξετε, ο αυτοκινητόδρομος Sichuan-Tibet είναι το μέρος που αξίζει να επισκεφτείτε.

Image

Image

Image

Image

Image







“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Image

Εκτείνεται για περισσότερα από 1.200 χιλιόμετρα μεταξύ των πόλεων Osh στο Κιργιζιστάν και Dushanbe στο Τατζικιστάν, ο αυτοκινητόδρομος Pamir είναι ένας από τους πιο άγριους δρόμους του κόσμου - και για τον πιο ατρόμητο ταξιδιώτη, πιθανώς το πιο επικό οδικό ταξίδι του πλανήτη.
Ο δρόμος ταξιδεύει μέσα από άγρια ερημιά, που κυμαίνεται από υψηλή έρημο έως χιονισμένα βουνά και διασχίζει περάσματα πάνω από 4.000μ.
Με κορυφές άνω των 7.000 μέτρων, τα βουνά Pamir, γνωστά ως Bam-i-Dunya (Roof of the World), ξεπερνιουνται σε ύψος μόνο από τα Ιμαλάια, το Karakoram και το Hindu Kush. Το ασταθές έδαφος διασχίζει υψηλά περάσματα και μέσω σεισμών, κατολισθήσεων και βραχώδεις ζώνες, γεγονός που καθιστά τον αυτοκινητόδρομο Pamir μία από τις πιο απαιτητικές διαδρομές εκεί έξω - και αυτές οι ακραίες συνθήκες προσελκύουν μοτοσικλετιστές, ποδηλάτες που αναζητούν συγκίνηση και που αγαπούν μεγάλα, άγρια και απομακρυσμένα τοπία .
Αυτός ο δρόμος ,μέσα από τα βουνά χτίστηκε αρχικά από τους Ρώσους κατά τη διάρκεια του μυθικού «μεγάλου παιχνιδιού» που ξεκίνησε στα μέσα του 1800 από τις βρετανικές και ρωσικές αυτοκρατορίες που αγωνίστηκαν για τον έλεγχο της Κεντρικής Ασίας.
Βαιστηκε στις κύριες αρτηρίες του αρχικού Silk Road,και μπορείτε ακόμα να δείτε απομεινάρια των αρχαίων μεσαιωνικών φρουρίων στις βουνοκορφες, που χτίστηκαν για να προστατεύσουν το εμπόριο μέσω της περιοχής.
Στη αρχες του 1900, οι Σοβιετικοί βελτίωσαν περαιτέρω τη διαδρομή, αλλά εξακολουθει να αποτελειται ως επί το πλείστον απο τραχύς βράχους, άμμο και χωματόδρομους, οι προσπάθειές τους να το ανοίξουν εντελώς έχουν συναντήσει διάβρωση, λακκούβες και μια κατάσταση συνεχούς αποκατάστασης.
Οι ταξιδιώτες ανταμείβονται καλά για τις προσπάθειές τους, ωστόσο, με μια ποικιλία από εντυπωσιακά τοπία που εκτυλίσσονται καθημερινά στην εβδομαδιαία διαδρομή μεταξύ των πόλεων της Κεντρικής Ασίας, με σουρεαλιστικές σκηνές όπως τυρκουάζ λίμνες και αμμώδεις παραλίες που κατοικούνται από βακτριανές καμήλες, όπως αυτές που βρέθηκαν στη λίμνη Yashikul, μια απέραντη λίμνη γλυκού νερού στα μισά της διαδρομής. Οι λίμνες αποτελούν πηγή ζωής για ψάρια και πουλιά και προσφέρουν άφθονες ευκαιρίες για πεζοπορία και κατασκήνωση σε ένα από τα λιγότερο τουριστικά σημεία του κόσμου.
Η πλειονότητα του Pamir Highway, ή M41,είναι ασφαλτοστρωμένος δρόμος 2 λωρίδων. Περιμένετε πολλές λακκούβες, ανώμαλο δρόμο, κομμάτια ασφάλτου που λείπουν και πολλές στροφές.
Ο αυτοκινητόδρομος είναι γνωστός ως ο δεύτερος διεθνής αυτοκινητόδρομος υψηλότερου υψομέτρου στον κόσμο (αναρρίχηση στο Ak-Baital Pass, σε υψόμετρο 4,655m πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας).
Το τμήμα μεταξύ Dushanbe και Murghab έχει τον ευρωπαϊκό αριθμό διαδρομής E 008. Ο αυτοκινητόδρομος Pamir είναι συνήθως ανοιχτός όλο το χρόνο, αλλά μπορεί να κλείσει οποτεδήποτε. Το κλείσιμο δρόμου μπορεί να είναι συχνό, επομένως ελέγξτε τις συνθήκες πριν ταξιδέψετε σε αυτήν την περιοχή. Ο καιρός στην περιοχή είναι υπερβολικός. Ο χειμώνας διαρκεί από τα μέσα Σεπτεμβρίου έως τα τέλη Μαΐου και οι θερμοκρασίες το χειμώνα μπορεί να φτάσουν τους -50 C (-60 F). Το καλοκαίρι οι θερμοκρασίες μπορούν να φτάσουν τους +40 C (105 F) τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Ισχυροί άνεμοι φυσούν όλο το χρόνο και έντονες καταιγίδες μπορεί να εμφανιστούν ξαφνικά. Μπορεί να χιονίσει οποιαδήποτε μέρα του χρόνου, ακόμη και στις κοιλάδες.

Image

Image

Image

Image

Image







“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Το Tizi n'Tichka (ονομάζεται Col du Tichka στα γαλλικά) είναι ένα υψηλό ορεινό πέρασμα σε υψόμετρο 2.260μ. πάνω από τη στάθμη της θάλασσας, που βρίσκεται στα βουνά High Atlas, μια οροσειρά στο κεντρικό Μαρόκο στη Βόρεια Αφρική. Izi n'Tichka σημαίνει "δύσκολο ορεινό λιβάδι".
Το πέρασμα διασχίζεται από τον Route Nationale 9 (πρώην Route P-31).
Ο δρόμος είναι η μόνη πύλη προς το νότο του Μαρόκου και την έρημο.
Καθώς ο δρόμος αρχίζει να φτάνει στο Ouarzazate, οι ταξιδιώτες θα μπορούν να θαυμάσουν τις περιοχές πριν από τη Σαχάρα που είναι ξηρές και ακίνητες και τις σιωπηλές κορυφές των μεγάλων βουνών του Άτλαντα. Η θέα, τα χωριά και ο χρόνος που περνάτε στο Tizi n ’Tichka Pass είναι μια πραγματικά μοναδική εμπειρία. Οι ταξιδιώτες ενθαρρύνονται να κάνουν αυτό το ταξίδι ιστορίας, θαύματος και φυσικής κατάπληξης.
Αυτός ο δρόμος είναι συνήθως ανοιχτός όλο το χρόνο, αλλά από το Νοέμβριο έως τον Μάρτιο, το χιόνι μπορεί συχνά να πέσει στο πέρασμα και μπορεί να κλείσει όταν η πρόσβαση δεν έχει απαλλαγεί από χιόνι. Το χειμώνα, οι χιονοστιβάδες και οι βαριές χιονοπτώσεις μπορεί μερικές φορές να μπλοκάρουν κάποια τμήματα του δρόμου και μπορεί να είναι εξαιρετικά επικίνδυνες το χειμώνα λόγω συχνών κομματιών πάγου. Οι συνθήκες μπορεί να αλλάξουν γρήγορα και να είναι σκληρές, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
Κοντά στο πέρασμα βρίσκεται το Kasbah Aït Benhaddou, πιθανώς το πιο διάσημο, φωτογραφισμένο kasbah στο Μαρόκο.
Εμφανίζεται σε πολλές ταινίες (συμπεριλαμβανομένων των Lawrence of Arabia, The Sheltering Sky και Gladiator), είναι το καλύτερα διατηρημένο kasbah στο Μαρόκο και έχει 10 οικογένειες που το κατοικούν ακόμη.
Αυτό το υψηλό πέρασμα του βουνού προσφέρει εκπληκτική θέα στα βουνά του Άτλαντα γύρω από κάθε στροφή.
Χτίστηκε ως στρατιωτικός αυτοκινητόδρομος το 1936 από τους Γάλλους. Σήμερα, το Route Nationale 9 συνδέει νοτιοανατολικά το Μαρακές με την πόλη Ouarzazate την πύλη προς την κοιλάδα του ποταμού Draa και της ερήμου Σαχάρας.
Το Tichka σημαίνει "είναι δύσκολο" και έτσι σημαίνει κυριολεκτικά ένα δύσκολο μονοπάτι, επειδή έχει τόσες πολλές εναλλαγές. Ο δρόμος έχει περισσότερες από 100 στροφές.

Image

Image

Image

Image

Image





Χαρτης διαδρομης
https://goo.gl/maps/yRcC2XTFaLu4gt558


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Image

Στη Ladakh, υπάρχουν πολλές ορεινές κορυφές πάνω από 6.000 μέτρα, ωστόσο, παρόλο που είναι δύσκολο να πιστέψουμε, δεν κατέχει καμια το παγκόσμιο ρεκόρ υψομέτρου.
Οι υψηλότερες κορυφές βρίσκονται στο Πακιστάν και το Νεπάλ.
Ωστόσο, αυτή η βόρεια περιοχή Ινδίας-Θιβέτ έχει ένα άλλο παγκόσμιο ρεκόρ υψόμετρου: τον υψηλότερο αυτοκινητόδρομο στον κόσμο, το Khardung La.
Ο υψηλότερος δρόμος του κόσμου,φτανει τα 5.600 μετρα και βρίσκεται περίπου 40 χιλιόμετρα από το Leh, την πρωτεύουσα του Ladakh, μία από τις 3 επαρχίες της πολιτείας Τζαμού & Κασμίρ της βόρειας Ινδίας. Το πέρασμα άνοιξε επίσημα σε οχήματα το 1988 και χρησιμεύει ως σύνδεση μεταξύ των κοιλάδων Leh, Nubra και Shyok. Η στρατηγική του αξία έχει μεγάλη σημασία, δεδομένου ότι χρησιμοποιείται για την αποστολή προμηθειών σε ολόκληρο τον παγετώνα του Σιάτσεν, μια συγκρουόμενη περιοχή που βρίσκεται στα σύνορα με το Πακιστάν.
Ξεκινωντας μπορείτε να δείτε ένα όμορφο πανόραμα της πόλης Leh από ψηλά και ενώ συνεχίζετε να ανεβαίνετε, αυτό το πανόραμα γίνεται σταδιακά μια θέα στην κοιλάδα Indo και τη γύρω εκπληκτική οροσειρά.
Τότε ξαφνικά, η κοιλάδα Indo κρύβεται από τα ίδια βουνά που ανεβαίνετε. Το τοπίο αλλάζει. Δεν υπάρχει ούτε βλάστηση ούτε πολιτισμός, αλλά μια επιθετική σειρά ξηρών γκρίζων βουνών που εμπνέουν τα βαθύτερα συναισθήματα της ερήμωσης.
Όταν δεν περνούν αυτοκίνητα, δεν ακούτε τίποτα. Οι θερμοκρασίες πέφτουν και αρχίζετε να βρίσκεστε στα όρια του παγετώνα του Σιάσεν Είστε κοντά στην κορυφή.
Υπάρχει επίσης ένα προειδοποιητικό σήμα που λέει:
"Προσοχή, λόγω του μεγάλου υψομέτρου, σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να μην μείνετε εδώ για περισσότερο από 20 λεπτά. Διαφορετικά, θα αρρωστήσετε".
Εχουν δίκιο. Η μετάβαση από 3.500 μέτρα έως 5.600 σε λίγες μόνο ώρες αρκεί για να αντιμετωπίσετε έναν ήπιο πονοκέφαλο.Αλλά δεν είναι τίποτα πολύ να ανησυχείτε.
Μετά το πέρασμα, ο δρόμος κατεβαίνει απευθείας στην κοιλάδα Nubra, που βρίσκεται σε απόσταση 80 χιλιομέτρων.
Κατεβαινοντας θα περασει και ο πονοκεφαλος.
Μπορείτε είτε να συνεχίσετε είτε να επιστρέψετε στο Leh.
Σημειώστε ότι χρειάζεστε ειδική άδεια για να οδηγήσετε σε αυτόν τον δρόμο. Μπορείτε να την πάρετε σε οποιοδήποτε πρακτορείο πεζοπορίας στο Leh. Παίρνει το πολύ μια μέρα και κοστίζει 500 ρουπίες.
Αν ταξιδεύετε με μοτοσικλέτα, η αγορά μάσκας είναι απαραίτητη.Θα αποφύγετε να καταπίνετε το ισοδύναμο των 800 τσιγάρων. Τα φορτηγά είναι παλιά και εκτοξεύουν συνεχώς μαύρο καπνό και αυξάνουν τη σκόνη καθ 'όλη τη διαδρομή τους.
Γεμίστε το ρεζερβουάρ βενζίνης: Δεν υπάρχουν βενζινάδικα στο δρόμο για το πέρασμα.
Εάν ταξιδεύετε με ποδήλατο, μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε την προστασία από τον ήλιο. Όσο πιο ψηλά πηγαίνετε, τόσο πιο κοντά είστε στον ήλιο και σε αυτό το υψόμετρο, οι ακτίνες του ήλιου είναι πιο επιβλαβείς. Εάν δεν έχετε ηλιακή προστασία, απλώς καλύψτε τον εαυτό σας με ρούχα.
Η ασθένεια υψομέτρου στο πέρασμα Khardung La είναι ένα συνηθισμένο ζήτημα. Εάν δεν θέλετε να το ζήσετε, απλώς προσπαθήστε να φύγετε γρήγορα ή να έχετε ένα Diamox πριν ανεβείτε. Ωστόσο, εάν έχετε πονοκέφαλο, θα εξαφανιστεί γρήγορα μόλις αρχίσετε να κατεβαίνετε.

Image

Image

Image

Image

Image

Image



https://travelmynation.in/top-10-myths- ... PzVI_cLjDU

χαρτης διαδρομης
https://goo.gl/maps/GU7dNxk1y1HWD4gF8


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Image

O Transfagarasan ή DN 7C ο ξακουστος δρομος της Ρουμανιας,που ενωνει τις επαρχιες της Transylvania (το Κέντρο) και Walachia (το Νότο),ειναι ισως ο καλύτερος δρόμος οδήγησης στον κόσμο οπως αναφερει ο Jeremy Clarkson της βρετανικής τηλεοπτικής εκπομπής Top Gear!
Το Transfăgărășean κατασκευάστηκε μεταξύ 1970 και 1974 κατά τη διάρκεια της κυριαρχίας του Nicolae Ceaușescu ως απάντηση στην εισβολή του 1968 στην Τσεχοσλοβακία από τη Σοβιετική Ένωση.
Ο Ceaușescu ήθελε να εξασφαλίσει γρήγορη στρατιωτική πρόσβαση στα βουνά σε περίπτωση σοβιετικής εισβολής. Εκείνη την εποχή, η Ρουμανία είχε ήδη πολλά στρατηγικά ορεινά περάσματα μέσω των νότιων Καρπαθίων.Αυτά τα περάσματα, ωστόσο, ήταν κυρίως μέσω κοιλάδων ποταμών και θα ήταν εύκολο για τους Σοβιετικούς να μπλοκάρουν και να επιτεθούν. Ως εκ τούτου, ο Ceaușescu διέταξε την κατασκευή δρόμου κατά μήκος των βουνών Făgăraș, ο οποίος χωρίζει τη βορειοδυτική και νότια Ρουμανία.
Χτισμένος κυρίως από στρατιωτικές δυνάμεις, ο δρόμος είχε υψηλό οικονομικό και ανθρώπινο κόστος. Η εργασία πραγματοποιήθηκε σε αλπικό κλίμα, σε υψόμετρο 2.000 μέτρων, χρησιμοποιώντας περίπου έξι εκατομμύρια κιλά δυναμίτη, και απασχολούσε στρατιωτικό προσωπικό που δεν ήταν εκπαιδευμένο στις τεχνικές ανατινάξεων. Πολλοί εργαζόμενοι πέθαναν. Τα επίσημα αρχεία αναφέρουν ότι μόνο 40 στρατιώτες έχασαν τη ζωή τους, αλλά ανεπίσημες εκτιμήσεις των εργαζομένων έβαλαν τον αριθμό στις εκατοντάδες.
Ο δρόμος άνοιξε επίσημα στις 20 Σεπτεμβρίου 1974, αν και οι εργασίες, ιδίως η οδόστρωμα, συνεχίστηκαν μέχρι το 1980.
Ο δρόμος είναι συνήθως κλειστός από τα τέλη Οκτωβρίου έως τα τέλη Ιουνίου λόγω χιονιού. Ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, ενδέχεται να παραμείνει ανοιχτό μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου ή να κλείσει ακόμη και το καλοκαίρι. πινακίδες στην πόλη Curtea de Argeș και το χωριό Cartisoara παρέχουν πληροφορίες.
Το Transfăgărășan έχει περισσότερες σήραγγες (συνολικά 5) και οδογέφυρες από οποιονδήποτε άλλο δρόμο στη Ρουμανία. Κοντά στο υψηλότερο σημείο, στη λίμνη Bâlea, ο δρόμος διέρχεται από τη σήραγγα Bâlea, τη μεγαλύτερη οδική σήραγγα στη Ρουμανία στα 884 μέτρα.
Κατά μήκος του νότιου τμήματος του δρόμου, βρίσκεται το κάστρο Poenari. Το κάστρο ήταν η κατοικία του Vlad the Impaler, η έμπνευση για τον Bram Stoker's Count Dracula.
Ξεκιναει απο Cârțișoara (βορρας) και καταλληγει Curtea de Argeș (νοτος).
Εχοντας κανει την διαδρομη 2 φορες,το 2013 απο βορρα προς νοτο και το 2018 απο νοτο προς βορρα,δεν ξερω αν ειναι ο καλυτερος δρομος στον κοσμο(πρεπει να κανω και τους αλλους για να τον συγκρινω :lol: :lol: :lol: ),αυτο που μπορω να σας εγγυηθω ειναι οτι θα ουρλιαξετε μεσα απο το κρανος απο ευτυχια!!!
Αφιερωστε μια ολοκληρη μερα για αυτα τα 90 περιπου χλμ οδηγηκης απολαυσης αλλα και τοπιου!

Image

Image

Image

Image
Το ATCH στο transfagarasan
Το ATCH στο transfagarasan
2018-09-08-21-44-22.jpg




“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Image

Ο αυτοκινητόδρομος James W. Dalton, που συνήθως αναφέρεται ως ο αυτοκινητόδρομος Dalton (και υπογράφεται ως διαδρομή 11 της Αλάσκας), είναι ένας δρόμος 666 χλμ. στην Αλάσκα.
Ξεκινά στην εθνική οδό Elliott, βόρεια του Fairbanks, και καταλήγει στο Deadhorse (μια μη ενσωματωμένη κοινότητα στο CDP του Prudhoe Bay) κοντά στον Αρκτικό Ωκεανό και τα πεδία πετρελαίου Prudhoe Bay. Κάποτε ονομαζόταν North Slope Haul Road (ένα όνομα με το οποίο εξακολουθεί να είναι γνωστό μερικές φορές), χτίστηκε ως οδός εφοδιασμού για την υποστήριξη του συστήματος αγωγών Trans-Alaska το 1974.
Ο αυτοκινητόδρομος, είναι ένας από τους πιο απομονωμένους δρόμους στις Ηνωμένες Πολιτείες. Υπάρχουν μόνο τρεις πόλεις κατά μήκος της διαδρομής: το Coldfoot, το Wiseman , και το Deadhorse.
Παρά την απομακρυσμένη απόσταση, ο αυτοκινητόδρομος Dalton μεταφέρει περίπου 160 φορτηγά καθημερινά τους καλοκαιρινούς μήνες και 250 φορτηγά καθημερινά το χειμώνα.
Οι πολικές αρκούδες είναι γνωστό ότι διασχίζουν την περιοχή της Αρκτικής της Αλάσκας και φαίνεται να περιπλανιούνται στα περίχωρα της Dalton Highway. Εάν συμβεί αυτό, το Alaska DOT θα κλείσει το δρόμο για την παρουσία πολικών αρκούδων.
Συχνά, ο αγωγός Trans-Alaska, ο οποίος τρέχει παράλληλα με το δρόμο, είναι ο μόνος σύντροφος του οδηγού. Και από το μεσαίο σημείο (την πόλη του Coldfoot) μέχρι το τέλος του δρόμου (Deadhorse), δεν θα βρείτε βενζινάδικα, εστιατόρια, στάσεις ανάπαυσης ή ξενοδοχεία - στην πραγματικότητα, δεν θα βρείτε υπηρεσίες οποιουδήποτε είδους σε αυτό όλο το μήκος. Με άλλα λόγια, αν σας αρέσουν οι μοναχικοί δρόμοι, αυτή είναι η κίνηση για εσάς.Καλη προετοιμασια σε προμηθειες και πρωτες βοηθειες και αποφυγη του Χειμωνα,συνισταται!

Image

Image

Image

Image

Image



Χαρτης
https://goo.gl/maps/7WsrYaW8W33vg3rz7


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Image

Κεντρική Πίνδος: Το πέρασμα του Μπάρου

Η ορεινή διάβαση του Μπάρου, ο δρόμος κινείται σε ύψος 1.900 μέτρων.Ετοιμαστείτε για... ανελέητο κλωθογύρισμα. Ο δρόμος κουλουριάζεται σαν φίδι μέσα σε φαράγγια, πυκνόφυτα δάση και απόκρημνες πλαγιές. Με αφετηρία την Καλαμπάκα, η περιπέτεια ξεκινά από τα χωριά του Ασπροπόταμου και κορυφώνεται στον αυχένα του Μπάρου, σ' ένα από τα λιγοστά προσβάσιμα ορεινά «περάσματα» από τη Θεσσαλία στην Hπειρο, από τα βλαχοχώρια των Τρικάλων στα χωριά των Τζουμέρκων.
Mέσα στην καρδιά της Πίνδου, σε σημείο όπου η πολύκορφη Κακαρδίτσα σμίγει με το βουνό Περιστέρι, βρίσκεται ένα από τα πλέον δύσβατα περάσματα της Πίνδου γνωστό για τις τρομερές χιονοθύελλες που ξεσπούν απροειδοποίητα ακόμη και την άνοιξη.
Η ορεινή διάβαση του Μπάρου ήταν γνωστή εδώ και αιώνες στα καραβάνια των κυρατζήδων (αγωγιατών) που μετέφεραν ανθρώπους και εμπορεύματα στα δυσπρόσιτα χωριά, αλλά και στους τσελιγκάδες της Πίνδου που κάθε άνοιξη ανέβαζαν τα κοπάδια τους από τα χειμαδιά της Θεσσαλίας, ψηλά στα αλπικά λιβάδια για να βοσκήσουν ελευθέρα όλο το καλοκαίρι. Τότε ήταν μια εποχή που τα κορφοβούνια της Κεντρικής Πίνδου και οι κοινότητες που ρίζωναν στις πλαγιές της, έσφυζαν από ζωή.
Η ορεινή διάβαση του Μπάρου ήταν ένα από τα τρία ορεινά περάσματα της Κεντρικής Πίνδου που χρησιμοποιούσαν το καλοκαίρι για να μεταφέρουν τα καραβάνια τους οι αγωγιάτες. Τα άλλα δύο είναι η γνωστή διάβαση της Κατάρας κοντά στο Μέτσοβο και νοτιότερα η διάβαση που συνέδεε την Ελάτη Τρικάλων με τη Μεσοχώρα και το Βουλγαρέλι Αρτας.
Με την πάροδο του χρόνου, αλλά κυρίως μετά τον Εμφύλιο πόλεμο ο τόπος άδειασε... Αργότερα ανοίχθηκαν δρόμοι που συνέδεσαν τα Τζουμερκοχώρια με την Αρτα και τα Γιάννενα, τα χωριά του Ασπρου με τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα.
Μέσα στις νέες συνθήκες που διαμορφώθηκαν το ορεινό πέρασμα του Μπάρου πέρασε σε αχρηστία και λησμονήθηκε.
Το καλοκαίρι κάποιοι κάτοχοι τετρακίνητων οχημάτων αποφάσιζαν να αναζητήσουν την περιπέτεια διασχίζοντας τον τρισάθλιο χωματόδρομο που τολμούσε να σκαρφαλώσει σε μεγάλα υψόμετρα συνδέοντας την Ανθούσα και το Χαλίκι (Θεσσαλία) με τους Καλαρρύτες και το Ματσούκι (Ηπειρος).
Σήμερα ο δρόμος αυτός έχει ασφαλτοστρωθεί.
Στη διασταύρωση της Ανθούσας προς Χαλίκι στο ύψος του μοναστηριού της Παναγίας Γαλακτοτροφούσας θα συναντήσουμε τον νέο ασφαλτοστρωμένο δρόμο που τραβά με κατεύθυνση δυτική προς Ηπειρο (υπάρχει ταμπέλα για Καλαρρύτες). Η πορεία στην αρχή ξεδιπλώνεται μέσα σε όμορφο δάσος από θεόρατα έλατα. Στο βάθος της χαράδρας κυλά τα αφρισμένα νερά του το ρέμα του Νέγκρη (παραπόταμος του Αχελώου).
Η ανάβαση έντονη και διαρκής μας φέρνει σε όλο και μεγαλύτερα υψόμετρα, ενώ σιγά σιγά μας αποκαλύπτεται το πολύπλοκο ορεινό σύμπλεγμα της Κεντρικής Πίνδου σε όλο του το μεγαλείο.
Μετά τη βρύση Βάικα, στην τοποθεσία Γούπι, το τοπίο σιγά σιγά ξεγυμνώνεται. Το υψόμετρο όλο και μεγαλώνει. Βράχια, γκρεμοί και δεκάδες ανεμοδαρμένες κορφές που ξεπερνούν τα 2.000 μέτρα ύψος εμφανίζονται μπροστά μας μετά κάθε στροφή. Δώδεκα χιλιόμετρα επίπονης ανάβασης και φτάνουμε στη θέση Μπάρος (μέγιστο υψόμετρο 1.900). Εδώ βρίσκονταν μέχρι το 1912 τα ελληνοτουρκικά σύνορα.
Στον αυχένα του Μπάρου αφήνουμε πλέον πίσω τη Θεσσαλία και αρχίζουμε να κατηφορίζουμε προς την πλευρά της Ηπείρου.
Εκει ο δρόμος διχάζεται. Το ένα παρακλάδι με πορεία νότια διατρέχει τον γυμνό διάσελο Τζούμα Πλαστάρι και κατεβαίνει προς την πλευρά των Τζουμέρκων για να καταλήξει μετά 10 χιλιόμετρα στο χωριό Ματσούκι Ιωαννίνων. Από Ματσούκι αν θέλετε συνεχίζετε εύκολα πια για Πράμαντα και Αραχθο.
Πίσω στον αυχένα του Μπάρου ο ασφάλτινος δρόμος που τραβά δυτικά τη γεμάτη στροφές κατηφορική του πορεία, περνά από τη θέση Βρύση Νικούλτσα και καταλήγει στην είσοδο των Καλαρρυτών (11 χλμ.).
Το χωριό θεωρείται δίκαια ένα από τα ομορφότερα της Κεντρικής Πίνδου (και της Ελλάδας εδώ που τα λέμε) και διαθέτει υποδομή για φαγητό και διαμονή. Από εδώ θα επισκεφθείτε τη χαράδρα του Καλαρρύτικου ποταμού από όπου περνά το μονοπάτι που οδηγεί στο Συρράκο (2 χλμ.) και φυσικά συνεχίζοντας τον ασφάλτινο δρόμο προς Πράμαντα θα πραγματοποιήσετε μια στάση στη μονή Κηπίνας.
Για να είστε σίγουροι ότι η προτεινομένη διαδρομή από Ανθούσα για Καλαρρύτες είναι ανοιχτή θα πρέπει να επικοινωνήσετε πιο πριν είτε με στους Καλαρρύτες και το καφενείο του κυρίου Ναπολέοντα (26590 61518), είτε με το Χαλίκι και την ταβέρνα του Χρήστου «La Verliga» (24320 87274).
ΠΗΓΗ

https://www.mixanitouxronou.gr/deite-ap ... is-pindoy/

Image

Image

Image

Image

Image

Image











“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Image

Η La Carretera de los Yungas ή Death Road, πιθανώς, ο πιο διάσημος δρόμος στον κόσμο καθώς και ο πιο επικίνδυνος. Αυτός ο χωματόδρομος καλύπτει αποσταση 69 χιλιομέτρων μεταξύ La Paz και Coroico, στην περιοχή Yungas της Βολιβίας.
Ο δρόμος φτιαχτηκε τη δεκαετία του 1930 κατά τη διάρκεια του πολέμου Chaco από παραγουανους κρατούμενους.
Ειναι η "μαύρη χήρα" των δρόμων και ειναι διαβόητος για το ότι είναι ο πιο επικίνδυνος δρόμος στον κόσμο, καθώς οι απειλές κατολισθήσεων και ο γκρεμός των 1000 μέτρων δημιουργούν σοβαρό κίνδυνο κατά τη διάρκεια της διαδρομής του σε ένα λιτό και βραχώδες μονοπάτι.
Εκτιμάται ότι 200 ​​έως 300 άτομα που ταξιδεύουν σε αυτόν. πεθαίνουν κάθε χρόνο. Με αυτούς τους αριθμούς, το 1995, η Inter American Development Bank βάφτισε αυτόν τον αυτοκινητόδρομο "Ο πιο επικίνδυνος δρόμος στον κόσμο".
Ο λεπτός δρόμος ανεβαίνει σε ένα διάσημο ορεινό πέρασμα της Βολιβίας,το La Cumbre, σε υψόμετρο 4.650 μέτρων
Ενώ στην υπόλοιπη Βολιβία οδηγούν στη δεξιά πλευρά, εδώ τα οχήματα οδηγούν στα αριστερά. Ένας οδηγός στα αριστερά έχει καλύτερη θέα στην άκρη του δρόμου.
Χωρίς προστατευτικές μπαρες, το μεγαλύτερο πλατος του δρόμου δεν είναι μεγαλύτερο από 3,2 μέτρα. Η επιφάνεια είναι συχνά λασπώδης, με χαλαρούς βράχους από το δρόμο και η βροχή, η ομίχλη και η σκόνη μπορούν να μειώσουν την ορατότητα. Για να επιδεινωθούν τα πράγματα, ο δρόμος συχνά καλύπτεται από σύννεφο και σε μέρη που καταρράκτες καταρρέουν στην επιφάνεια του.
Η επικινδυνότητα έδωσε σε αυτόν τον δρόμο μεγάλη φήμη και δελεάζει τους ανθρώπους που αναζητούν αδρεναλίνη. Μεταξύ λεωφορείων, αυτοκινήτων, φορτηγών, ακόμη και ποδηλάτων, κανείς δεν θεωρειτε ασφαλής .
Ξεκινώντας από τη δεκαετία του 1990, ο δρόμος είναι πλέον ένας δημοφιλής τουριστικός προορισμός που προσελκύει περίπου 25.000 κοσμο.
Πολλοί τουρίστες αναζητούν νέα συναισθήματα εδώ, ακόμα κι αν γνωρίζουν πόσο επικίνδυνο μπορεί να είναι. Αλλά ο δρόμος δεν έχει έλεος. Τουλάχιστον 20 ποδηλάτες πέθαναν στη διαδρομή από το 1998. Η Carretera de los Yungas έχει πλέον γίνει αληθινή επιχείρηση. Υπάρχουν τώρα πολλοί ταξιδιωτικοί πράκτορες που εξυπηρετούν αυτήν τη δραστηριότητα, παρέχοντας πληροφορίες, οδηγούς, μεταφορές και εξοπλισμό. Το προφίλ ανύψωσης του Death Road ξεκινά στη Nuestra Señora de La Paz σε υψόμετρο περίπου 3.650 m πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Μετά από μια απότομη ανάβαση σε έναν στενό δρόμο,γεματο ζιγκ-ζαγκ , ο δρόμος σκαρφαλώνει μέχρι περίπου 4.650 μέτρα ,στο La Cumbre Pass. Τέλος, και κατεβαίνει στην πόλη Coroico στα 1.200 μέτρα.
Σημερα εχει κατασκευαστει συγχρονος δρομος που παρακαμπτει την συγκεκριμενη διαδρομη.

Image

Image

Image

Image

Image

Image



“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Image

Η διαδρομή είναι γνωστή ως ο «δρόμος των οστών», kai πήρε το όνομά του από τους χιλιάδες κρατουμένους gulag που πέθαναν όταν το έχτισαν.Ο δρόμος αντιμετωπίζεται ως μνημείο, διότι τα οστά των ανθρώπων που πέθαναν κατά την κατασκευή του,βρησκονται κάτω ή γύρω από το δρόμο.
H εργασία ξεκίνησε το 1932 υπό το καθεστώς του Στάλιν. Ο δρόμος χρειάστηκε πάνω από είκοσι χρόνια για να ολοκληρωθεί και χτίστηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου μέσω της καταναγκαστικής εργασίας των τοπικών gulags. Το έργο ήταν εγγενώς εξαντλητικό και πραγματοποιήθηκε σε όλες τις καιρικές συνθήκες, από τον πικρό χειμώνα της Σιβηρίας, όπου οι θερμοκρασίες θα έπεφταν στους Μείον 50 βαθμούς έως τα καλοκαίρια. Ως αποτέλεσμα, τουλάχιστον 25 κρατούμενοι πέθαναν κάθε μέρα.
Ο αυτοκινητόδρομος R504 Kolyma συνδέει το Magadan και το Yakutsk - στην πραγματικότητα, το Nizhny Bestyakh στην ανατολική όχθη του ποταμού Λένα στο Yakutsk-, όπου καταγράφηκε η πιο κρύα θερμοκρασία που έχει καταγραφεί ποτέ, εκτος από την Ανταρκτική και είναι μέρος της διαδρομής M56.
Ο δρόμος έχει μήκος 1.738km, διασχίζοντας δάση, βουνά, ερήμους και όλα τα ενδιάμεσα.
Σε τοπικό επίπεδο, ο δρόμος είναι γνωστός απλά ως Trassa ("The Route") ή Kolymskaya trassa ("The Kolyma Route"), καθώς είναι κυριολεκτικά ο μόνος δρόμος στην περιοχή και ως εκ τούτου δεν χρειάζεται ιδιαίτερο όνομα για να τον ξεχωρίσει καποιος από άλλους δρόμους.
Χωρίς τροφή, ο δρόμος δείχνει λίγα σημάδια χρήσης. Ο δρόμος είναι ως επί το πλείστον λιθόστρωτος και πολύ δύσκολος, κυρίως κατασκευασμένος από μικρά κοφτερά βράχια. Υπάρχουν πολλά τμήματα λάσπης που είναι σχεδόν αδιάβατα σε βροχερό καιρό, καθως και πολλά τμήματα άμμου.
Ο δρόμος είναι εξαιρετικά επικίνδυνος κατά τη διάρκεια των βροχερών εποχων, όταν το συνηθισμένο πηλό κάλυμμα του δρόμου μετατρέπεται σε αδιάβατη κουβέρτα λάσπης, καταπινωντας φορτηγά και τρακτέρ. Τα "στοιχεια" στο δρόμο είναι οι ακραίες θερμοκρασίες, το έντονο χιόνι, ο πάγος και η μειωμένη ορατότητα,καθως και η υπερβολική λάσπη τους καλοκαιρινούς μήνες που καθιστουν δυσκολη την πλοηγηση του!
Η ιδανική ώρα για ταξίδια είναι στο φως της ημέρας. Δεν συνιστάται νυχτερινή οδήγηση.Οι κύριοι κίνδυνοι κατά μήκος του δρόμου είναι ο θάνατος από αυτοκινητιστικό ατύχημα λόγω μη ασφαλούς οδήγησης, μεγάλα φορτηγά μπορούν να ρίξουν τεράστια σύννεφα σκόνης σε ξηρό καιρό που μπορούν εύκολα να κρύψουν ένα επερχόμενο όχημα. Οι αρκούδες και άλλα άγρια ​​ζώα αποτελούν επίσης κίνδυνο.

Image

Image

Image

Image

Image

Image







Χαρτης
https://www.google.com/maps/d/viewer?ie ... 000006&z=5


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Image

Το Rohtang Pass (ή Rohtam Pass) είναι ένα υψηλό ορεινό πέρασμα σε υψόμετρο 3.979m πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, που βρίσκεται στην ανατολική περιοχή Pir Panjal των Ιμαλαίων στην επικρατεια της Ινδιας. Το πέρασμα διασχίζεται από τον αυτοκινητόδρομο Leh-Manali.
Το όνομα Rohtang σημαίνει «έδαφος από πτώματα» ή «σωρό νεκρών» λόγω του αριθμού των ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους προσπαθώντας να το διασχίσουν.
Σε απόσταση περίπου 53 χιλιομέτρων από το Μανάλι, το πέρασμα συνδέει την κοιλάδα Kullu με το Lahaul και το Spiti, τα οποία με τη σειρά τους παρέχουν πρόσβαση στο Leh. Είναι ανοιχτό μόνο από Μάιο έως Νοέμβριο για μηχανοκίνητα οχήματα.Η επιφάνεια του δρόμου είναι ασφαλτοστρωμένη.
Γνωστό για τη γραφική του ομορφιά, το Rohtang Pass έχει στρατηγική σημασία για την Ινδία. Είναι η πύλη προς το Keylong, στην παράκτια κοιλάδα Lahaul από το Μανάλι στην περιοχή Kullu.
Αυτό το πέρασμα είναι μια αρχαία εμπορική διαδρομή μεταξύ των ανθρώπων και στις δύο πλευρές του Pir Panjal.
Το πέρασμα προσφέρει όμορφα αξιοθέατα των παγετώνων, των κορυφών, της κοιλάδας Lahaul και του ποταμού Chandra. Οι δίδυμες κορυφές του Geypan είναι επίσης ορατές από το Rohtang.
Είναι ένας από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Ινδίας που μπορεί να αποτελέσει πρόκληση για να περάσει κάθε όχημα. Οι στροφές, οι απότομες πτώσεις χωρίς εμπόδιο, οι πέτρες και οι κατολισθήσεις δημιουργούν μια συνταγή για καταστροφή.
Καθώς το όχημα ανεβαίνει ψηλότερα στο δρόμο, η ομορφιά του τοπίου γύρω θα σας αφήσει καταπληκτους. Οδηγήστε με προσοχή καθώς αυτός είναι ένας ορεινός δρόμος με καμπύλες, φουρκέτες και επικίνδυνες πτώσεις βραχων.
Η καλύτερη στιγμή για να επισκεφθείτε το πάσο είναι μεταξύ Μαΐου / Ιουνίου έως Οκτωβρίου / Νοεμβρίου. Τον Μάιο, ο Ροχτάνγκ γίνεται hotspot για τους λάτρεις της περιπέτειας.
Λόγω της στρατιωτικής σημασίας του αυτοκινητόδρομου και της ανάγκης να τον διατηρήσει ανοιχτό όλο το χρόνο, η ινδική κυβέρνηση άρχισε να κατασκευάζει το Atal Tunnel μήκους 8,5 χιλιομέτρων (Rohtang Tunnel) το 2010 για να παρακάμψει το πέρασμα Rohtang για τη δημιουργία πολύ πιο ασφαλούς και γρηγορότερος σύνδεσμος όλο το χρόνο.

Image

Image

Image

Image

Image

https://www.facebook.com/media/set/?van ... 3190835731





Χαρτης
https://goo.gl/maps/mWbVgdLKmeu6aJ329


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Image

Ο Georgian Military Road ή Georgian Military Highway ειναι μια σημαντική διαδρομή μέσω του Καυκάσου από τη Γεωργία προς τη Ρωσία.
Εχει μηκος περίπου 212 χιλιόμετρα,και ενωνει το Tbilisi (Georgia) με το Vladikavkaz (Russia).
Ακολουθεί την παραδοσιακή διαδρομή που χρησιμοποιούσαν οι εισβολείς και οι έμποροι πριν από τον 1ο αιώνα π.Χ.
Από το Vladikavkaz, ο δρόμος εκτείνεται νότια μέχρι την κοιλάδα του Terek πριν περάσει από το φαράγγι Darial (που σηματοδοτεί τα σύνορα μεταξύ Ρωσίας και Γεωργίας). Στη συνέχεια περνά το όρος Kazbek και την Gergeti Trinity Church, προτού κατευθυνθεί νοτιοδυτικά μέσω της γεωργιανής περιοχής Khevi στο Jvari Pass, όπου φτάνει το μέγιστο υψόμετρο των 2.379 μέτρων. Λίγο μετά τη διέλευση του, ο δρόμος περνά από το Μνημείο Φιλίας Ρωσίας-Γεωργίας, ένα μεγάλο μνημείο από μπετόν που χτίστηκε το 1983 για να τιμήσει τις μνήμες των σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών και της διακοσαετίας της Συνθήκης του Γκεόργκιεφσκ. Στη συνέχεια, ο δρόμος στρίβει νοτιοανατολικά, ακολουθώντας τον ποταμό Tetri Aragvi μέσω του Mtiuleti προς την πόλη Pasanauri. Στη συνέχεια περνά κάτω από τα τείχη του μεσαιωνικού φρουρίου του Ananuri προτού διασχίσει την ευρεία πεδιάδα του Tetri Aragvi, ακριβώς βόρεια της ιστορικής πρωτεύουσας της Γεωργίας, Mtskheta, όπου συγχωνεύεται με τον κύριο αυτοκινητόδρομο Ανατολής-Δύσης της Γεωργίας (E60).Απο εκει συνεχιζεται κατά μήκος της δεξιάς όχθης του ποταμού Kura (Mtkvari) πριν φτάσει στην κοντινή Τιφλίδα.
Τα ρωσικά στρατεύματα τον ταξίδεψαν για πρώτη φορά το 1769. Ο Πάβελ Ποτέμκιν έστειλε 800 άνδρες για να βελτιώσουν τον δρόμο, έτσι ώστε τον Οκτώβριο του 1783 να ήταν σε θέση να μπει στην Τυφλιδα οδικως.
Αφού η Ρωσική Αυτοκρατορία προσάρτησε επίσημα το Βασίλειο της Γεωργίας το 1801, ο Τσάρος Αλέξανδρος Α΄ διέταξε τον στρατηγό Αλεξέι Πέτροβιτς Γερμόλοφ, αρχηγό των ρωσικών δυνάμεων στον Καύκασο, να βελτιώσει την επιφάνεια του δρόμου για να διευκολύνει την κίνηση και την επικοινωνία των στρατευμάτων. Όταν ο Yermolov ανακοίνωσε την ολοκλήρωση των εργασιών το 1817, ο αυτοκινητόδρομος αναγγέλθηκε ως "Russian Simplon".
Αυτός ο αυτοκινητόδρομος θεωρήθηκε αριστούργημα ποιότητας στην εποχή του, με σιδερένιες γέφυρες και πολλαπλές λωρίδες που χρησιμοποιούνται τόσο για στρατηγικές στρατιωτικές όσο και για πολιτικές μεταφορές μεταξύ Ρωσίας και Γεωργίας. Σήμερα, προσφέρει τεράστια τοπία και μια γρήγορη διαδρομή σε μια πολύ ενδιαφέρουσα περιοχή του κόσμου,μέσω της οποίας μπορούμε να απολαύσουμε το δραματικό τοπίο, τον κρυστάλλινο αέρα και το απερίγραπτο μεγαλείο των ισχυρών βουνών του Καυκάσου.
Ο δρόμος μπορεί να κλείσει ανά πάσα στιγμή λόγω ισχυρών χιονοπτώσεων, χιονοθύελλας και χαμηλής ορατότητας.
Κατά μήκος του δρόμου υπάρχουν αρχαία γεωργιανά μνημεία, όπως καθεδρικοί ναοί, φρούρια και παρατηρητήρια.
Οι καθυστερησεις στην διέλευση των συνόρων μεταξύ Ρωσίας και Γεωργίας, και ακόμη και, σε ορισμένες περιπτώσεις, το πλήρες κλείσιμο αυτού του συνοριακού σταθμού ειναι συνηθες.

Image

Image

Image

Image

Image





Χαρτης
https://goo.gl/maps/oeRmHa5gTkNBW1827


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Image

Ο Karakoram Highway γνωστός και ως KKH, λέγεται ότι είναι ο υψηλότερος ασφαλτοστρωμένος διεθνής δρόμος στον κόσμο που τρέχει μεταξύ Δυτικής Κίνας και Πακιστάν. Είναι ο δρόμος προς τον παράδεισο αν θέλετε να εξερευνήσετε τα βουνά. Είναι ένα ταξίδι ζωής για τους λάτρεις της περιπέτειας.
Εχει μήκος 1.300 χιλιομέτρων, διασχίζοντας το αμφισβητούμενο Κασμίρ, από τον Χασάν Αμπντάλ (μια μικρή πόλη κοντά στο Ραβαλτάντ και το Ισλαμαμπάντ) προς το Κασγκάρ, στην επαρχία Σινγιάνγκ, στη Δυτική Κίνα . Στο Πακιστάν καλυπτει τα 887 χλμ και στην Κίνα τα 413 χλμ.
Ο δρόμος είναι ανοιχτός όλο το χρόνο, εκτός από το πέρασμα Khunjerab, ένα ορεινό πέρασμα σε υψόμετρο 4.693m πάνω από τη στάθμη της θάλασσας, ανοιχτό μόνο από την 1η Μαΐου έως τις 31 Δεκεμβρίου λόγω ισχυρών χιονοπτώσεων. Ισχυρή χιονόπτωση κατά τη διάρκεια σκληρών χειμώνων, μπορεί να κλείσει τον αυτοκινητόδρομο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι έντονες βροχές των μουσώνων γύρω από τον Ιούλιο και τον Αύγουστο προκαλούν περιστασιακές κατολισθήσεις που μπορούν να μπλοκάρουν το δρόμο για ώρες.
Ο δρόμος είναι ένα από τα πιο τρομακτικά ταξίδια στον κόσμο. Η κατασκευή του δρόμου ξεκίνησε το 1959 και άνοιξε στο κοινό το 1986 μετά από 27 χρόνια κατασκευής. 810 Πακιστανοί και 82 Κινέζοι εργάτες έχασαν τη ζωή τους, κυρίως σε κατολισθήσεις και πτώσεις, ενώ εφτιαχναν τον αυτοκινητόδρομο.
Λόγω της εξαιρετικά ευαίσθητης κατάστασης, στο Κασμίρ, μεταξύ Ινδίας και Πακιστάν, ο αυτοκινητόδρομος Karakoram έχει στρατηγική και στρατιωτική σημασία. Το 2010, ένα μέρος του δρόμου βυθίστηκε λόγω κατολισθήσεων στην κοιλάδα Hunza. Το 2015, ο κατεστραμμένος δρόμος αντικαταστάθηκε με την κατασκευή της σήραγγας της Λίμνης Αταμπάντ. Είναι μια σειρά από 5 σήραγγες που βρίσκονται 2.500 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και έχει μήκος 24 km.
Είναι ένας από τους απόλυτους ταξιδιωτικούς προορισμούς.Προσφέρει εκπληκτική θέα και χρησιμεύει ως ένα δημοφιλές τουριστικό αξιοθέατο.Πατωντας σε πολλά μονοπάτια του αρχαίου Silk Road, είναι ένας ψηλός ορεινός δρόμος που διασχίζει τα Ιμαλάια, το Καρακοράμ και τις οροσειρές Hindu Kush. Ταξιδεύεται καλύτερα την άνοιξη ή στις αρχές του φθινοπώρου. Ενώ η απίστευτη θέα του Κ2 που είναι το δεύτερο ψηλότερο βουνό στη Γη μετά το όρος Έβερεστ με ύψος 8.611 μέτρα το καθιστά μια δημοφιλή τουριστική διαδρομή. Η οδήγηση μπορεί να είναι ένα απίστευτο ταξίδι, αρκεί να λαμβάνετε τις απαραίτητες προφυλάξεις και να προσέχετε τις προειδοποιήσεις καιρού.
Λέγεται ότι είναι το «όγδοο θαύμα του κόσμου» λόγω του υψηλού υψομέτρου και των δύσκολων συνθηκών στις οποίες κατασκευάστηκε. Ο δρόμος διαθέτει τρομακτικές στιγμές καθώς και θαυμάσιο τοπίο. Το ταξίδι αποδεικνυεται μια τεράστια πρόκληση και επίσης μια μεγάλη περιπέτεια. Το KKH διέρχεται από την υψηλότερη συγκέντρωση των ανερχόμενων βουνοκορφών και των οργισμένων ποταμών στον κόσμο, και θεωρείται γενικά ως μια από τις πιο εντυπωσιακές περιοχές του πλανήτη μας. Είναι ο πιο διάσημος δρόμος στα Ιμαλάια και ιδανικός για όσους θέλουν την περιπέτεια.
Στην πορεία, θα περάσετε από έναν ατελείωτο αριθμό περιοχών, όπου ζουν ένας μεγάλος αριθμός εθνοτικών και θρησκευτικών ομάδων: από τους Πουντζάμπους στο κέντρο του Πακιστάν έως τους Ισμαηλίτες στην Ούνζα, τους Τατζίκους στο Τασγκουκάν και, φυσικά, τους Ουυγούρους στο Σινγιάνγκ.
Ο Karakoram είναι, σίγουρα, το πιο επικό οδικό ταξίδι !!!

Image

Image

Image

Image

Image

Image





“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Δρομοι...

Post by korobilis7 »

Image

Το Cabot Trail θεωρείται ένας από τους πιο γραφικούς προορισμούς του κόσμου, με εκπληκτική θέα στον Ειρηνικο ωκεανό, δάση παλαιάς ανάπτυξης, προϊστορικούς βράχους που σημαδεύονται από παγετώνες και τα μυστηριώδη Highlands του Cape Breton όπου φιλοξενούνται φαλακροί αετοί, αρκούδες και άλκες.
Διασχιζει τη βόρεια κομητεία Victoria και την κομητεία Inverness στο νησί Cape Breton στη Νέα Σκωτία του Καναδά και έχει μήκος 298 χλμ.
Η κατασκευή της αρχικής διαδρομής ολοκληρώθηκε το 1932.Το βόρειο τμήμα του Cabot Trail περνά από το Εθνικό Πάρκο Cape Breton Highlands. Τα δυτικά και ανατολικά τμήματα ακολουθούν την τραχιά ακτογραμμή, με θέα στον ωκεανό. Το νοτιοδυτικό τμήμα περνά μέσα από την κοιλάδα του ποταμού Margaree πριν περάσει κατά μήκος της λίμνης Bras d'Or.
Γνωστές διαδρομές όπως η Pacific Coast Highway στην Καλιφόρνια, το Overseas Highway στο Florida Keys και το Scenic Byway 12 στη Γιούτα έχουν κερδίσει το ονομα τους. Αλλά το μονοπάτι Cabot, ένα απομονωμένο μονοπάτι ψηλά στη βορειοανατολική ύπαιθρο του Καναδά,ειναι ένα μυστήριο και όπως γνωρίζουν οι "μαχητες" του δρόμου, η αναζήτηση για την πιο εντυπωσιακή διαδρομή μπορεί να είναι εξίσου συναρπαστική.
Το Cabot Trail είναι κάτι περισσότερο από μια γραφική διαδρομή. είναι μια πολιτιστική οδύσσεια, ένα ταξίδι σε πόλεις που αντιπροσωπεύουν τόσο τη σκωτσέζικη όσο και τη γαλλική παράδοση.

Μερικές από τις πιο δημοφιλείς στάσεις στο Cabot Trail περιλαμβάνουν:
  • Το Λιμάνι Margaree και τα χωριά στην κοιλάδα του ποταμού Margaree, για ψάρεμα, το Μουσείο Σολωμού και θαλάσσια σπορ
  • Το Cheticamp στη δυτική πλευρά του νησιού, όπου ο πολιτισμός Acadian είναι βαθιά ριζωμένος. Οι Acadians είναι απόγονοι Γάλλων αποίκων που εγκαταστάθηκαν στον βορειοανατολικό Καναδά και στο Maine κατά τον 17ο και 18ο αιώνα. Οι Βρετανοί τελικά απέλασαν χιλιάδες από αυτούς, δημιουργώντας τον σημερινό πληθυσμό Cajun στη Λουιζιάνα. Η σημαία του Acadian είναι το γαλλικό τρίχρωμο με ένα χρυσό αστέρι και θα το δείτε σε όλη την πόλη.
  • Το Pleasant Bay, για παρακολούθηση φαλαινών.
  • Υπαρχουν πολλα μονοπάτια πεζοπορίας και γραφικές απόψεις ("look-offs") στο εθνικό πάρκο Cape Breton Highlands
  • Το Ingonish και οι γύρω παραλίες, για θαλάσσια σπορ, γκολφ και τοπία
  • Το St. Ann's, για το Gaelic College με τα τοπικά στούντιο τέχνης
  • Το Baddeck, για το Μουσείο Alexander Graham Bell, που πλημυριζεται απο κελτική μουσική και χορευτικές εκδηλώσεις.
Τα αναρτημένα όρια ταχύτητας, ιδίως σε έντονες στροφες, δεν προορίζονται ως απλές προτάσεις. Χαμηλώστε την ταχύτητα που έχετε, ακόμα κι αν είστε έμπειρος οδηγός. Οι καμπύλες είναι απότομες, και θα πρεπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί εάν οδηγείτε το μονοπάτι Cabot σε ομίχλη ή βροχή, τα οποία είναι συχνα στο νησί Cape Breton.
Αν ταξιδεύετε δεξιόστροφα, θα βρίσκεστε στην "εσωτερική" λωρίδα καθώς οδηγείτε και στις δύο ακτές. Επειδή ο δρόμος ανεβαίνει και κατεβαίνει απότομα, η δεξιόστροφη κατεύθυνση είναι καλύτερη για τους οδηγούς (και τους επιβάτες) που δεν τους αρέσει να οδηγούν δίπλα στο κενο. Πολλές από τις στροφές στο Εθνικό Πάρκο Cape Breton Highlands είναι σωστές στροφές εάν ταξιδεύετε δεξιόστροφα.
Η οδήγηση αριστερόστροφα μπορεί να σας δώσει μια καλύτερη εικόνα για μερικές από τις πιο εντυπωσιακές παραλίες του ωκεανού. Αν και αυτή η κατεύθυνση είναι λιγότερο δημοφιλής, καθώς λιγότερα άτομα ταξιδεύουν αριστερόστροφα.

Image

Image

Image

Image

Image





“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

Post Reply