Νεος και ωραιος στο χωρο της αφρικα

Post Reply
saillak
Αρχάριος
Αρχάριος
Posts: 44
Joined: 20 Dec 2014 16:09
Location:
Contact:

Νεος και ωραιος στο χωρο της αφρικα

Post by saillak »

Καληπσερα σας,
πριν κανα 3 εβδομαδες αγορασα μια πανεμορφη κουκλα αφρικανα μαυρη του 1998 με 1η αδεια το 1999 τσεκαρισμενο απο κατι πινακακια που βρηκα εδω στο φορουμ.
η μηχανη μεσω γνωστου γιατι ηθελε να την παρει ο ιδιος αλλα ηδη ειχε παρει αφρικα
μετα απο πολυ σκεψη αποφασισα να παω στην αφρικα για τους εξης λογους
κανα 20-30 φορες το χρονο για δουλεια
4-5 φορες θαλασσα μπορει και παραπανω
λιγο βουνο καμια βολτα μιας και ειμαι επαρχια και πανω απο ολα το χαμηλο κοστος αγορας μιας μηχανης που τα συνδιαζει ολα σε καλη τιμη

το μηχανημα πεντακαθαρο
καινουρια γραναζια αλυσιδα φρενα
αλλαγμενη αναρτηση
λαστιχα καινουρια αλλα το μπροστινο ειναι λιγο ρυτιδιασμενο αλλα εχει καλο τακουνι, να δουμε τι θα κανω
ουσιαστικα δεν χρειαζεται να ριξω ενα ¤
μου ειπε το παλικαρι οτι δεν χρειαζεται να κανεις ουτε σερβις ουτε προληπτικα αλλαγη λαδιων

λοιπον θελω μια βοηθεια ομως απο σας
το βασικο προβλημα ειναι η αντλια βενζινης απ οτι καταλαβα
οκ θα παρω μια ρεζερβα να εχω μαλλον της mazda 626
αλλα... πως την αλλαζω? πως γεφυρωνω πχ αν δεν εχω αντλια spare για να παω κανα χιλιομετρο παρακατω?
τι αλλο ανταλλακτικο να εχω μαζι?
αααα παμε παρακατω
τι κρανος, μπουφαν γαντια κλπ

πιστευω οτι αν αρχισω να κινουμε μαζι της θα κανω περισσοτερα χλμ απ οτι λεω

παντα ειχα μηχανη η μηχανακι
εχω ενα παπακι ενα ανωμαλου 50αρακι και μια ltd 454 παροπλισμενη τα τελευταια χρονια που την ειχα μονο για καφε και καπου καπου για δουλεια
ευχαριστω εκ των προτερων και συγνωμη αν σας κουρασα



saillak
Αρχάριος
Αρχάριος
Posts: 44
Joined: 20 Dec 2014 16:09
Location:
Contact:

Post by saillak »

κανεις ρε παιδια?



User avatar
Africaptan
Super Χρήστης
Super Χρήστης
Posts: 319
Joined: 22 Jan 2010 16:41
Location: ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Contact:

Post by Africaptan »

Καταρχην για ποιο λογο θες αντλια βενζινης Καβατζα;
Νομιζω αλλα μην το δεσεις, οτι μονο στη βαση διαφερουν. Παρε την αντλια να την εχεις και τσεκαρε το. Αν δεν ειναι ιδια, τα ξαναλεμε...
Αλλο ανταλακτικκο; Το μπουζοκλειδο της (ειναι ειδικο) Ενα 17 κι ενα 24 για τον πισω τροχο, κανα σταυρωτο, ενα 10, ενα 12 κι ενα 13 καμια πενσα, κτλ.
Αλλα ολα αυτα που σου λεω ειναι μπουρδες. Αν εξαιρεσεις αξονες, μπουζι, κτλ, υπαρχουν ΠΟΛΛΕΣ πιθανοτητες ο πρωην ιδιοκτητης να εχει αλλαξει πολλες βιδες, αρα κατσε δες τη μηχανη σου και παρε οτι χρειαζεται.

Εξοπλισμος τωρα.
Κρανος. Full face και να ταιριαζει στο κεφαλι ΣΟΥ.
Μπουφαν και γαντια. Σκεψου τη χρηση που θα κανεις.


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...

User avatar
Africaptan
Super Χρήστης
Super Χρήστης
Posts: 319
Joined: 22 Jan 2010 16:41
Location: ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Contact:

Post by Africaptan »

Α, και καλες βολτες !!!


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...

saillak
Αρχάριος
Αρχάριος
Posts: 44
Joined: 20 Dec 2014 16:09
Location:
Contact:

Post by saillak »

ευχαριστω και πιστευω οτι θα την ευχαριστηθω
για κρανος λες full face σκετο η απο αυτα που ανοιγουν?
επειδη λενε οτι χαλαει η αντλια να χω μια ρεζερβα αν μου τυχι κατι τετοιο και ειμαι εκτος (λεμε τωρα, το πολυ 100 χλμ απο το σπιτι θα ειμαι)
γιαυτο ρωτησα
η χρηση οπως ειπα
για δουλεια που ειναι 20 χλμ μακρια και καμια θαλαασα που ειναι 100 χλμ μακρια
τωρα αν παω και κανενα ταξιδι λιγο δυσκολο μιας και παντρεμενος με 2 παιδια



User avatar
korobilis7
Λοχαγός
Λοχαγός
Posts: 670
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Post by korobilis7 »

τα full face δεν ειναι ανοιγωμενα.
ασφαλεστερο το φουλ...

γενικα ενας βασικος εξοπλησμος αναβατη ειναι καλο να αποτελειται απο κρανος-μπουφαν-παντελονι-μποτες-αδιαβροχο.
μαρκες δεν προτεινω,οτι βασταει η τσεπη σου.

τωρα για ανταλλακτικα...
για την χρηση που θα της κανεις νομιζω πως δεν χρειαζεσαι τιποτα.
αν μεινει απο αντλια ή ανορθωτη κοντα θα εισαι στην εδρα σου,σε σηκωνουν και στο συνεργειο.

ΑΝ ομως πιανουν τα χερια σου και εχεις την ορεξη...
ενας ανορθωτης και μια αντλια(απο μαζντα 323 και οχι 626) ειναι τα πρωτα που θα εχεις καβαντζα.και δεν θα κυκλοφορεις καθε μερα με αυτα.
αλλωστε η μηχανουλα θα σε προιδεασει αν κατι παιζει...

μην αγχωνεσαι,ειδικα με την αντλια.
και να μεινει απο αντλια,γεμιζεις το ρεζερβουαρ και πας τον δρομο σου(100 χλμ περιπου) και ξανα γεμιζεις...

καλες βολτες



User avatar
Africaptan
Super Χρήστης
Super Χρήστης
Posts: 319
Joined: 22 Jan 2010 16:41
Location: ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Contact:

Post by Africaptan »

Οσο οδηγας μαθαινεις και αποκτας εμπειριες.
Εγω παλαιοτερα, ειχα ενα ανοιγομενο Nolan κι ενα jet.
Καποια στιγμη πηρα (η μαλλον κερδισα) ενα full face και επειδη ηταν ψιλομαπα, το αλλαξα και πηρα ενα "καλο" full face Nolan.
Αυτο ηταν.

Παρα το οτι πρεπει να παραδεχτω οτι αλλη ευκολια εχει το ανοιγομενο, το full face δεν το ξαναβγαλα απ την κεφαλα μου, και το ανοιγομενο πηρε τη θεση του jet, και το φορω μονο με το scooter στην πολη.

Το jet, καπου βρισκεται...


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...

saivan2000
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης
Posts: 64
Joined: 15 Apr 2014 22:01
Location:
Contact:

Post by saivan2000 »

Καλημέρα αγαπητέ φίλε και καλός ήρθες.
Όσον αφορά την αντλία βενζίνης ΜΗΝ κάνεις τίποτα ακόμα, όταν θα έρθει η ώρα τότε, αλλιώς μπες στο φόρουμ έχει αναλυθεί εκτενώς το θέμα (στην Γερμανία βάζουν από μερσεντές pierburg στα 70 ευρώ και αξίζει) όσον αφορά τον ανορθωτή μέτρα πρώτα να δεις ότι η μπαταρία σου φορτίζει και μετά τα λέμε (και αυτό το θέμα έχει αναλυθεί εκτενώς).
Τώρα πάμε στον εξοπλισμό:
1. βασικό κριτήριο είναι το πόσα έχεις στην τσέπη σου….
2.Κρανος εγώ προτείνω ΜΟΝΟ full face είναι σαφώς ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ και εάν αγοράσεις καμιά μάρκα της προκοπής (ARAI ή SHOEI) και το προσέχεις μπορεί να κρατήσει και 14 χρόνια όπως το δικό μου (ARAI Quantum f).Πρόσεξε πάρα πολύ το σωστό νούμερο, το οποίο είναι αυτό που σε πιέζει λίγο στο μέτωπο όχι πολύ γιατί υπάρχει κίνδυνος να λιποθυμήσεις όταν το φοράς και όχι πολύ λίγο γιατί τότε θα σου κολυμπά!! Όταν πατάς το κράνος από μπροστά με το χέρι σου ΔΕΝ θα πρέπει να σου κολάει στο στόμα-μύτη, γενικά θα πρέπει να το αισθάνεσαι σφιχτό αλλά να μην σε ενοχλεί.
2.Μπουφαν έχω και τα δυο (δερμάτινο και κοντούρα) και θα σου πρότεινα κοντούρα γιατί είναι ποιο άνετο και σαφώς ποιο ζεστό τον χειμώνα, για το καλοκαίρι πάρε δεύτερο με 70 ευρώ και πολλές τρύπες. Πρόσεξε και εδώ το νούμερο να μην σου πλεει!!! και επίσης να έχει προστατευτικά και στην πλάτη!!!
3.Μποτες ή μποτάκια ΔΥΣΤΗΧΩΣ είναι απαραίτητα διότι σε περίπτωση ατυχήματος ΔΕΝ θα σου διαλυθεί το πόδι!!!!!!! Μπορεί να σπάσει αλλά θα είναι ελεγχόμενο δηλ. σε ένα σημείο και όχι σε δεκαπέντε!!!
Πιστεύω να σε βοήθησα αρκετά για ότι άλλο θέλεις στείλε pm!



User avatar
korobilis7
Λοχαγός
Λοχαγός
Posts: 670
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Post by korobilis7 »

αν τωρα την ψαχνεις πολυ με το τι πρεπει να κουβαλας σε καθε βολτα σου...
δες τον ιταλο !!!!




Post Reply