Αναβάθμισης συνέχεια...
Πιό δυνατός κινητήρας απαιτεί και αναβαθμισμένα περιφερειακά.
Όσον αφορά τις αναρτήσεις, στο μπροστινό μέρος έγινε copy-paste από την XRV650. Τα πάντα, τροχός, φρένα, το ανάποδο μπροστινό, τομονόπλακες, τιμόνι κλπ χωρίς να προστεθεί ούτε βίδα.
Πρόκειται για ένα WP 43άρι από ΚΤΜ640. Το NX έγινε τρένο, απίστευτη μεταμόρφωση.
Το SAG μετρήθηκε οριακά πιό σκληρό, καθότι είχα βάλει ελατήρια που να αντέχουν το βάρος της XRV, αλλά μου αρέσει η αίσθηση οπότε δεν το πειράζω.
Στις παρακάτω φωτό, φαίνεται η XRV650, λίγο πριν την επαναφέρω στη μαμα΄κατάσταση και τη πουλήσω και το Domi στο οποίο μεταφέρθηκε το μπροστινό της σύστημα...
Πίσω, μπήκε ένα πολυρυθμιζόμενο WILBERS, το οποίο έχει άψογη συνεργασία με το μπροστινό.
Για να μπει αλλάχθηκε το μοχλικό του ΝΧ μου, με αυτό του επόμενου μοντέλου RD08, ώστε να κερδηθεί το απαραίτητο μήκος που απαιτεί το συγκεκριμμένο αμορτισέρ,
το οποίο ΔΕΝ μπαίνει στο RD02.