Γιατι καβαλαμε...

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »

Γιατί καβαλάμε μηχανές


Είναι αρκετά δύσκολο να εξηγήσει κανείς το πάθος της μοτοσυκλέτας σε κάποιον που δεν είναι μυημένος στην μαγεία των δυο τροχών.


"μα είναι πολύ επικίνδυνο, βρέχεσαι και κρυώνεις τον χειμώνα, δεν μπορείς να ακούσεις μουσική και να χαλαρώσεις σε μεγάλα ταξίδια… είναι πολύ θορυβώδες," και φυσικά… το τελικό επιχείρημα "θα σκοτωθείς"


Όσοι όμως καβάλησαν για λίγο διάστημα μια μοτοσυκλέτα, οποιουδήποτε είδους, σε οποιοδήποτε μέρος της γης, αποκτούν μια διαφορετική κατανόηση αυτής της παρανοϊκής λατρείας που μας διακατέχει. Και αν τους ρωτήσουμε ενδέχεται να πουν κάτι σαν: σου δίνει πιο πολύ ελευθερία, νιώθεις τον αέρα στο πρόσωπό σου, γίνεσαι ένα με την μηχανή. Αν και τίποτα από όλα αυτά δεν είναι αναληθές, θα ακούγονταν σαν αποτυχημένοι πωλητές σε μια αντιπροσωπία της Harley Davidson. Ελευθερία στη μετακίνηση σου δίνει οποιοδήποτε όχημα. Μπορείς να νιώσεις τον αέρα στο πρόσωπό σου οδηγώντας ένα κάμπριο αυτοκίνητο, ενώ ένα καλό και μικρό roadster σε έναν καλό δρόμο, αναμφισβήτητα θα σε κάνει να νιώσεις ένα με το αμάξι. Δεν είναι λοιπόν μόνο εκεί η ουσία.


Η πηγή της εμμονής και αυτού του ιδιαίτερου δεσμού με την μοτοσυκλέτα βρίσκεται στις λεπτομέρειες. Στους κραδασμούς που μεταδίδονται από το μοτέρ, στο πλαίσιο, στη σέλα, σε όλο σου το σώμα. Στους ήχους. Όχι μόνο της εξάτμισης. Σε όλους τους ήχους που παράγονται. Τα κλειδιά, το choke, η μίζα. Κι αν είσαι από τους τυχερούς του κλασικού kick-starter, είσαι περήφανος ιδιοκτήτης μιας μηχανής του χρόνου. Έπειτα είναι ο λίγο πιο μεταλλικός βρυχηθμός του μοτέρ σε ένα cold start. Και μετά, η στιγμή που βάζεις πρώτη. Αυτό το ‘’κλικ΄΄. Κάθε φορά που βάζεις πρώτη. Εκείνο το μικρό τίναγμα προς τα εμπρός. Σαν να σου λέει πως είναι έτοιμη να καλπάσει, να πετάξει. Μετά από αυτήν την ιεροτελεστία, ήρθε η ώρα ν’απογειωθείς.


Το ζέσταμα των ελαστικών κάθε φορά που ξεκινάς. Όχι ότι ζεσταίνονται ιδιαίτερα με τα λίγα τεμπέλικα ζιγκ-ζαγκ που κάνεις, αλλά αρκούν να σε κάνουν να νιώσεις λες και είσαι στον warm up lap ενός αγώνα motogp. Οι στροφές. Ποια βαρύτητα; Οι γραμμές. Αυτή η όμορφη γεωμετρία. Μην ξεχνάς τις εναλλαγές βάρους. Θυμήσου να διαβάζεις συνεχώς τον δρόμο. Δυο κινήσεις μπροστά. Η γωνία της ασφάλτου. Ο συντελεστής τριβής της. Η κατάσταση των ελαστικών σου. Η κατεύθυνση του αέρα. Ο καιρός. Καθώς όλα αυτά υπολογίζονται πλέον μηχανικά, το μυαλό αδειάζει. Μια σχεδόν διαλογιστική κατάσταση. Μια ηρεμία. Σιωπή…


Κι όταν επιστρέψεις και απ’αυτό το ταξίδι σου, σταματάς. Σβήνεις το μοτέρ, κατεβάζεις τη στέκα, κλειδώνεις το τιμόνι. Κατεβαίνεις. Ακόμη μια ιδιαίτερη ρουτίνα. Ακούς τα μέταλλα του κινητήρα να κάνουν ‘’κρακ’’ καθώς πέφτει η θερμοκρασία του. Αγγίζεις τα λάστιχα για να δεις ποια μεριά είναι πιο ζεστή. Χαμογελάς με μια κρυφή ικανοποίηση, λες και τα έλιωσες. Την κοιτάς για μια τελευταία φορά πριν απομακρυνθείς.


Με το κράνος στο χέρι, φορώντας όλα τα προστατευτικά σου. Περπατάς αλλιώτικα, με την αυτοπεποίθηση που θα άρμοζε σε έναν μεσαιωνικό ιππότη. Στο μυαλό σου είσαι αυτό ακριβώς καθώς βλέπει και τους άλλους περαστικούς να σε κοιτάνε. Τι κι αν σκέφτονται ‘’που πας βρε κάγκουρα’’ εσύ ακούς ‘’ουάου’’. Που όντως αυτό θα σκέφτεται ο πιτσιρικάς πιο πέρα με το ποδηλατάκι του που τρώει παγωτό. ‘’Ουάου έτσι θέλω να είμαι όταν μεγαλώσω’’. Κι εσύ χαμογελάς επειδή κάτι σου θυμίζει εκείνος ο πιτσιρικάς. Χαμογελάς και τόσο θες να πλησιάσεις και να του πεις του πεις ένα μυστικό: ποτέ δεν μεγαλώνουμε. Οδηγάμε μηχανές, επειδή είμαστε ακόμη παιδιά.


Κριστιάν Νίρκα


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »

Αγαπημένε μου γείτονα,

Απεγνωσμένα καταβάλεις προσπάθεια να με καταλάβεις.
Να μπεις στα πίσω διαμερίσματα του μυαλού...

Με βλέπεις να κατεβάζω την ζελατίνα του κράνους.
Σε βλέπω να κλείνεις την πόρτα της φυλακής σου...

Στρίβω το κλειδί στη μίζα γεμάτος ευτυχία
Στρίβεις το κλειδί στην κλειδαριά γεμάτος φόβο...

Πατάω τον διακόπτη και ανάβουν τα φώτα της για να με προσέχουν
Πατάς τον διακόπτη και ανάβει η οθόνη για να τους προσέξεις...

Κάθομαι αναπαυτικά στη σέλα μου και οι εικόνες περνάνε δίπλα μου σαν καλοσκηνοθετημένη Γαλλική ρομαντική ταινία
Κάθεσαι αναπαυτικά στην πολυθρόνα σου και οι εικόνες περνάνε μπροστά σου σαν κακομεταγλωτισμένο βραζιλιάνικο σήριαλ...

Κοιτάζω το ρολόϊ μου, πήγε 12, γμτ πόσο γρήγορα περνάει η ώρα
Κοιτάζεις το ρολόϊ σου, πήγε 12, γμτ δεν περνάει η ώρα...

Χαιρετώ τον συνταξιδιώτη μου και ας μην βλέπω καν το πρόσωπό του
Αλήθεια, πόσο καιρό έχεις να μου πεις καλημέρα...?

Τα σύννεφα μαύρα, ο καιρός χαλάει, αδιάβροχα check
Τα σύννεφα μαύρα, ο καιρός χαλάει, δεν το κουνάω από το σπίτι check...

Ψάχνω την επόμενη πινακίδα για να με καθοδηγήσει
Ήδη ο δημοσιογραφίσκος σε έχει καθοδηγήσει...

Με ενθουσιάζει το άγνωστο της επόμενης στροφής
Σε φοβίζει το άγνωστο της επόμενης είδησης...

Αγαπημένε μου γείτονα,
δεν ξέρω αν ποτέ μπορέσεις να καταλάβεις τι είναι αυτό που κάνει το μυαλό μου να αποδρά από την ρουτίνα μου...
Ίσως όταν θα έρθει η ώρα να αναλογιστείς πόσο μικρή είναι η ζωή σου τότε να αναλογιστείς πόσο λάθος ήταν που άφησες όλες σου τις μικρές στιγμές να φύγουν μέσα από τα χέρια σου.
Ο αλήτης μηχανόβιος με την κοτσίδα




Κείμενο : Γκαραγκούνης Βαγγέλης


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »

Λένε ότι κάθε φορά που καβαλάμε, στη σέλα μαζί μας ανεβαίνουν άγγελοι και διάβολοι …
Έτσι ειναι! Αντιπροσωπεύουν αυτή τη διπολικότητα που κάνει τον κόσμο μας να ζει γεμάτο από συναισθήματα, τόσο έντονα που μερικές φορές νομίζεις ότι η καρδιά θα πεταχτεί έχω από τα στήθια και θα αρχίσει να τρέχει μόνη της ουρλιάζοντας!
PhotoEditor-1519856339932.jpg
PhotoEditor-1519856384942.jpg
PhotoEditor-1519856439855.jpg


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »

Είναι ευεργετικό να οδηγείς μοτοσυκλέτα

Η έρευνα, που ανατέθηκε στο διάσημο UCLA του Λος Άντζελες από την Harley-Davidson – προφανώς για να αποδείξει ότι ο μοτοσυκλετισμός κάνει καλό στην υγεία – ρίχνει μια πιο εμβριθή ματιά στην ψυχική κατάσταση και την επίδραση που έχει στους ανθρώπους η οδήγηση μοτοσυκλέτας.

Τα αποτελέσματα της έρευνας απλά επιβεβαιώνουν αυτό που νιώθουμε και λέμε χρόνια, ότι δηλαδή η οδήγηση μοτοσυκλετών και δίτροχων γενικότερα (κι ένα μοτοποδήλατο με τελική 60 km/h, κάνει δουλειά) βοηθά στη μείωση των επιπέδων στρες, αυξάνει την ευχαρίστηση και ανεβάζει τους καρδιακούς σφυγμούς, οφέλη παρόμοια με τον αθλητισμό και την άσκηση!

ολο το αρθρο εδω


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »

2020-03-10-20-45-15.jpg


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »

«Είναι αξιοπερίεργο το πόσες αρνητικές αντιδράσεις παρατηρώ ακόμα, όταν ανακοινώνω σε ανθρώπους ότι οδηγώ μοτοσυκλέτα. Οι θετικές απαντήσεις είναι μετρημένες στα δάχτυλα. Τις περισσότερες φορές, ακούω απλά ένα ψυχρό «ΟΚ», «ωραίος», «καλά κάνεις». Αλλες φορές ξεκινάει το κήρυγμα και οι… ασυναρτησίες:

«Μα καλά, δε φοβάστε με τα μηχανάκια;»
«Δεν κρυώνεις το χειμώνα;»
«Οδηγείς σκοτώστρες;»
«Κάποια στιγμή θα μεγαλώσεις και θα σταματήσεις να οδηγείς μοτοσυκλέτα, ήμουν σαν και εσένα και θα με θυμηθείς»

Τι λέτε μωρέ;

Έχουμε φτάσει στο 2018 και ακόμα πρέπει να δικαιολογώ την απόφασή μου να οδηγώ μοτοσυκλέτα;

Στην εποχή μας, το πιο εύκολο πράγμα είναι η κριτική. Ο καθένας, πίσω από την ασφάλεια της ελευθερίας του λόγου, κρίνει επί παντός επιστητού, χωρίς απαραίτητα να γνωρίζει και να τεκμηριώνει. Μας χαρακτηρίζει μια πρωτόγονη, ψυχωτική επιθετικότητα, σαν να προσπαθούμε να πάρουμε το αίμα μας πίσω από τους συνανθρώπους μας, «μπαλώνοντας» ανεξήγητα (ή και όχι) δικά μας τραύματα.

Τι να απαντήσω εγώ λοιπόν στην ερώτηση «γιατί οδηγείς μοτοσυκλέτα;» Να περάσω στην αντίπερα όχθη και να ρωτήσω «εσύ γιατί οδηγάς αυτοκίνητο-ποδήλατο-οτιδήποτε;» Σε τέτοιες περιπτώσεις, κάποιες φορές απαντώ με «γιατί όχι;»… διότι ξέρω ότι θα ακολουθήσουν οι κλασικές θρυλικές απαντήσεις του τύπου «είναι επικίνδυνες», «είναι τρομακτικές», «με τόσα λεφτά που κάνουν, καλύτερα να αγοράσω αυτοκίνητο» ε και κάπου εκεί μου φεύγουν τα γέλια.

Δεν πρόκειται όμως να πέσω στο επίπεδο του κάθε κριτικού της καφετέριας. Γιατί οδηγώ μοτοσυκλέτα; Να γιατί.

-Δεν με απασχολεί να απολαμβάνω ακραίες ανέσεις, κλιματισμό, Infotainment, μουσική. Φτάνει, όταν οδηγώ, να το απολαμβάνω, ακόμη και αν πηγαινοέρχομαι στη δουλειά μου.
-Γιατί φτάνω παντού πιο γρήγορα. Εσύ μπορείς;
-Γιατί την οδηγική απόλαυση που μπορείς να απολαύσεις με μια μοτοσυκλέτα των 10-15 χιλιάδων ευρώ, θα την απολαύσεις με αυτοκίνητα ΠΟΛΥ πολλαπλάσιας τιμής. Είναι εντελώς άτοπο να συγκρίνεις αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες στην ίδια τιμή. Ότι κάνει ένα αμάξι των 10.000 ευρώ, τα απολαμβάνεις και με ένα scooter των 3.000 ευρώ…
-Γιατί, αποδεδειγμένα πλέον, η οδήγηση της μοτοσυκλέτας με κάνει καλύτερο οδηγό. Κυρίως γιατί απαιτείται κάθε στιγμή να είσαι εκεί και δεν μπορείς να ασχοληθείς με κάτι άλλο. Γιατί το αποτέλεσμα είναι οι ακονισμένες αντιδράσεις, τα έτοιμα αντανακλαστικά, η ΠΟΛΥ μεγαλύτερη περιφερειακή όραση.
-Γιατί η μοτοσυκλέτα σου δίνει μια μοναδική εμπειρία οδήγησης. Γιατί είναι άλλο πράγμα να οδηγείς ένα όχημα τόσο ισχυρό, το οποίο γίνεται προέκταση του εαυτού σου, να πλαγιάζεις στις στροφές, να απολαμβάνεις την διαδρομή χωρίς να είσαι κλεισμένος μέσα σε έναν κλωβό από ατσάλι. Αυτό είναι και το επιχείρημα στο οποίο δεν μου έχει απαντήσει κανείς μέχρι σήμερα.

Για αυτό οδηγώ μοτοσυκλέτα.»

ΠΗΓΗ


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »



“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝΤΑΣ… …συναντάς ενδιαφέροντες ανθρώπους!

Είναι ελάχιστα γνωστό ότι η μοτοσυκλέτα υπήρξε για πολλούς σημαντικούς ανθρώπους ιδιαίτερη αγάπη. Ιδιαίτεροι άνθρωποι αγαπούν ιδιαίτερα πράγματα. Για όλους μας υπάρχει η αρχική φάση «ανακάλυψης» του μεταφορικού αυτού μέσου και για μερικούς από εμάς η αγάπη για την ελευθερία, την ταχύτητα και την περιπέτεια, πνευματική, σωματική, συναισθηματική, μετατρέπει το μέσο σε μήνυμα ελευθερίας. Ας δούμε δύο διαφορετικούς ανθρώπους, λίγο ώς πολύ ευρύτερα γνωστούς και τον ρόλο που έπαιξε η μοτοσυκλέτα στην προσωπική τους ζωή.

Ο T.E. Lawrence ήταν ο διάσημος Λόρενς της Αραβίας. Υπήρξε φανατικός οπαδός των μοτοσυκλετών, που κατασκεύαζε ο συμπατριώτης του George Brough. Ηταν οι πρώτες super bikes, μιλώντας με σύγχρονη ορολογία, οι Rolls Royce των μοτοσυκλετών για άλλους. Κάθε φορά που ο Brough είχε έτοιμη μια καινούργια μοτοσυκλέτα καλούσε τον Λόρενς να του την παρουσιάσει.

Ο Λόρενς κατέληξε ιδιοκτήτης συνολικά 7 μοτοσυκλετών Brough με την 8η να έχει παραγγελθεί λίγο πριν τον θάνατό του. Οι 5 από αυτές ήταν Superior. Ο Τόμας Εντουαρντ Λόρενς υπήρξε αρχαιολόγος, διπλωμάτης, ιστοριοδίφης και συγγραφέας. Πολυταξιδεμένος και ικανότατος, συνδέθηκε φιλικά με προσωπικότητες της εποχής, όπως ο δικός μας Κ. Καβάφης και ο Τζορτζ Μπέρναρντ Σο.

Image

Σπούδασε στην Οξφόρδη από όπου και αποφοίτησε με άριστα. Τα ενδιαφέροντά του τον οδήγησαν σε ανασκαφές, που γίνονταν στον Ευφράτη, τη Συρία, την Παλαιστίνη και την Αραβία. Στο διάστημα αυτό προσπάθησε να γνωρίσει τους λαούς της περιοχής και έμαθε όλες τις αραβικές διαλέκτους. Εκείνη τη περίοδο περίπου αρχίζει και η κατασκοπευτική του δράση με εξερεύνηση της χερσονήσου του Σινά. Στην πραγματικότητα ενεργεί χαρτογράφηση της περιοχής από τη Γάζα μέχρι την Ακαμπα, που προοριζόταν να έχει μεγάλη στρατηγική αξία.

Με την έναρξη του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου κατατάχθηκε στον στρατό και αποστάλθηκε από τον λόρδο Κίτσενερ, το 1916, στις μυστικές στρατιωτικές υπηρεσίες του Καΐρου με τον βαθμό του αξιωματικού. Από εκεί ζήτησε και τον απέστειλαν στην Αραβία, όπου έπαιρνε μεγάλες διαστάσεις η επανάσταση των Αράβων εναντίον των Οθωμανών.

Image

Υπερασπίστηκε τη χώρα των συμπολεμιστών του Αράβων σαν δεύτερη πατρίδα του και δίπλα στον πρίγκιπα Φεϊζάλ διηύθυνε ουσιαστικά τις επιχειρήσεις των επαναστατών εναντίον των Οθωμανών. Διηύθυνε τη μάχη του Ουάλτ, όπου οι Οθωμανοί έπαθαν τη μεγαλύτερη καταστροφή τους σε ανοιχτό πεδίο.

Δυσαρεστήθηκε έντονα όταν συνειδητοποίησε ότι στη συνδιάσκεψη των Βερσαλλιών, στην οποία μετείχε ως σύμβουλος του εμίρη Χουσεΐν, οι συμμαχικές δυνάμεις αθετούσαν τις υποσχέσεις τους προς τον αραβικό λαό. Σε ένδειξη διαμαρτυρίας εξαφανίζεται, εγκαταλείποντας την ανώτερη θέση που του είχαν δώσει. Γράφει το έργο με τίτλο «Οι επτά στύλοι της σοφίας» (1926), που αποτελεί την επική αφήγηση της εκστρατείας στην Αραβία. Το αρχικό χειρόγραφο χάθηκε και ο Λόρενς ξανάγραψε το έργο. Εχει επιστρέψει θριαμβευτής στην Αγγλία, αλλά αρνείται τιμές, όπως η παρασημοφόρηση από τον βασιλιά Γεώργιο Ε’, εκδηλώνοντας έτσι τη δυσαρέσκειά του για τη στάση των Αγγλων απέναντι στους Αραβες και αποστρατεύεται με τον βαθμό του αντισυνταγματάρχη το 1919. Κατατάσσεται εκ νέου, ως απλώς οπλίτης, αρνούμενος να αναλάβει καθήκοντα αξιωματικού, και αποστρατεύεται οριστικά το 1935. Δεν πρόφτασε να χαρεί την ήρεμη ζωή στην αγγλική εξοχή, στο Ντόρσετ, όπου μετέφραζε Ομηρο, αφού υπήρξε ελληνολάτρης. Στην ηλικία των 46 ετών τον βρίσκει ο θάνατος σε αμφισβητούμενο τροχαίο δυστύχημα. Οδηγούσε μια Brought Superior υπό καταρρακτώδη βροχή σε κάποιον ήσυχο επαρχιακό δρόμο του Ντόρσετ, όταν σε μια στροφή, για να αποφύγει δύο νεαρούς μοτοσυκλετιστές, έφυγε εκτός δρόμου προσκρούοντας σε δέντρο. Σε μια άλλη εκδοχή προσέκρουσε σε αυτοκίνητο, που οδηγούσε αξιωματικός του βρετανικού ναυτικού. Πολλοί εικάζουν ότι ο θάνατός του δεν ήταν τυχαίος, υπήρξε αποτέλεσμα ξεκαθαρίσματος λογαριασμών με υπεύθυνες τις βρετανικές μυστικές υπηρεσίες. Η ζωή του έγινε ταινία με πρωταγωνιστή τον Πίτερ Ο’ Τουλ, η οποία απέσπασε το 1962 επτά Οσκαρ.



Η μοτοσυκλέτα υπήρξε το μέσο να γνωρίσει τη Λατινική Αμερική και ο νεαρός φοιτητής της ιατρικής Ερνέστο Γκεβάρα, αργότερα γνωστός ως Τσε Γκεβάρα. Πρωταγωνίστρια στο ταξίδι η Ponderosa II, δηλαδή μια Norton Model 18 του 1947, η οποία ανήκε στον συμφοιτητή και φίλο του Τσε, Αλμπέρτο Γκρενάδο. Πριν από την PoderosaII στη ζωή του Τσε υπήρξε η PoderosaI. Με αυτή ο Τσε είχε κάνει το 1950 ταξίδι στην Αργεντινή. Ηταν ένα μοτοποδήλατο Garelli, που είχε κινητήρα Micron. Αυτή ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα του Τσε (La Poderosa - Δυνατό μωρό). Δύο χρόνια μετά ο φοιτητής της ιατρικής Ερνέστο Τσε Γκεβάρα αποφασίζει με τον φίλο και συμφοιτητή του να ταξιδέψουν σε όλη τη Νότια Αμερική με μοτοσυκλέτα. Το δίκυκλο ήταν μία NortonModel 18 του 1947 ιδιοκτησία του συνταξιδιώτη του Αλμπέρτο Γκρενάδο. Το ταξίδι ξεκίνησε στις 4 Ιανουαρίου 1952 ύστερα από λίγες ημέρες σχετικής προετοιμασίας. Ηταν η αρχή ενός ταξιδιού επτά μηνών στην Αργεντινή, στη Χιλή, στο Περού, στην Κολομβία και στη Βενεζουέλα. Η Norton ήταν υπερφορτωμένη. Η μοτοσυκλέτα ήταν μεταχειρισμένη, σε άσχημη κατάσταση και ακατάλληλη για τόσο μεγάλο ταξίδι. Ο Γκρενάδο είχε πληρώσει 800 δολάρια και η μοναδική του περιουσία ήταν αυτή η μοτοσυκλέτα.

Image

Η πορεία του περιλάμβανε πτώσεις στους κατεστραμμένους δρόμους, επισκευές με σύρμα, συχνές βλάβες και μπάλωμα των …ελαστικών. Συγκολλήσεις σκελετού, διαρροές, κατεστραμμένη μπροστινή ανάρτηση και αντικατάστασή της με ό,τι ήταν διαθέσιμο...

Image

Ολες οι περιπέτειες μαζί με τη διαμόρφωση της πολιτικής σκέψης του Τσε, αυτής που τον οδήγησε αργότερα στον ένοπλο αγώνα, περιγράφηκαν από τον ίδιο στα ημερολόγια μοτοσυκλέτας, τα οποία μεταφράστηκαν το 2004 και έγιναν ταινία. Η εγκαταλελειμμένη μοτοσυκλέτα δεν βρέθηκε ποτέ, αφού ο Γκρενάδο δεν έψαξε ποτέ να τη βρει. Πιθανόν η NortonModel 18 (La Poderosa II) να έχει διασπείρει τα κομμάτια της και να χρησιμοποιήθηκαν ως ανταλλακτικά από άλλους ιδιοκτήτες Nortonστην περιοχή του Σαντιάγκο. Μάλλον δεν θα μάθουμε ποτέ. Ετσι, το ταλαιπωρημένο όχημα, που έγινε το μέσον για δύο νεαρούς να γνωρίσουν τη φτώχεια και τη μιζέρια της Λατινικής Αμερικής, πριν κάνουν την επανάστασή τους, με τον Τσε να αποτελεί μέχρι σήμερα σύμβολο του αγώνα, μοιράστηκε στους λάτρεις της.

Το 2004 τα ημερολόγια μοτοσυκλέτας μεταφράστηκαν και έγιναν σε ταινία και βιβλίο με τις καλύτερες πωλήσεις. Ο Γκρανάντο δεν έψαξε ποτέ να βρει τη μοτοσυκλέτα του. Το δίκυκλο στο Μουσείο «Τσε Γκεβάρα» στην Alta Gracia της Αργεντινής είναι ένα από αυτά που χρησιμοποιήθηκαν στην ταινία. Μάλιστα σύμφωνα με τον υπεύθυνο παραγωγής πρόκειται για ένα Suzuki που μοιάζει, μετά από μετατροπές, με Norton.

Όσο για το τι έγινε με την Norton Model 18 (ή την La Poderosa II) πιθανότατα κάποιος στο Σαντιάγκο να έχει κομμάτια της μοτοσυκλέτας ή ίσως να την διέλυσαν και να χρησιμοποίησαν τα ανταλλακτικά οι ιδιοκτήτες Norton στην περιοχή. Μάλλον δεν θα μάθουμε ποτέ.

Image

Αναφερθήκαμε σε δύο σημαντικές προσωπικότητες του 20ού αιώνα, για τους οποίους η μοτοσυκλέτα είτε από επιλογή, είτε από ανάγκη έπαιξε σημαντικό ρόλο. Δεν είναι οι μόνοι. Ισως ο όρος σημαντικοί να μην είναι ορθός, αφού ο καθένας μας είναι σημαντικός με τον τρόπο του.

Ας πούμε, λοιπόν, ότι στη σέλα της μοτοσυκλέτας ή πίσω από την προστατευτική ζελατίνα κάθε κράνους κρύβεται ένας ενδιαφέρων άνθρωπος. Υπήρξαν, λοιπόν, και θα υπάρχουν πολλοί ενδιαφέροντες άνθρωποι καβάλα στη σέλα μιας μοτοσυκλέτας.
Η συμβολική απόρριψη της εξασφαλισμένης ισορροπίας των τεσσάρων τροχών αφήνει περισσότερο χώρο να ξαναβλέπουμε το θέμα της ισορροπίας. Αλλωστε, σε πολλούς από μας η αβεβαιότητα της ισορροπίας, όταν οδηγείς μοτοσυκλέτα, μας υπενθυμίζει τον διαρκή αγώνα να τη διατηρήσουμε στους τρελούς καιρούς που ζούμε!

Του Θωμά Κακαδιάρη, μοτοσυκλετιστή


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »

Τι είναι μοτοσικλέτα;

TOY: Ν.Σ. ΖΑΛΜΑ

O καθένας έχει τις δικές του απαντήσεις....

Πρωτίστως όμως, είναι γένους θηλυκού. Ως εκ τούτου είναι:

H τελετή, σαν ταξιδεύεις το βράδυ μοναχός μακριά από αστικά κέντρα. H προετοιμασία του συνόλου (αναβάτης - μοτό), η μοναξιά, εκείνο το μοναδικό συναίσθημα ελευθερίας και ευφορίας. H αίσθηση ότι πλέεις στο φαρδύ εθνικό δίκτυο με οδηγό τη δέσμη από τα φώτα σου. Αργότερα, όταν τα πλάτη του δρόμου μικρύνουν, οι μουαγιέν θα πέσουν, οι αλλαγές στο κιβώτιο θα πολλαπλασιαστούν, μα τα σκοτεινά χιλιόμετρα θασυνεχίσουν να περνούν ακατάπαυστα κάτω από τους τροχούς.

H ύπουλη ανησυχία της κυκλοφορίας μέσα στην πόλη. Το προαίσθημα του ατυχήματος. H απειλή του τραυματισμού ή του μοιραίου. H αντιμετώπιση των πάντων ως πιθανών αιτίων. Οι κακοί χρήστες οτιδήποτε κινούμενου δυστυχώς είναι πολλαπλά επικίνδυνοι και υποψήφιοι εγκληματίες σπάνια τιμωρούμενοι.

H μυρουδιά του βρεγμένου δάσους, του σκαμμένου χώματος, η εκρηκτικότητα και η οσμή του καυσαέριου των δίχρονων, η αρμονία της πλαγιολίσθησης, η χαρά της ισορροπίας στον πίσω τρόχο, αυτή η μυστήρια μελαγχολία, όταν ατενίζεις μούσκεμα από τη βροχή, τη θέα από το ύψωμα που σε ανέβασε εκείνο το χωμάτινο μονοπάτι.

H θέα του τετράφαρδου πίσω τροχού ενός σούπερ μπάικ. H μεταλλική και άγρια όψη της τεχνολογίας. H αντίληψη της αστραπιαίας κάλυψης των αποστάσεων. Το δέος των εξώκοσμων επιδόσεων, γιατί όπως και να το κάνουμε, ο σεβασμός ξεκινά από το φόβο.

H απέραντη αγάπη για όλα τα απολύτως προσωπικά αντικείμενα που θα σε κρατήσουν ζεστό στο κρύο, όρθιο στο δρόμο, ζωντανό στην
πτώση, κύριο στον κόσμο.

H ζέστη, το ψύχος, η υγρασία, οι αλλαγές της εποχής, οι μυρουδιές της φύσης, το καυσαέριο των προπορευομένων, οι ψιχάλες, οι νυφάδες, είναι παντοτινοί σύντροφοι του αναβάτη, που πρώτος από όλους τους αυτοκινούμενους νιώθει τις εκφράσεις του περιβάλλοντος και τις μεταβολές του.

H αναγούλα που αισθάνεσαι στους διαδρόμους των νοσοκομείων, καθώς περιμένεις να κολλήσουν τα κομματιασμένα οστά του φίλου,
το τρέμουλο και το άδειασμα που σε περικυκλώνει στα νεκροταφεία στο αντίκρυσμα της μάνας εκείνου που χάθηκε.

H ανάγκη που σε κάνει να ψάχνεις κάτω από το λιοπύρι του καύσωνα να βρεις τη σκιά του φανοστάτη καθώς περιμένεις στο κόκκινο και εκείνη η πνιγηρή ασφυξία όταν περνάς δίπλα από την εξάτμιση του λεωφορείου που αγκομαχάει να βγάλει το δρομολόγιο γεμάτο από κόσμο.

H σιγουριά, που θα σου δώσει πραγματικά μόνο η εμπειρία. Γιατί όπως και να το δούμε, η επιβίωση είναι μια δύσκολη υπόθεση.
Πρέπει δυστυχώς να περάσει μέσα από τα επικίνδυνα μονοπάτια του ενθουσιασμού, και το χειρότερο, από την αφηρημάδα, την
επιπολαιότητα, την αδιαφορία των άλλων...


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »

Αυστραλία: Η οδήγηση μοτοσυκλέτας κατατάχθηκε ως «άσκηση»

Αυτή και αν είναι ενδιαφέρουσα είδηση: Οι αναβάτες μοτοσυκλέτας θεωρούνται πια… ασκούμενοι που έχουν δικαίωμα εξόδου κατ εξαίρεση από το γενικευμένο Lockdown! Δείτε περισσότερα…
Στερνή μου… εξαίρεση, να σε είχα πρώτα, θυμίζει η είδηση αυτή που διαβάζουμε να προέρχεται από την Αυστραλία και συγκεκριμένα από την πολιτεία της Νέας Νότιας Ουαλίας. Στα πλαίσια ενός γενικευμένου lockdown στην χώρα, το οποίο θυμίζει την αντίστοιχη δική μας κατάσταση υπό καθεστώς απαγόρευσης κυκλοφορίας, οι μοτοσυκλέτες πέτυχαν μια μεγάλη «νίκη» στον καθορισμό των περιορισμών.

Πιο συγκεκριμένα, η πολιτεία της Νέας Νότιας Ουαλίας θεωρεί την οδήγηση μοτοσυκλέτας ως «άσκηση» και έτσι, δίνοντας δυνατότητα εξαίρεσης από τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας! Αξίζει να σημειώσουμε ωστόσο ότι τα περιοριστικά μέτρα, που αφορούν την Νέα Νότια Ουαλία για τον περιορισμό της μετάδοσης του κορωνοϊού είναι τα αυστηρότερα στην Αυστραλία. Συγκεκριμένα, οι παραβάτες του lockdown κινδυνεύουν με πρόστιμο 1.000 δολαρίων επι τόπου ή, στην χειρότερη περίπτωση, χρηματική ποινή έως 11.000 δολαρίων!

Και αν αμφιβάλλετε (που αν αγαπάτε την μοτοσυκλέτα και την «έχετε ψάξει τη δουλεια», δεν υπάρχει περίπτωση να αμφιβάλλετε) ότι η μοτοσυκλέτα λειτουργεί και ως σωματική άσκηση, διαβάστε αυτό: Μία ώρα οδήγησης σε επαρχιακούς δρόμους καίει 400 θερμίδες, όσο δηλαδή και μια ώρα ζωηρό περπάτημα. Προς το παρόν, τα μέτρα περιορισμού για την μείωση της εξάπλωσης της πανδημίας στην Νέα Νότια Ουαλία, θεωρούνται από τα πιο επιτυχημένα παγκοσμίως.

ΠΗΓΗ


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »

4 λόγοι που η μοτοσυκλέτα γυμνάζει σώμα και πνεύμα!

Η οδήγηση μοτοσυκλέτας μπορεί να έχει θετική επίδραση στην υγεία του αναβάτη, τόσο σε πνευματικό όσο και σε σωματικό επίπεδο. Επιστημονικές μελέτες αποδεικνύουν τα πολλαπλά οφέλη για την μέση και την κατάσταση που βρίσκεται το μυαλό.

Image

Η οδήγηση μοτοσυκλέτας βελτιώνει την εγκεφαλική λειτουργία

Αρχικά ας δούμε τα οφέλη στον εγκέφαλο. Υπάρχουν έρευνες σχετικά με τη θετική επίδραση της οδήγησης μοτοσυκλέτας, με την πιο γνωστή να είναι αυτή του εργαστηριακού τμήματος λειτουργική εγκεφαλικής απεικόνισης, γήρανσης και καρκίνου του Πανεπιστημίου Tohoku της Ιαπωνίας. Σύμφωνα με τις έρευνες, κατά την οδήγηση μοτοσυκλέτας, ο εγκέφαλος του αναβάτη τονώνεται. ΟΙ διαφορές στη χρήση και το επίπεδο τόνωσης του εγκεφάλου είναι εμφανείς, ανάμεσα σε αναβάτες που οδηγούν σε τακτικό επίπεδο και σε αυτούς που δεν έχουν οδηγήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα (έτη). Η ενσωμάτωση την οδήγησης μοτοσυκλέτας στην καθημερινή μας ζωή, βελτιώνει ορισμένες γνωστικές λειτουργίες του εγκεφάλου και ιδιαίτερα λειτουργίες που σχετίζονται με τον προμετωπιαίο φλοιό και έχει θετικές επιπτώσεις στην ψυχική και συναισθηματική υγεία, όπως η μείωση του στρες.

Το άγχος μειώνεται και οι γνωστικές λειτουργίες αυξάνονται

Η έρευνα εξέτασε δύο διαφορετικές ομάδες ανθρώπων. Αναβάτες που χρησιμοποιούν τακτικά μοτοσυκλέτα για τις καθημερινές δουλείες και ανθρώπους που δεν το κάνουν. Διαπιστώθηκε ότι για τους αναβάτες, το δεξιό ημισφαίριο του προμετωπιαίου λοβού, ενεργοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της οδήγησης, επιδεικνύοντας υψηλότερα επίπεδα συγκέντρωσης. Όταν κλήθηκε η δεύτερη ομάδα να οδηγήσει το ίδιο τακτικά μοτοσυκλέτα, τότε οι γνωστικές τους λειτουργίες, ειδικά αυτές που σχετίζονται με τη μνήμη και την σκέψη, αυξήθηκαν δραματικά. Επίσης δήλωσαν ότι μειώθηκαν τα επίπεδα άγχους και διανοητικά αισθάνθηκαν καλύτερα. Είναι γενικώς αποδεκτό ότι η οδήγηση με μοτοσυκλέτα προσφέρει μια πραγματική ελευθερία που μπορεί να μειώσει το άγχος με μια βόλτα το Σαββατοκύριακο ή και στην καθημερινή διαδρομή από και προς τη δουλειά.

Η οδήγηση μοτοσυκλέτας μειώνει τα επίπεδα χοληστερίνης

Ακόμα και σε μια απλή βόλτα, καίτε θερμίδες την ώρα που οδηγείτε. Η έκθεση στον αέρα και στα στοιχεία της φύσης σημαίνει ότι χρησιμοποιείται περισσότερο τους μυς σας. Το μυϊκό σύστημα τονώνεται από την συνεχόμενη ένταση και ευκαμψία των κινήσεων. Επίσης η εξισορρόπηση σε χαμηλές ταχύτητες, οι στροφές και το φρενάρισμα, οδηγούν σε καύση θερμίδων. Όσο πιο γρήγορα πηγαίνετε τόσο πιο γρήγορα καίτε ενέργεια. Σε διαδρομή με στροφές, η σωστή τοποθέτηση του σώματος μεταφράζεται σε μια καλή άσκηση. Οποιοσδήποτε έχει βρεθεί στην πίστα για ένα 20λεπτο session, μπορεί να βεβαιώσει πόσο ιδρώτα απαιτεί η διαδικασία. Σε μια ώρα οδήγησης με μοτοσυκλέτα θα κάψετε 200-300 θερμίδες, όσο σε ένα χαλαρό περίπατο.

Η οδήγηση εκτός δρόμου είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να χάσετε βάρος

Μια Καναδική μελέτη έδειξε ότι οι off-road αναβάτες είναι λιγότερο πιθανό να έχουν προβλήματα υγεία και φυσικούς περιορισμούς συγκριτικά με τον γενικό πληθυσμό. Η τακτική εκτός δρόμου οδήγηση είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να χάσετε λίπος και να κερδίσετε μυς, να αυξήσετε την αντοχή σας και να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση. Η εξήγηση μέσω των βιομετρικών αποτελεσμάτων καθίσταται απλή. Η άσκηση σε εκτός δρόμου οδήγηση, έχει παρόμοια αποτελέσματα με αυτά του τζόκινγκ και της ενασχόλησης με το γυμναστήριο. Η εξισορρόπηση στις μοτοσυκλέτες εκτός δρόμου είναι σαν να κάθεστε σε μια μπάλα σταθερότητας, ελέγχοντας το τιμόνι είναι σαν να κάνετε πιέσεις πάγκου και χαμηλή και όρθια κωπηλατική. Η στάση προς τα πάνω και κάτω μοιάζει με squat ή σαν αν κάνεις βαθιά καθίσματα. Όταν στέκεσαι στα μαρσπιέ είναι σαν αν κάνεις άρσεις στις γάμπες. Για όσους επιλέγουν εκτός δρόμου μονοπάτια, η κατανάλωση ενέργειας υπολογίζεται σε 600 θερμίδες την ώρα.

ΠΗΓΗ


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »

Αγαπημενο βιντεο,που νομιζω πως κολαει στο θεμα



“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »

Φρεσκο - φρεσκο



“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »

Όταν οι δύο ρόδες ταξιδεύουν την ψυχή

Του Νεκτάριου Μαυραγάνη

Μοτοσυκλέτα…. Τι είναι τελικά:

Μέσο μετακίνησης;

Μέσο παραγωγής αδρεναλίνης;

Μέσο δημιουργίας ανεξίτηλων εικόνων και εμπειριών από διάφορα μέρη του πλανήτη ;

Ναι, είναι όλα αυτά μαζί.

Για την πρώτη κατηγορία δεν υπάρχουν πολλά να αναφέρω, κριτήριο εδώ το χαμηλό κόστος μετακίνησης και αγοράς, εύκολη πρόσβαση σε πάρκινγκ και σύντομος χρόνος από το σημείο Α στο Β.

Συγχαίρω όσους το επιλέγουν για όλους τους παραπάνω λόγους μία μόνο παρότρυνση .Σεβασμός!!! στους πεζούς, στους συντρόχους, και ναι στους αυτοκινητιστές αν θέλουμε και το δικό τους σεβασμό.

Δεύτερη κατηγορία

Εδώ έχουμε μοτοσυκλέτες street και όχι μόνο με ιπποδύναμη που σε πολλές περιπτώσεις αγγίζει τους 200 Ίππους.

Σου δίνουν την δυνατότητα να διακτινιστείς …..

Στην Θεσσαλονίκη για ένα καφέ και να γυρίσεις το βράδυ σπίτι σου ή να πας στη γνωστή διαδρομή της Επιδαύρου για να βρεις τα όρια σου.

Εξαιρετική εμπειρία μοναδική, νιώθεις πιο ζωντανός από ποτέ …Κατεβαίνεις για τσιγάρο με τριψήφιους παλμούς νιώθοντας μοναδική ικανοποίηση.

Μονολογείς λέγοντας τα κατάφερα ,μπήκα καλύτερα στην περίεργη αριστερή η ανέβηκα τον Δομοκό σε πεντέμισι λεπτά ή έστριψα στην Υλίκη και με 230 χλμ

Το μοναδικότερο όλων ; Γυρνάς σπίτι σου γεμάτος απ’ όλα!!!

Συναίσθημα, ικανοποίηση χαρά, όχι την συνηθισμένη, την άλλη αυτή τη σπάνια, την παιδική και κάθεσαι να καθαρίσεις τα έντομα από το φαίρινγκ για να αποζημιώσεις την καλή σου γι αυτά που σου προσέφερε .

Τελειώνοντας γι αυτή την κατηγορία είναι απαραίτητο λίγο …..ξενέρωμα.

Σύντροχοι Όχι συνέχεια στο 100% η έκπληξη καραδοκεί, τυφλή στροφή με λίγο χωματάκι, νεράκι ή ακόμα χειρότερά ο Ελληνάρας στο αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσει πάνω στη στροφή… Ναι όλα αυτά είναι σπανία αλλά συμβαίνουν !!!

Όλοι έχουμε μικρότερες η μεγαλύτερες παρόμοιες εμπειρίες.

100% ναι, αλλά όχι παντού, πρέπει πάντα ή σχεδόν πάντα να έχουμε τον έλεγχο για να μπορέσουμε να την καθαρίσουμε το βράδυ….

Τρίτη κατηγορία

Εδώ είναι και η προτίμησή μου και λόγω ηλικίας αφού πέρασα από την δεύτερη χωρίς να την έχω εγκαταλείψει.

Σ’ αυτή την κατηγορία έχουμε τους λεγόμενους ταξιδευτές.

Τι σημαίνει ταξίδι?

Πολλά !!! Και εδώ έχουμε και υποκατηγορίες.

Ταξίδι για κάποιον είναι να πάει μονοήμερη στο Ναύπλιο ενώ για κάποιον άλλον να γυρίσει σε δύο μέρες τον ορεινό όγκο των Τζουμέρκων γράφοντας 1500 ορεινά χιλιόμετρα ή ακόμα μια πενθήμερη ανάβαση στα Βαλκάνια και επιστροφή από τις Δαλματικές ακτές, ( και όμως γίνεται)

Αισθάνομαι την ανάγκη να κάνω μία παρένθεση, δεν υποτιμώ-υποτιμούμε κανέναν, ούτε ακόμα κι αυτούς που αγοράζουν αυτά τα ταξιδιωτικά μηχανήματα που με τον εξοπλισμό τους αγγίζουν τις 30.000 € για να πηγαίνουν για καφέ στη γειτονιά τους, ότι εκφράζει τον καθένα, απλά δεν ξέρουν τι χάνουν, όταν για παράδειγμα σταματάς στους Δολομίτες και βλέπεις την θέα.

> Η ταξιδιωτική εμπειρία με μοτοσυκλέτα είναι μοναδική..

Ακόμα και τα άσχημα, μετά το ταξίδι ,είναι οι εμπειρίες που θυμάσαι περισσότερο.

Το σλόγκαν , οι τέσσερις ρόδες ταξιδεύουν το κορμί και οι δύο την ψυχή είναι απόλυτη αλήθεια

Με ποιο άλλο μέσο αποφεύγεις τις εθνικές και προτιμάς επαρχιακούς δρόμους;

Αίσθημα ελευθερίας, η άμεση επαφή με τη φύση συνθέτουν μια μοναδική εμπειρία.

Ακόμα θυμάμαι την εικόνα όταν από Βουδαπέστη πήγαινα Κροατία και σταματώντας σε μια φάρμα με άλογα μοιράστηκα κάποια μπισκότα μαζί τους .

Ακόμα θυμάμαι για πόση ώρα έτρεχαν δίπλα μου μέσα από το φράχτη όταν έφυγα.

Εμπειρίες μοναδικές που σε ηρεμούν σε ικανοποιούν και σε κάνουν καλύτερο. Ειδικά όσοι έχουν δοκιμάσει να ταξιδέψουν μόνοι τους…. εκεί το ταξίδι γίνεται ψυχοθεραπεία.

Σπάνιο βέβαια να είσαι εντελώς μόνος αφού παντού ή σχεδόν παντού στο εξωτερικό ειδικά έρχονται και σου μιλάνε σε καλούν να κάτσεις μαζί τους.

Μάλλον έχουν αδυναμία στους Έλληνες αφού δεν είναι λίγοι αυτοί που έχουν επισκεφτεί τη χώρα μας

Σε τέτοια ταξίδια σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλά η διαδρομή.

Σχεδιάζεις προετοιμάζεσαι και απλά το κάνεις, δεν το αναβάλεις το κάνεις!!!

Μια μοναδικότητα είναι η δυσκολία να το μοιραστείς με άλλους, απλά δεν μπορούν να το καταλάβουν πως είναι δυνατόν κάποιος να περνάει 7 ή και 10 ώρες την ημέρα γράφοντας αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα σε μια εβδομάδα στην σέλα κάτω από τον ήλιο με κρύο η βροχή. Εκεί απλά εσύ γελάς από μέσα σου… κι αυτό ακόμα είναι μια προσωπική ικανοποίηση.

Τελειώνοντας κι αυτή την Τρίτη και αγαπημένη μου κατηγορία μία και μόνη συμβουλή

Δεν το αναβάλλουμε…Το κάνουμε ….γιατί αν δεν το κάνουμε απλά το μετανιώνουμε όλο το χειμώνα.

Καλά ασφαλή και διασκεδαστικά χιλιόμετρα σε όλους μας

ΠΗΓΗ


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Γιατι καβαλαμε...

Post by korobilis7 »

Κειμενακι απο τον Μιχαηλ Γαντζακη

Καβαλω μοτοσυκλετα πολλά χρόνια! Απ όσο θυμάμαι την ύπαρξη μου είμαι πάνω σε δύο τροχούς!
Έχω γυρίσει την μισή Ευρώπη δύο φορές και την Ελλάδα απειρες!
Γνώρισα ανθρώπους είδα τόπους σταμάτησα να δω ηλιοβασίλεματα κι ανατολες!
Κρύωσα ζεσταθηκα βράχηκα! Φοβήθηκα πολλές φορές μα κοροϊδεψα τον φόβο μου!
Ξέρετε είναι άγριο το συναίσθημα να φοβάσαι και να προχωράς! Πάντα όμως με κάθε επιστροφή έφερνα μαζί μου και γαλήνη...ηρεμία ψυχής και τον νου γεμάτο νέες εικόνες!
Γέλασα με τον άνεμο και με την βροχή ,έπεσα ,πονεσα, μα σηκώθηκα!
Σηκώθηκα και καβαλαω ακόμα!
Μεγαλώνω 63 πήγα και σκέφτομαι....όταν δεν θα μπορώ να καβαλαω πως θα είναι η ζωή μου! Βλέπεις η μηχανή μου δεν είναι ένα μεταφορικό μέσον!
Είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου είναι εγώ!


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

Post Reply