Rally Dakar 2022- Το 44ο

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »

Image

Στις 28 Νοεμβρίου ο διοργανωτής του Rally Dakar, A.S.O., παρουσίασε επίσημα την έκδοση του 2022, με την 44η διεξαγωγή του αγώνα να γίνεται και πάλι στη Σαουδική Αραβία, 1-14 Ιανουαρίου.
Όμως το μεγάλο νέο αποτελεί τη σύναψη συμφωνίας μεταξύ A.S.O. και FIM / FIA, με το Dakar να εντάσσεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Cross-Country Rallies για πρώτη φορά!

To σόου για την έκδοση του 2022 θα ξεκινήσει από τη Jeddah, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, με μια διαδρομή προς την Ha’il, με μια μίνι-ειδική 19 χιλιομέτρων. Ο πρόλογος θα δώσει μια πρώτη γεύση από το μοτίβο του Rally για το 2022, με άμμο “σε όλα τα σχήματα και χρώματα”.

Οι αγωνιζόμενοι θα δοκιμαστούν στα όρια τους, σε μια offroad διαδρομή συνολικού μήκους 8.000 χιλιομέτρων, και σε ένα ταξίδι που θα περάσει από την πρωτεύουσα Riyadh, πριν τον τερματισμό στις ακτές της Κόκκινης Θάλασσας. Συνολικό μήκος ειδικών διαδρομών, 4.300 χιλιόμετρα!
Συνολικά 430 οχήματα θα λάβουν μέρος στο Dakar 2022, και ακόμα 148 στη νέα κατηγορία Dakar Classic.

Το μεγάλο νέο για το 2022 όμως είναι πως μετά από προσπάθειες ετών, A.S.O. και FIM / FIA κατέληξαν σε συμφωνία, με το Rally Dakar να ενσωματώνεται στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Cross-Country, δίπλα σε 4 ακόμα Rally, σε Άμπου Ντάμπι, Καζακστάν, Ανδαλουσία και Μαρόκο.
rally.jpg
Τέλος, το 2022 ξεκινά η πρώτη φάση του σχεδίου “Dakar Future”, που έχει στόχο την αποκλειστική συμμετοχή στον αγώνα οχημάτων χαμηλών (σσ. προσέξτε, χαμηλών, όχι μηδενικών) ρύπων μέχρι το 2030.
Για το μέλλον του Dakar, A.S.O. και FIA ενθαρρύνουν τους κατασκευαστές να εξελίξουν οχήματα με εναλλακτικά καύσιμα, με πρώτο καρπό τη δημιουργία της T1-Ultimate (T1.U) κατηγορίας το 2022!
Τέσσερα αυτοκίνητα θα λάβουν μέρος στο ντεμπούτο της T1.U κατηγορίας το 2022, τρία υβριδικά Audi RS Q e-tron, με τον θρυλικό Stephane Peterhansel να οδηγεί ένα εξ αυτών, και με ένα GCK (Green Corp Konnection) με βιοκαύσιμα, σε μια πρώτη προσπάθεια πριν δούμε να λαμβάνει μέρος στον αγώνα αυτοκίνητο κυψελών υδρογόνου.

Δείτε παρακάτω αναλυτικά τη διαδρομή του 2022.
Image



ΠΗΓΗ


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »

Dakar 2022: Επισημοποιήθηκε η Ελληνική συμμετοχή! Βασίλης Μπούδρος #147!

Ο Έλληνας αναβάτης εξασφάλισε την συμμετοχή του στον διασημότερο αγώνα Rally και ετοιμάζει τη Husqvarna του για μια επική περιπέτεια στους αμμόλοφους της Σαουδικής Αραβίας.

Image

Γνώρισε τον Βασίλη Μπούδρο που θα λάβει μέρος στο Rally Dakar 2022

Χρειάστηκαν μήνες προετοιμασιών και επίπονες προσπάθειες για να τακτοποιηθούν όλες οι εκκρεμότητες και το όνομα “Vasileios Boudros” να βρίσκεται στη λίστα των συμμετεχόντων του Rally Dakar που θα ξεκινήσει τις πρώτες μέρες του 2022. Ο πολύπειρος αναβάτης Rally “βουτάει” φέτος στα βαθιά και ευελπιστεί να γίνει μόλις ο τρίτος Έλληνας της ιστορίας που θα δει τη σημαία τερματισμού στον διασημότερο αγώνα Rally του κόσμου.

Πότε σου μπήκε η ιδέα της συμμετοχής στο Dakar;
Στις αρχές του χρόνου είχαμε δηλώσει, μαζί με κάποιους φίλους, συμμετοχή στο Africa Eco Race του 2021 (αγώνας Rally που πραγματοποιείται στην Αφρική, στις διαδρομές που πραγματοποιούταν το Rally Dakar μέχρι το 2007) και καθώς αυτό αναβλήθηκε λόγω των μέτρων για τον Covid-19, αποφασίσαμε να δηλώσουμε συμμετοχή στο Dakar του 2022. Φυσικά ήταν ένα όνειρο που υπήρχε καιρό και αυτή ήταν μια καλή ευκαιρία.

Τι σε έχει δυσκολέψει μέχρι στιγμής περισσότερο στην προετοιμασία για τον αγώνα;
Ο χρόνος που χρειάζεται να αφιερώνω καθημερινά. Από τη στιγμή που δηλώσαμε συμμετοχή, δεν έχει περάσει ούτε μία μέρα που να μην έχει χρειαστεί να αφιερώσω ώρες για αυτό το… ας το πούμε project Rally Dakar. Είτε αφορά τα διαδικαστικά, είτε τη δική μου προετοιμασία, οι ώρες είναι πραγματικά αμέτρητες.

Τι περιλαμβάνει η δική σου προετοιμασία;
Κυρίως τη βελτίωση της φυσικής μου κατάστασης. Μαζί με τον γυμναστή μου δουλεύουμε πολύ στο γυμναστήριο με ασκήσεις ισορροπίας και τη βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού μου. Λόγω του επαγγέλματός μου, η οδήγηση μοτοσυκλέτας δεν λείπει από το πρόγραμμά μου, οπότε το σημαντικότερο είναι να μπορέσω να ανταπεξέλθω στο μακρύ πρόγραμμα του αγώνα.

Πρόσφατα τερμάτισες στο Rallye du Maroc, τι σημαίνει αυτό για σένα;
Ο τερματισμός σε αυτόν τον αγώνα ήταν απαραίτητος για να γίνει δεκτή –από την οργάνωση- η συμμετοχή μου στο Rally Dakar. Αν με ρωτούσαν πριν από τον αγώνα, θα έλεγα πως είναι μια ευκαιρία για να αυξήσουν τα έσοδά τους καθώς την άνοιξη είχα πάρει μέρος στο Andalucía Rally που υποτίθεται θα εξασφάλιζε κι αυτός την συμμετοχή μου στο Dakar. Όμως οι δύο αγώνες δεν είχαν καμία σχέση, το ράλι του Μαρόκου ήταν πιο δύσκολο και με σαφώς πιο απαιτητική πλοήγηση, πολύ κοντά στις συνθήκες του Dakar. Εκεί είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω για πρώτη φορά το σύστημα των checkpoints που χρησιμοποιείται και στο Dakar, και να κάνω τα λάθη που κάνει κάθε πρωτάρης χωρίς ιδιαίτερο κόστος. Σίγουρα η εμπειρία αυτή θα είναι ανεκτίμητη στην προσπάθειά μου στο Dakar όπου λόγω της μεγαλύτερης διάρκειας τα λάθη δημιουργούν κούραση και απανωτά προβλήματα.

Πώς εξασκήσε στην πλοήγηση;
Η πλοήγηση στο Dakar έχει δύο σκέλη, το να βρεις τη διαδρομή και το να “ξεκλειδώσεις” τα checkpoint. To πρώτο είναι σχετικά εύκολο καθώς, μετά από περίπου 15 ράλι στα οποία έχω λάβει μέρος, έχω καταφέρει να βρίσκω τη λογική αυτουνού που φτιάχνει το roadbook και να προσαρμόζομαι σε τυχόν ιδιαιτερότητές του. Στο δεύτερο, το “να ξεκλειδώσεις τα checkpoint” σημαίνει πως πρέπει να περάσεις από ένα συγκεκριμένο τμήμα της διαδρομής, μια κυκλική περιοχή περίπου 50-80 μέτρων που επιβεβαιώνεται από το GPS. Αν δεν περάσεις μέσα από αυτήν τότε χάνεις το checkpoint και δέχεσαι σημαντική ποινή χρόνου. Ακούγεται εύκολο για μια κοινότυπη διαδρομή αλλά στους αμμόλοφους, χωρίς ευκρινή σημεία αναφοράς και με το άγχος και την κούραση του αγώνα να σε κυριεύουν, δε θέλει και πολύ για να τρελαθείς ψάχνοντας μπρος-πίσω κάτι ουσιαστικά αόρατο. Σε αυτό δεν υπάρχει τρόπος να προπονηθείς, μόνο με την τριβή στους αγώνες γίνεσαι καλύτερος.

Για ποια στιγμή ανυπομονείς;
Για τον τερματισμό. Δε θα πω τώρα για την οδήγηση κι άλλα τέτοια κοινότυπα. Αυτό το συναίσθημα δημιουργείται μόνο όταν βρεθείς στο μέρος του αγώνα, στο briefing της προηγούμενης μέρας ή όταν βρίσκεσαι πάνω στη μοτοσυκλέτα. Τώρα είναι τόση πολλή η οργανωτική κούραση που αυτό που σκέφτομαι είναι να καταφέρω να φτάσω στον τερματισμό. Ίσως και την ημέρα ξεκούρασης (rest day) που μοιάζει με όαση χαλαρότητας στις 13 μέρες του αγώνα.

Πες μας δύο πράγματα για τη μοτοσυκλέτα που θα καβαλάς.
Είναι η Husqvarna FR 450 Rally την οποία οδήγησα για πρώτη φορά στο Μαρόκο και πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Στην αρχή σκεφτόμουν πως είναι εξωφρενικά ακριβή για αυτό που αγοράζεις αλλά όσο την οδηγείς και όσο την παρατηρείς συνειδητοποιείς πόση μελέτη και εξέλιξη έχει αφιερωθεί πάνω της, σε κάθε βίδα, σε κάθε εξάρτημα. Παράγονται ελάχιστα κομμάτια κάθε χρόνο, αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση. Είναι μια καθαρά αγωνιστική μοτοσυκλέτα, σχεδιασμένη αποκλειστικά για αυτού του είδους τους αγώνες και αν με έχει εντυπωσιάσει ένα πράγμα περισσότερο από όλα, είναι η σταθερότητα της στα γρήγορα κομμάτια. Στο Μαρόκο, σε μια ξεραμένη λίμνη με σκληρό χώμα, κατάφερα να δω 160km/h χωρίς να παρουσιάσει κανένα δείγμα αστάθειας.

Εκτός από τον εξοπλισμό σου, τι άλλο θα κουβαλάς πάνω σου τις μέρες του αγώνα;
Φαγητό, νερό, ρούχα και χρήματα και κινητό. Αυτές τις μέρες προσπαθούμε να δούμε πόσες θερμίδες καίω σε μια αγωνιστική ημέρα. Υπολογίζουμε πως θα πρέπει να αναπληρώνω κάθε μέρα περίπου 4.000- 5.000 θερμίδες, πολλές από τις οποίες την ώρα του αγώνα. Για το σκοπό αυτό θα έχω τζελ, ξηρούς καρπούς και ότι άλλο χρειάζεται. Σίγουρα τρία λίτρα νερό που είναι απαραίτητο και υποχρεωτικό βάσει κανονισμών, έξτρα ρούχα -σχεδόν χειμερινά- για τις πρώτες ώρες τις ημέρας που η θερμοκρασία είναι πολύ χαμηλή καθώς επίσης χρήματα και κάρτα για τους ανεφοδιασμούς βενζίνης και οτιδήποτε άλλο μπορεί να χρειαστεί.

O Βασίλης Μπούδρος και Rally Dakar
Ο Έλληνας αναβάτης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1984, ζει μόνιμα στην Ραφήνα Αττικής και είναι ιδρυτής της Enduro Greece που δραστηριοποιείται στο χώρο της διοργάνωσης εκδρομών και μαθημάτων με μοτοσυκλέτες adventure και enduro. Έχει λάβει μέρος σε αγώνες Rally σε Ελλάδα, Αλβανία, Ισπανία, Μαρόκο καθώς και σε αγώνες extreme και κλασικού enduro στην Ελλάδα.
Θα λάβει μέρος στο Rally Dakar που θα πραγματοποιηθεί 2-14 Ιανουαρίου 2022, με Husqvarna FR 450 Rally και την υποστήριξη της Nomadas Adventure. Αυτός θα είναι ο 44ος αγώνας του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί στη Σαουδική Αραβία όπου οι αναβάτες των μοτοσυκλετών και τα πληρώματα των αυτοκινήτων και των φορτηγών θα κληθούν να διασχίσουν περίπου 4.000km ειδικών διαδρομών και 2.000km απλής διαδρομής. Οι μόνοι Έλληνες που έχουν καταφέρει να τερματίσουν μέχρι σήμερα σε αγώνα Rally Dakar είναι ο Βασίλης Ορφανός (‘03, ‘05, ‘09) και ο Λουκάς Γιαννακούλης (’03).

Ευχόμαστε στον Βασίλη καλή επιτυχία.

ΠΗΓΗ




“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »

Η ομαδα της Monster Energy Honda Team

Image

Η σεζόν αυτή σηματοδοτεί την πέμπτη συνεχόμενη χρονιά συνεργασίας μεταξύ Honda και Monster Energy, στα πλαίσια της οποίας επιτεύχθηκαν μεγάλες επιτυχίες, ενώ η ομάδα έγινε αντικείμενο θαυμασμού στα bivouac των αγώνων Cross-Country Rally.

Αν υπάρχει κάτι δυσκολότερο από να κατακτήσεις έναν τέτοιο στόχο, αυτό είναι να το επαναλάβεις. Μετά τον περσινό Dakar, έγινε ευρέως ξεκάθαρο πως η Monster Energy Honda Team είναι αποφασισμένη να καταφέρει τον θρίαμβο αυτόν όσες περισσότερες φορές μπορεί. Γι’ αυτόν τον λόγο η ομάδα θα κατέβει στον αγώνα με ένα μείγμα νιάτων και εμπειρίας, με μια εντυπωσιακή ομάδα που έχει πολλές πιθανότητες να πετύχει τον στόχο της.


Στον αγώνα του 2021 η Monster Energy Honda Team απέδειξε την αντοχή της, όχι απλώς κερδίζοντας σκέλη και οδηγώντας τον αγώνα για μεγάλο κομμάτι του, αλλά και έχοντας αρκετούς αναβάτες να παλεύουν διαρκώς για τη νίκη. Επιπλέον, το Honda CRF450 Rally διευκόλυνε αυτήν την προσπάθεια, αποδεικνύοντας έχει και τη δύναμη και την αξιοπιστία για να βοηθήσει τους τέσσερεις αναβάτες να μένουν με τους πρωτοπόρους.

Ο Αμερικανός Ricky Brabec, νικητής το 2020 και δεύτερος το 2021, θα φορέσει τον αριθμό #2 στη μοτοσυκλέτα του. Με νίκη σε τέσσερα σκέλη του περσινού αγώνα και πηγαίνοντας ολοένα και πιο καλά στη διάρκειά του διεκδικώντας τη νίκη ως την τελευταία μέρα… τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Ο José Ignacio ‘Nacho’ Cornejo, ο νεαρός αυτός 27χρονος Χιλιανός, υπόσχεται πως στην επιστροφή του στη Σαουδική Αραβία θέλει να βελτιώσει την περσινή γλυκόπικρη εμπειρία, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να του πάρει πίσω το γεγονός πως οδήγησε το ράλι για τρεις ολόκληρες μέρες.


Ο Joan Barreda είναι αυτή τη στιγμή ο εν ενεργεία αναβάτης με τις περισσότερες νίκες σε σκέλη του αγώνα στην κατηγορία των μοτοσυκλετών. Ο αναβάτης με το #88 που δεν παραιτείται ποτέ δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις και ποιος θα τολμούσε να τον αγνοήσει στη λίστα με τους υποψήφιους για τη νίκη στον ερχόμενο αγώνα;

Ο Pablo Quintanilla είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στη Monster Energy Honda Team, καλωσήλθες! Έχοντας ήδη βρεθεί δύο φορές στο βάθρου του Dakar και έχοντας κατακτήσει δύι φορές το παγκόσμιο πρωτάθλημα, ο νέος αναβάτης της ομάδας θα έχει περισσότερη προβολή φέτος από ποτέ.

ΠΗΓΗ


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »



“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »

O Βασίλη Μπούδρος αναχώρησε σημερα για την Σαουδικη Αραβια.
Ευχομαστε ολοι να το χαρει,να ειναι δυνατος και καλο τερματισμο!
vas.jpg
ψα.jpg
Παρακατω ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΟΥΔΡΟΣ αε ραδιοφωνικη συνενετευξη στον Τάκη Πουρναράκη για τον 989 AlphaRadio

https://soundcloud.com/user-665020045/v ... PviNienlBU


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »

Λιγες ωρες πριν ξεκινησει ο αγωνας και η ομαδα της Monster Energy Honda δηλωνει ετοιμη να υπερασπιστει την νικη της στο Dakar του 2021.
Ένα γεγονός που δεν χάνεται για τον Ruben Faria, Γενικό Διευθυντή της Monster Energy Honda Team: «Το 2020 και το 2021 η Monster Energy Honda Team κέρδισε το Dakar. Φέτος, το 2022, παίρνουμε το ρόλο του φαβορί, είμαστε η ομάδα που πρέπει να νικήσουμε, και γι' αυτό πρέπει να είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι για τον αγώνα και να πάμε για το χατ-τρικ».
«Το Dakar είναι ένας πολύ σκληρός, πολύ περίπλοκος αγώνας, όπου οι λεπτομέρειες είναι πολύ σημαντικές», συνεχίζει η Faria. «Το να κερδίσεις το Ντακάρ δεν είναι απλώς θέμα τύχης: πρέπει να εχεις τακτική και απίστευτα προσειλομενος και στις δώδεκα ημέρες των αγώνων».




RICKY BRABEC
2.png
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΞΑΝΑ
Από τότε που εμφανιστικε στη σκηνή του ράλι το 2015, ο Ricky Brabec έγινε ένας από τους καλύτερους οδηγους.
Ο 30χρονος τερμάτισε πέμπτος στο πρώτο του ράλι στο Άμπου Ντάμπι και δεν κοίταξε ποτέ πίσω, εξασφαλίζοντας την εντυπωσιακή ένατη θέση με την εργοστασιακή ομάδα της Honda στο ντεμπούτο του στο Ντακάρ το 2016.
Τα επόμενα χρόνια στο πιο σκληρό ράλι του κόσμου ηθελε να βάλει το κομμάτια του παζλ μαζί, τόσο ως προς τις επιδόσεις του όσο και ως προς την αξιοπιστία της μηχανης του.
Μία από τις πιο σκληρές εικόνες του Ντακάρ 2019 ήταν οταν ακινητοποιηθηκε στην έρημο μεταξύ του Σαν Χουάν ντε Μαρκόνα και του Πίσκο, μετά από βλάβη στον κινητήρα, στην 8η ειδικη.
Ο Αμερικανός ήταν επικεφαλής του ράλι μια μέρα που είπε ότι « θα τα κατάφερνε ή θα εσπαγε », μια πρόβλεψη που δυστυχώς αποδείχθηκε αληθινή.
«Το Ντακάρ δαγκώνει ξανά», θρηνούσε ο Μπράμπεκ, καθώς αναγκάστηκε να το εγκαταλείψει για τρίτη συνεχόμενη έκδοση.
Ωστόσο, ο τυπος από την Καλιφόρνια επανήλθε από αυτή την πικρή απογοήτευση το 2020, όταν το Dakar άλλαξε από τη Νότια Αμερική στη Σαουδική Αραβία.
Με ένα πιο αξιόπιστο Ράλι CRF450, άρπαξε το γενικό προβάδισμα με μια κυρίαρχη νίκη στο Stage 3 και το κράτησε μέχρι τη γραμμή τερματισμού στο Qiddiya, και έγινε ο πρώτος Αμερικανός που κέρδισε το Dakar -και ο πρώτος αναβάτης Honda που το έκανε από τότε 1989.
Ο Μπράμπεκ τότε στόχευε να γίνει μόλις ο όγδοος ποδηλάτης που θα ξανακερδιζε στο Ντακάρ τπυ2021, αλλά η νίκη στον πρόλογο οδήγησε σε ένα «φαινόμενο γιο-γιο» των αποτελεσμάτων των πρώτων ειδικων (1η, 24η, 2η, 24η θεση στα 4 πρωτα stage)που τον άφησε να παίζει catch-up σε όλο το υπολοιπο ράλι. Προς τιμήν του, ο Ricky κέρδισε τρία από τα έξι τελευταία στάδια για να τερματίσει ως δεύτερος πίσω από τον τότε συμπαίκτη του Kevin Benavides, εξασφαλίζοντας το ένα-δύο για τη Honda. Ο Benavides από τότε μεταπήδησε στους μεγαλύτερους αντιπάλους της Honda, την ομάδα Red Bull KTM Factory Racing, και ο Brabec ειναι κάτι παραπάνω από έτοιμος για ένα ακόμη μπραντεφερ με τους αυστριακούς γίγαντες.
Ο Ρίκι δεν έχει λάβει μέρος σε πολλους αγωνες φέτος - ήταν δεύτερος στο Βέγκας μετά το Ρίνο και τέταρτος στο Ράλι Μαρόκου, όπου δεν ήταν ευχαριστημένος με το στησιμο της μηχανης του. Ωστόσο, ήταν απασχολημένος με τις προπονήσεις και τις δοκιμές στο σπίτι και θα είναι για άλλη μια φορά ανάμεσα στα μεγάλα φαβορί στις μοτοσυκλέτες. Ακόμα κι αν περιγράφει τον εαυτό του ως «κανονικό άτομο που του αρέσει να διασκεδάζει οδηγώντας μοτοσυκλέτες», ο Brabec έχει πετύχει μερικά εκπληκτικά πράγματα σε δύο τροχούς από τότε που βγήκε εκτός δρόμου.

«Στο Ντακάρ του 2021, η δεύτερη θέση ήταν απογοητευτική μόνο και μόνο επειδή ήμουν τόσο κοντά στη νικη. Μετά από μερικά μεγάλα λάθη, νόμιζα ότι το ράλι μου είχε τελειώσει, πίστεψα ότι θα ημουν εκτος βάθρου. Αυτό και πάλι δεν είναι κακό, να είσαι στο πρώτο σκαλί του βάθρου και μετά δεύτερος σε συνεχόμενα χρόνια. Είναι δύσκολο να πούμε πώς θα πάει το Dakar 2022. Βλέπω ότι η KTM έχει μια νέα μοτοσυκλέτα, αλλά κατά τη γνώμη μου δεν μοιάζει με την επόμενη μηχανή που κερδίζει. Ξέρετε, κερδίζοντας το Ντακάρ, υπάρχει και μεγάλη πίεση. Δεν είμαι πολύ καλος με τα μέσα ενημέρωσης, καθώς πιστεύω ότι είμαι απλώς ένας κανονικός άνθρωπος που του αρέσει να οδηγεί μοτοσικλέτες. Μου αρέσει να ζω απλώς τη ζωή, να δημοσιεύω ό,τι θέλω στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να απολαμβάνω. Αγόρασα ένα σκάφος για σέρφινγκ. Μετά από δύο χρόνια που βρίσκομαι στο βάθρο, τελικά επιβράβευσα τον εαυτό μου με κάτι ωραίο, κάτι που μπορώ να απολαύσω με φίλους και οικογένεια. Έχουμε ένα ακίνητο στο ποτάμι στην Αριζόνα, το οποίο απέχει περίπου δυόμισι ώρες από εμένα, οπότε το καλοκαίρι συνηθίζουμε να πηγαίνουμε εκεί αρκετά συχνά. Δεν έχω κάνει πολλούς αγώνες το 2021, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κανω διακοπές. Εργάζομαι κάθε εβδομάδα, κάθε μέρα στο γυμναστήριο ή κάνω ασκήσεις. Μετά το μεγάλο, το Ντακάρ, παίρνω ένα μήνα άδεια για να απολαύσω τη ζωή, αλλά μετά από αυτό είμαι και πάλι μαχημος, γιατί αν χασεις πολύ χρόνο χάνεις την εστίαση και την αποφασιστικότητα. Είμαι αποφασισμένος να κερδίσω ξανά αυτόν τον αγωνα και έχω ακόμα πολλά καύσιμα στο ρεζερβουάρ μου»



PABLO QUINTANILLA
7.png
Ο Χιλιανός αναβάτης Pablo Quintanilla δεν είχε το Ντακάρ που ήλπιζε το 2021 μετά τη μάχη για τη νίκη στο πρώτο του ταξίδι στη Σαουδική Αραβία. Ο Πάμπλο αντιμετώπισε πολλά προβλήματα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και δεν ήταν ευχαριστημένος με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Δεν ήταν ευχαριστημένος με το να τερματίσει έβδομος. Είχε επίσης δύο δύσκολες στιγμές όταν ο Toby Price και ο Luciano Benavides τράκαραν και έπρεπε να βοηθήσουν τον Αργεντινό αναβάτη. Τον Μάιο, μετά την αποχώρηση του Kevin Benavides, η Honda ανακοίνωσε την υπογραφή του Quintanilla, ο οποίος έφυγε από τη Husqvarna μετά από πέντε χρόνια. Μαζί με τον Ricky Brabec και τον Nacho Cornejo, έκανε τις πρώτες του δοκιμές στις Ηνωμένες Πολιτείες για να εργαστεί στη ρύθμιση της ανάρτησης και στην ανάπτυξη της CRF450.
Το ντεμπούτο του Χιλιανού έγινε στο Ράλι Ανδαλουσίας, όπου τερμάτισε τρίτος. Η γρήγορη προσαρμογή του στη μοτοσυκλέτα και την ομάδα αντικατοπτρίστηκε στη νίκη του στο Ράλι του Μαρόκου, ένα γεγονός που του έδωσε αυτοπεποίθηση να αντιμετωπίσει το επόμενο Ντακάρ με μεγάλο κίνητρο.
Ο Πάμπλο έκανε το ντεμπούτο του στο Ντακάρ το 2013 και από την πρώτη κιόλας φάση έδειξε τον ρυθμό και την ταχύτητά του καταλαμβάνοντας την 3η θέση, αν και λόγω ατυχήματος αποσύρθηκε. Δεν τερμάτισε ούτε το 2014, καθώς μια πέτρα χτύπησε το χέρι του και έσπασε τις αρθρώσεις του στο τέλος της τρίτης ειδικης. Ο Πάμπλο ήταν ένα από τα αστέρια του Ντακάρ του 2015. Ήταν τέταρτος μετά την πρώτη εβδομάδα, κέρδισε το πολύ δύσκολο στάδιο Uyuni και πάλεψε για την τρίτη θέση με τον Toby Price, για να τερματίσει τελικά στην 4η θέση. Ως εργοστασιακός αναβάτης της Husqvarna το 2016, ο Pablo έφτασε στο πολυπόθητο βάθρο του Ντακάρ, τερματίζοντας 3ος και κερδίζοντας σταδιακά. Ο Πάμπλο κέρδισε τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Ράλι Cross Country, έναν τίτλο που θα διατηρούσε την επόμενη χρονιά. Το 2017, έπρεπε να εγκαταλείψει τον αγωνα, αφού έπεσε από το ποδήλατό του και έχασε τις αισθήσεις του όταν ήταν 2ος στη γενική. Ένα χρόνο αργότερα, σε ένα δύσκολο για αυτόν Ντακάρ, τερμάτισε όγδοος. Το 2019 πάλεψε με τον Toby Price για το προβάδισμα και είχε μια σκληρή σύγκρουση μόλις 100 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό. Έσπασε τον αστράγαλό του σε δύο σημεία αλλά κατάφερε να τερματίσει τέταρτος, σε μια σαφή επίδειξη αποφασιστικότητας. Το 2020 στο πρώτο ταξίδι στη Σαουδική Αραβία, ο Πάμπλο κέρδισε δύο ετάπ και προσπάθησε να μειώσει τη διαφορά από τον Ρίκι Μπράμπεκ, αλλά στο τέλος τερμάτισε δεύτερος, 16 λεπτά πίσω από τον νικητή. Ο ιθαγενής του Βαλπαραΐσο φτάνει στο δέκατο Ντακάρ του με τη Honda, η οποία έχει κερδίσει τις δύο τελευταίες εκδόσεις, με ανεβασμένη διάθεση και ειναι έτοιμος να παλέψει για τη νίκη.

P.Q.: «Το τελευταίο δεν ήταν το Ντακάρ που ψάχναμε και αυτό για το οποίο είχα προετοιμαστεί. Είχαμε πολλά προβλήματα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το στήσιμο της μηχανης, δεν ήταν αυτό που περιμέναμε και αυτό επηρέασε την απόδοσή μου. Παρόλο που τερμάτισα έβδομος, δεν ήμουν καθόλου ευχαριστημένος. Αλλά καταλαβαίνω ότι αυτό είναι αγώνας. Ένα τοπ 10 είναι καλό αποτέλεσμα, αλλά δεν είναι αυτό που έψαχνα».
"Το Ράλι Μαρόκου ήταν φανταστικό για εμάς. Προσωπικά, ένιωσα πολύ άνετα. Οδηγούσα με καλό ρυθμό, με καλή πλοήγηση, και αυτό είναι πολύ καλό για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης. Έχω επίσης πολύ κίνητρο για τον επόμενο στόχο, που είναι το Ντακάρ ."
«Η νέα διαδρομή του Ντακάρ θα έχει περισσότερους αμμόλοφους από πέρυσι, με ανοιχτή έρημο. Θα υπάρχουν ολόκληρα στάδια με άμμο, ενώ το stage του Μαραθωνίου θα γίνει στη μέση των αμμόλοφων. Θα είναι ένα πολύ ενδιαφέρον Ντακάρ και επίσης πολύ σκληρό. Το καλό είναι ότι ετοιμαζόμαστε να φτάσουμε σε άριστη κατάσταση, στο 100%.


JOSE IGNACIO CORNEJO FLORIMO
11.png

«ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΤΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΗΡΕΜΟΣ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΟ ΝΤΑΚΑΡ»

Ο José Ignacio Cornejo Florimo δεν θα ξεχάσει ποτέ το Ντακάρ του 2021. Ο αναβάτης από το Iquique ήταν πρώτος στη γενική κατάταξη και ήταν δεύτερος στη 10η ειδικη, ένα λεπτό πίσω από τον Ricky Brabec όταν υπέστη μια σκληρή πτώση στο 252 χλμ της ειδικής και, παρόλο που κατάφερε να ολοκληρώσει το στάδιο, αποφάσισε να εγκαταλείψει το ράλι. σε συμφωνία με την ιατρική ομάδα.
Ο "Nacho" περιγράφει τη συντριβή ως "ένα λάθος πρωτάρη", αλλά πέρα ​​από την αυτοκριτική του, η άνοδος αυτού του νεαρού αναβάτη είναι αναμφίβολα εξαιρετική. Η αγωνιστική του καριέρα πήρε μια στροφή πριν από το Ντακάρ του 2018, όταν ο José Ignacio αποφάσισε να αποσυρθεί για οικονομικούς λόγους.
Λίγες μέρες πριν την έναρξη του αγωνα στη Λίμα, δέχθηκε κλήση από την ομάδα της Honda για να αντικαταστήσει τον τραυματία Πάουλο Γκονσάλβες. Μέχρι τότε, η μοναδική του συμμετοχή ήταν στο Ντακάρ του 2016, όπου αποσύρθηκε στην 5η ειδικη.
Ο “Nacho” εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο αυτή την εξαιρετική ευκαιρία και οδήγησε χωρίς λάθη για να τερματίσει 10ος. Στο Ντακάρ του 2019, δούλεψε σκληρά για να βελτιώσει αυτή τη θέση και πέτυχε την άξια 8η θέση. Καθιερωμένος πλέον ως εργοστασιακός αναβάτης της Monster Energy Honda Team, ο Χιλιανός σημείωσε μια εντυπωσιακή εμφάνιση το 2020. Πήρε δύο νίκες σε ειδικες, μία την τελευταία μέρα, κρατώντας τον Ricky Brabec και παλεύοντας για θέσεις με τους Matthias Walkner και Luciano Benavides. Στο Ντακάρ του 2021, αν και έχασε τις πιθανότητες νίκης στο τσακ, ο «Nacho» απέδειξε ότι μπορεί να παλέψει για το προβάδισμα και του επιτρέπει να επιστρέψει με το κίνητρό του ανέπαφο για να αγωνιστεί στο έκτο του Ντακάρ, στην ανανεωμένη ομάδα της Honda με την προσθήκη του συμπατριώτη Χιλιανού και φίλου Pablo Quintanilla.

J.I.C.F.: «Σε ό,τι αφορά την προετοιμασία μου, είμαι σε φόρμα και έχω προπονηθεί κανονικά εδώ και αρκετούς μήνες. Η ομάδα κάνει εξαιρετική δουλειά. Ξέρω πολύ καλά το CRF. Το καβαλάω αρκετά χρόνια, και το δυνατό του σημείο είναι η ανάρτηση. Όσο για τη διαδρομή, η αραβική έρημος είναι εκπληκτική. Φέτος θα έχουμε πολλή άμμο, που μου αρέσει, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι αμμόλοφοι θα είναι περισσότεροι από πέρυσι. Νομίζω ότι θα είναι φανταστικό γιατί θα έχει περισσότερες απαιτήσεις τόσο στον αναβάτη όσο και στη μοτοσυκλέτα».
"Νομίζω ότι μπορώ να κερδίσω. Ναι, μπορώ, διορθώνοντας λάθη και διατηρώντας την ψυχραιμία μου. Πολλά πράγματα πρέπει να συμβούν για να κερδίσω το Ντακάρ. Έχω επίσης τουλάχιστον δέκα αντιπάλους ανάμεσα στους τρεις συμπαίκτες μου και τους αναβάτες απο KTM, Husqvarna, Gas Gas και Yamaha».



JOAN BARREDA BORT
88.png
«ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΟ ΝΤΑΚΑΡ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΝΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ»

Ο Joan Barreda Bort είναι ένας θρύλος του Ντακάρ. Στην έκδοση του 2021, έγραψε ιστορία με τις τρεις νίκες του στα στάδια, καθώς ισοφάρισε τις 27 νίκες του θρυλικού Jordi Arcarons.Ο αναβάτης της Monster Energy Honda Team από την Castellón είναι ισάξιος τρίτος στη λίστα με τις νίκες στο Rally Dakar. Είναι δεύτερος μόνο μετά τους Peterhansel και Després (33 έκαστος). Ο Barreda είναι ο πιο επιτυχημένος ενεργός αναβάτης και λέει ότι τον ιντριγκάρει η πρόκληση της προσπάθειας να φτάσει το ρεκόρ της νίκης σταδίου σε αυτήν την έκδοση του 2022, η οποία θα είναι η 12η του συμμετοχη στο ραλι.
Πήρε την καλύτερη 5η θέση στην καριέρα του το 2017 και έφτασε πολύ κοντά στη δόξα το 2013, το 2014 και το 2015, πετυχαίνοντας επαναλαμβανόμενες νίκες, αλλά συντριβές ή μηχανικά προβλήματα του στέρησαν τη νίκη. Αγωνίστηκε επίσης για αυτό στο Ντακάρ του 2021, αλλά τελικά αναγκάστηκε να αποσυρθεί στην 11η ειδικη, όταν τελείωσαν τα καύσιμα, αποδυναμωμένος από μια πτώση που είχε υποστεί δύο ημέρες νωρίτερα.
Οι τρεις προηγούμενες εκδόσεις είχαν ήδη δοκιμάσει τη δύναμη του αναβάτη από την Τορεμπλάνκα. Το 2018 αποσύρθηκε όταν βρισκόταν στη δεύτερη θέση λόγω προβλημάτων στο γόνατο και στον καρπό. Το 2019, ήταν επικεφαλής όταν βγήκε από το δρόμο στο 143ο χλμ της 3ης ειδικης και έπεσε σε μια βραχώδη χαράδρα. Το 2020, επηρεασμένος από ένα ραγισμένο πλευρό στην πορεία προς το Ντακάρ, ο Joan οδήγησε προσεκτικά στα πρώτα στάδια και αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα αλλά τερμάτισε 7ος. Το 2022, εξακολουθεί να είναι μεταξύ των φαβορί στη μάχη για τη συνολική νίκη. Ο Ισπανός επιστρέφει με υψηλές φιλοδοξίες αφού κέρδισε το Ράλι Ανδαλουσίας και το Baja Aragón και έδειξε μεγάλη ταχύτητα στο Ράλι Μαρόκο, όπου μόνο ένα λάθος πλοήγησης τον εμπόδισε να παλέψει για τη νίκη. Για να κερδίσει το Dakar, θέλει να κάνει τη διαφορά στους αμμόλοφους και στις γρήγορες πίστες, δύο από τα δυνατά του σημεία, γνωρίζοντας ότι πρέπει να οδηγήσει ένα τέλειο Dakar από πλευράς πλοήγησης. Στα 38 του, ο Μπαρέντα το θέλει.

J.B.B: «Ανυπομονώ για το Ντακάρ του 2022 με πολύ ενθουσιασμό. Έχω δουλέψει πάρα πολύ κατά τη διάρκεια της χρονιάς και το κίνητρό μου είναι άθικτο. Ήταν μια καλή χρονιά, ειδικά όσον αφορά τον αγωνιστικό ρυθμό και επειδή δεν έχω υποστεί σοβαρούς τραυματισμούς. Τα πήγα καλά στο Ράλι Ανδαλουσίας και στο Baja Aragón, και επίσης είχα έναν καλό αγώνα στο Μαρόκο. Είχα πρόβλημα μόνο στο τέλος με ένα σημείο διαδρομής, αλλά είμαι ευχαριστημένος με την ταχύτητα που έδειξα ».
«Ο στόχος είναι να κερδίσουμε το Ντακάρ. Με το επίπεδο του ανταγωνισμού, ένα βάθρο θα ειναι υπέροχο, αλλά δουλεύω για να κερδίσω. Πρέπει να κάνω ένα ράλι χωρίς προβλήματα και τέλεια πλοήγηση. Αν τα καταφέρω, είμαι σίγουρος ότι μπορώ να παλέψω για τη νίκη.
Στο Μαρόκο, ένιωσα γρήγορα στους αμμόλοφους, και αυτό είναι σημαντικό για αυτό το Ντακάρ. Οι αμμόλοφοι είναι το αγαπημένο μου έδαφος μετά τα γρήγορα στάδια. Στους πιο αργούς και πιο περίπλοκους αμμόλοφους, προσπαθώ πάντα να κάνω μεγαλύτερη διαφορά. Αλλά είναι σημαντικό να μην φθείρεστε πολύ στις μεγάλες πίστες των αμμόλοφων και να πιστεύετε ότι η δεύτερη εβδομάδα είναι πάντα δύσκολη».
«Το ρεκόρ σκηνικών νικών είναι δυνατό, και αυτό μιλάει για όλη τη δουλειά που έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια. Ακόμα κι αν δεν έχω κερδίσει το Ντακάρ για διαφορετικούς λόγους, είμαι σε πολύ υψηλό επίπεδο εδώ και αρκετά χρόνια, και έχω κερδίσει πολλές νίκες. Το ρεκόρ νικών με ελκύει».


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »

Ξεκινησε !!!

1η μερα με τον προλογο,διαδρομη απο Jeddah > Hail,με συνολικα 614 χλμ απο τα οποια τα 19 χρονομετρημενα.
144 οδηγοί πηραν εκκινηση.
δακ.jpg
Καλυτερο χρονο εκανε ο DANIEL SANDERS (AUS) με το GAS GAS
2ος ο PABLO QUINTANILLA (CHL) με την CRF
3ος ο ROSS BRANCH (BWA) με το YAMAHA
Οι υπολοιποι οδηγοι της Honda
9ος ο JOAN BARREDA BORT (ESP)
12ος ο RICKY BRABEC (USA)
25ος ο JOSE IGNACIO CORNEJO FLORIMO (CHL)

Ο Ελληνας αναβατης Βασιλης Μπουδρος τερματισε στην 120η θεση
Η ανταποκριση του απο τον αγωνα.


Οι πρωτες εικονες απο Σαουδικη Αραβια
n.jpg
μ.jpg
271154887_4852007621525173_7341057414821513522_n.jpg
Image

Image

Image

Image

Image



Αυριο στην ουσια ξεκινα ο απαιτητικος αγωνας μετα το σημερινο ζεσταμα.


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »

2η μερα στο Ραλυ Ντακαρ σημερα με κυκλικη διαδρομη απο Hail > Hail και με 514 συνολικα χλμ απο τα οποια τα 333 χρονομετρημενα.

Image

Η μερα ανοικει στον D. SANDERS (AUS) της GASGAS FACTORY RACING καθως οδηγησε γρηγορα και χωρις λαθη και δεν αφησε καποιον αλλο οδηγο να τον αμφισβητισει στα 333 χλμ της ειδικης!
Ο P. QUINTANILLA (CHL) της MONSTER ENERGY HONDA εσωσε την παρτιδα για την εταιρία,καθως οδηγησε με καλο ρυθμο και πηρε την δευτερη θεση της ημερας.
Τριτος τερματισε ο M. WALKNER (AUT) της RED BULL KTM FACTORY RACING



Για τους υπολοιπους οδηγους της Honda η μερα ηταν καταστροφικη!
Ο J. BARREDA BORT (ESP) τερματισε στην 23η θεση,σχεδον 39 λεπτα πισω απο τον πρωτο.
Ο JI. CORNEJO FLORIMO (CHL) στην 29η θεση,44 λεπτα πισω
Ο R. BRABEC (USA) στην 39η θεση με 56 λεπτα διαφορα!!!

Πολλοι οδηγοι ειχαν προβλημα με την πλοηγηση σημερα,περίπου 50 χλμ. από το τέλος της ειδικής όπου αρκετοί αναβάτες έχασαν το δρόμο τους. με αποτελεσμα να ψαχνονται στην διαδρομη και στα check points.
ο Kevin Benavides έχασε 36 λεπτά, ο Joan Barreda, 41, και ο Toby Price, 47.
Ηδη εχουν δημιουργηθει μεγαλες διαφορες στους χρονους.

Ο Βασιλης Μπουδρος τερματισε στην 98η θεση,2 ωρες και 44 λεπτα πισω απο τον πρωτοπόρο.
Ο Βασιλης μας μιλαει για την σημερινη μερα


Φωτογραφιες ημερας

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
v.jpg
Η γενικη καταταξη μετα το τελος της δευτερης μερας

Image


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »

3η μερα στον αγωνα με διαδρομη απο Hail > Al Qaisumah με 338 χλμ χρονομετρημενα απο το συνολο των 791 χλμ.

Image

Νικητης της ημερας ο J. BARREDA BORT (ESP) που οδηγησε συνετα και γρηγορα,αποφευγοντας τα λαθη της προηγουμενης μερας στην πλοηγηση,και εδωσε την πρωτη νικη για την Honda στην φετινη διοργανωση.
Μεγαλος κερδισμενος της ημερας ηταν ο S. SUNDERLAND (GBR) με το GASGAS,που πηρε την δευτερη θεση της ημερας και σε συνδιασμο τα λαθη των πρωτοπωρων,αναριχηθηκε στην πρωτη θεση της γενικης βαθμολογιας.
Τριτος τερματισε ο περσινος νικητης K. BENAVIDES (ARG) με ενα υπεροχο ντεμαραζ στο 2ο μισο της ειδικης.



Ο μεχρι χθες πρωτος της γενικης Daniel Sanders εκανε λαθος στην πλοηγηση με αποτελεσμα να χασει περιπου μιση ωρα.
Ωστόσο, η κατάσταση είναι χειρότερη για τον Xavier De Soultrait, ο οποίος έχει χάσει περισσότερα από 30 λεπτά, όπως και ο Pablo Quintanilla που αμφοτεροι εχασαν τον δρομο!!!

Οι αλλοι οδηγοι της Honda.
O JI. CORNEJO FLORIMO (CHL) τερματισε στην 13η θεση και ο R. BRABEC (USA) που τερματισε στην 15η θεση.
Ο P. QUINTANILLA (CHL) τερματισε 26ος,πληρωνοντας το λαθος του στην πλοηγηση και χανοντας πολυτιμο εδαφος απο την διεκδικηση.

Ο Danilo Petrucci που κανει την πρωτη του εμφανιση στο DAKAR μετα το MOTOGP, αναγκαστικε να εγκαταλειψει καθως το ΚΤΜ παρουσιασε προβλημα.
Image

Η πολυ σταθερη πορεια του ADRIEN VAN BEVEREN της MONSTER ENERGY YAMAHA RALLY TEAM, του MATTHIAS WALKNER της RED BULL KTM FACTORY RACING,καθως και του S. SUNDERLAND με το με το GASGAS, αποτυπωνεται στον πινακα της βαθμολογιας.
βαθμολογια.jpg
Ο Toby Price μπηκε στην πεντάδα της σημερινης ειδικης , ωστόσο είναι 32 λεπτά πίσω από τον πρώτο στην γενική κατάταξη κάτι που τον φέρνει στην 15η θέση.
Αξιοσημειωτη ειναι η επιδοση της Hero με τον AARON MARE εντός δεκάδας.
Επισης η Sherco με τον Santolino εχοντας σταθερη επίδοση μεχρι στιγμης και είναι στην 6η γενικής.

Ο Βασιλης Μπουδρος εκανε εναν καλο αγωνα και τερματισε στην 79η θεση.
Στην γενικη βαθμολογια βρισκεται στην 93η θεση.


Φωτογραφιες ημερας

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
β.jpg
Image



o Barreda σε δραση!


moto vs Camel


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »

Η σημερινη μερα ηταν μια κυκλικη διαδρομη με αρχη και τελος την Al Qaisumah.
255 χρονομετρημενα χλμ.που εγραψαν ιστορια για την HERO MOTOSPORTS TEAM RALLY που με τον J. RODRIGUES (PRT) κερδισαν την πρωτη τους ειδικη στο DAKAR!!!

Image

Την δευτερη θεση της ημερας πηρε ο γερολυκος T. PRICE (AUS)
Στην τριτη θεση ο M. KLEIN (USA) με το ΚΤΜ του.



Οι οδηγοι της MONSTER ENERGY HONDA τερμάτισαν με την ακόλουθη σειρα.
Στην 7η θεση ο R. BRABEC (USA)
Στην 12η ο JI. CORNEJO FLORIMO (CHL)
Στην 24η ο J. BARREDA BORT (ESP)
και στην 26η ο P. QUINTANILLA (CHL).

Οι κερδισμενοι της ημερας ειναι και οι σταθεροι μεχρι τωρα στον αγωνα, A. VAN BEVEREN (FRA) που τερματισε στην 9η θεση,D. SANDERS (AUS) που πηρε την 5η θεση,MATTHIAS WALKNER που τερματισε στην 10η θεση,S. HOWES (USA) που τερματισε στην 4η θεση.
Ο S. SUNDERLAND (GBR) που τερματισε στην 17η θεση, διατηρήθηκε στην 1η θεση της γενικης αλλα η διαφορα του με τον δευτερο εξανεμίστηκε.
GASGAS - HERO και SHERCO δειχνουν τα δοντια τους στις "κυριαρχες" εταιριες,καθως μεχρι τωρα δειχνουν αξιοπιστες,και οι οδηγοι τους διατηρουνται ψηλα στην βαθμολογια.

Χθες, ο Danilo Petrucci έπρεπε να συμβιβαστεί με την εγκατάλειψη του αγώνα όταν το KTM του σταμάτησε ξαφνικά μετά από 115 km, με πιθανή αιτία ένα πρόβλημα στην αντλία καυσίμου.Ωστόσο, ο Ιταλός μπόρεσε να συνεχίσει τη μαθητεία του στο rally-raid,αφου έλαβε ποινή μεγαλύτερη από 11 ώρες στη γενική κατάταξη.

Ο Βασιλης Μπουδρος ειχε και σημερα μια καλη μερα και τερματισε στην 73η θεση κατι που του επέτρεψε να ανεβει στην 87η θεση της γενικης!
Go Bill Goooooo!!!!

130 αναβατες συνεχίζουν τον αγώνα.
Αυριο μια κρισημη μερα με 465 km που μπορει να ξεκαθαρισουν ή να περιπλεξουν περισσοτερο την καστασταση.
Η γενικη βαθμολογια μετα το τελος και της 4ης μερας.
bay.jpg
Φωτο ημερας

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »

5η αγωνιστικη μερα στο DAKAR με την monster stage των 465 χρονομετρημενων χλμ απο Al Qaisumah > Riyadh.

Image

Ενα stage που μεγαλη κερδισμενη ηταν η HONDA με τους J. BARREDA BORT (ESP) και P. QUINTANILLA (CHL) να παιρνουν την πρωτη και δευτερη θεση αντιστοιχα.Ο BARREDA μαλιστα τρεχει και με τενοντίτιδα στο χέρι,κατι που κανει την επίδοση του ακομα πιο ηρωικη!
Ο Ισπανός οδηγός της Honda έκανε την 29η νίκη του σε ειδικές του Dakar!
Τριτος τερματισε ο D. PETRUCCI (ITA) με το ΚΤΜ,που μπορει να μην εχει καποιο ενδιαφερον για το κυνηγι του τιτλου,ωστοσο δειχνει πολυ ανταγωνιστικος.Ωστοσο εφαγε ποινη 10 λεπτων και πηρε την 15η θεση.



Η πολυ καλη επιδοση της SHERCO TVS RALLY FACTORY αποτυπωθηκε στον σημερινο πινακα με τους R. GONÇALVES (PRT) και L. SANTOLINO (ESP) να παιρνουν την 4η και 5η θεση της ειδικης!!!
Μαλιστα ο L. SANTOLINO με την σημερινη του επιδοση,βελτιωσε την θεση του και απεχει μολις 10 λεπτα απο την κορυφη.

Ο S. SUNDERLAND (GBR) τερματισε 7ος,ωστοσο παρεμεινε στην κορυφη της βαθμολογιας καθως τερματισε πανω απο τους διωκτες του, M. WALKNER (AUT) 8η θεση,ADRIEN VAN BEVEREN 12η θεση,DANIEL SANDERS 18η θεση.

Οι υπολοιποι οδηγοι της HONDA τερματισαν...
Ο R. BRABEC (USA) στην 9η θεση,που ομως δεν δειχνει να μπορει να κλεισει την ψαλιδα με τους πρωτους της γενικης,
Και ο JI. CORNEJO FLORIMO (CHL) στην 14η θεση.

Μεγαλος χαμενος της ημερας ο T. PRICE (AUS) που τερματισε 32ος και δεν επανελαβε την χθεσινη του πολυ καλη επιδοση.

Ο Βασιλης Μπουδος,τερματισε 70ος,και συνεχιζει την πολυ καλη του παρουσια στον αγωνα,ανεβαινοντας στην 82η θεση της γενικης.


Η βαθμολογια των 15 πρωτων...
ba.jpg
φωτογραφιες ημερας

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
271435283_2527310540746928_8929356377566941196_n.jpg
271435912_2527296380748344_2059528578615187261_n.jpg
Image

Image

Image



“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »

6η μερα στον αγωνα με κυκλικη διαδρομη(οπως και αυριο) με αρχη και τερματισμο το Riyadh.
346 χρονομετρημενα χλμ,τα οποια δεν ολοκληρώθηκαν για ολους τους οδηγους καθως μια αμμοθύελλα υποχρεωσε τους διοργανωτες να διακοψουν τον αγωνα για λογους ασφαλειας .
Ωστοσο πανω απο 50 αναβατες καταφεραν-προλαβαν να ολοκληρωσουν το Stage.
Οι διοργανωτες καλουντε να δωσουν μια δικαιη καταταξη στους αθλητες που δεν ολοκληρωσαν τον αγωνα.

Image

Οι κορυφαιοι αναβατες ωστοσο ολοκληρωσαν τον αγωνα και εχουν παρει την καταταξη τους.
Η ΚΤΜ θα πανηγύριζε την πρωτη της νικη φετος με τον T. PRICE (AUS) να ειναι πολυ γρηγορος.
Ωστοσο εφαγε ποινη εξι λεπτών για υπερβολική ταχύτητα, οπότε ο Ντανίλο Πετρούτσι, ο οποίος τερμάτισε 2ος ειναι ο τελικος νικητης!
Δευτερος καλυτερος χρονος για τον D. PETRUCCI (ITA),που συνεχιζει να ειναι ανταγωνιστικος και να εκπλησει με την αποδοση του.
Τριτος ο R. BRANCH (BWA) με την ΥΑΜΑΗΑ του.
Ο JI. CORNEJO FLORIMO (CHL) και ο R. BRABEC (USA) πηραν τον 4ο και 5ο χρονο αλλα μετα την τιμωρια του PRICE πηραν την 3η και 4η θεση αντιστοιχα.
Οι δυο οδηγοι της HONDA εδειξαν αντιδραση στην μεχρι σημερα ρηχη παρουσια τους στον αγωνα.



Οι αλλοι δυο οδηγοι της ομαδος δεν καταφεραν να διατηρηθουν στις ψηλες θεσεις και τερματισαν ο μεν P. QUINTANILLA (CHL) 23ος,ο δε J. BARREDA BORT (ESP) 27ος.
Ο BARREDA BORT ειχε μια πτωση σημερα.Θα επανεκτιμησει το χτυπημα του,αν ειναι σε θεση να συνεχισει.
Εάν ο “Bang Bang” αναγκαστεί να αποσυρθεί, θα είναι η έκτη πρόωρη αποχώρησή του σε 12 συμμετοχές.
Ο S. SUNDERLAND (GBR) που εξακολουθει να προηγείται της γενικης καταταξης τερματισε 13ος,ωστοσο οι διωκτες του στην γενικη δεν καταφεραν να καρπωθούν την ασχημη μερα του,καθως ο MATTHIAS WALKNER τερματισε στην 12η θεση και ο A. VAN BEVEREN (FRA) στην 16η.
Ο Skyler Howes αναβάτης της Husqvarna χτύπησε το κεφάλι του και δεν θυμάται τίποτα για την πτώση του, αλλά κατάφερε να φτάσει στη γραμμή του τερματισμού.
Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και ολα δειχνουν οτι εγκαταλείπει.
Η βαθμολογια των 10 πρωτων
Στιγμιότυπο οθόνης 2022-01-06 173720.jpg
Ο Βασιλης Μπουδρος ηταν απο τους αναβατες που δεν ολοκληρωσαν τον αγωνα λογο της διακοπης.
Στο τελευταιο του χρονομετρημενο σημειο ηταν 91ος.
Θα περιμενει την καταταξη του απο τους διοργανωτες.
Το κοκπιτ του Βασιλη οταν διακοπηκε ο αγωνας
κοκ.jpg
και η ανταποκριση του απο την Σαουδικη Αραβια



Φωτο ημερας

Image

Image

Image
271277462_10227769900291770_6245888492297504797_n.jpg
271305076_10227769834730131_3071998762911141286_n.jpg
Image
271440178_471964647653241_8332911421645882017_n.jpg
271435660_10227775138982734_4921805385133655_n.jpg
271434666_2528022620675720_1538441323679393724_n.jpg
271435888_10227774858415720_3457434015835492355_n.jpg




“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »

Σημερα,7η μερα του μαραθωνιου,ηταν προγραμματισμενη μια κυκλικη διαδρομη με αρχη και τελος το Riyadh,και 404 km χρονομετρημενα.
Image

Ηταν η πρωτη φορα σην ιστορια που 2τροχα και 4τροχα δεν θα ετρεχαν μαζι.(χθες και σημερα)
Τα 4τροχα θα ετρεχαν την χθεσινη διαδρομη των 2τροχων,και τα 2τροχα την αντιστοιχη διαδρομη που εκαναν εχθες τα 4τροχα.
Ωστοσο αυτη η διαφοροποιηση δεν βγηκε στην διοργανωση.
Η διαδρομη των διτροχων ειχε καταστραφει απο το χθεσινο περασμα των αυτοκίνητων και των φορτηγων,και σε συνδιασμο με την βροχη που επεσε κριθηκε αναγκαια η περικοπη της ειδικης στα 100χλμ και η διακοπη της ημερας.

Στα 100 χρονομετρημενα χλμ ο D. SANDERS (AUS) πηρε την πρωτη θεση και ο ομοσταυλος του S. SUNDERLAND (GBR) 2ος με τα GASGAS .
Τριτος χρονος για τον πολυ σταθερο M. WALKNER (AUT) με το ΚΤΜ.

Ο P. QUINTANILLA (CHL) πηρε την 4η θεση και ο R. BRABEC (USA) την πεμπτη.
Οι αλλοι δυο οδηγοι της HONDA κατεταγησαν,ο μεν J. BARREDA BORT (ESP) στην 14η θεση και ο δε JI. CORNEJO FLORIMO (CHL) την 22η.
Ο BARREDA μαλιστα εσφιξε τα δοντια και ξεκινησε τραυματισμενος στον ωμο,μετα την χθεσινη του πτωση.

Image

Πτωση και πιθανη εγκαταλειψη σημερα και για τον Ross Branch της Yamaha,που μεταφερθηκε για ιατρικη περιθαλψη.
Πτωση ειχε σημερα και ο χθεσινος νικητης Danilo Petrucci που ωστοσο συνεχισε τον αγωνα.
Ο Kevin Benavides χαρακτηρίσε απόλυτα σωστή την απόφαση των διοργανωτων καθώς αν συνεχιζονταν ο αγωνας θα ειχε και αλλους τραυματισμους.

Η βαθμολογια,ακριβως στα μισα του μαραθωνιου για τους 10 πρωτους
Στιγμιότυπο οθόνης 2022-01-07 183830.jpg
Ο Βασιλης Μπουδρος οδηγησε γρηγορα και πηρε σημερα την 61η θεση και στο συνολο της βαθμολογιας ειναι στην 83η θεση.


Αυριο ειναι μερα ξεκουρασης για ολους τους οδηγους,και απο την Κυριακη θα μπουνε στο 2ο μισο του μαραθωνιου.









Image
271544272_2528834800594502_5281908880051624548_n.jpg
271601663_2528834797261169_6691013635912089403_n.jpg
Image

Image

Image
271548225_10223926797790762_958924764659612812_n.jpg


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »

8η μερα στο Rally Dakar με διαδρομη απο Riyadh > Al Dawadimi συνολο 700 χιλιομετρων με τα 401 να ειναι χρονομετρημενα.

Image

Ο Daniel Sanders ηταν να ξεκινησει πρωτος,ωστε να ανοιξει τον αγωνα.
Ωστοσο ενα ατυχημα που ειχε πηγαινοντας στην εναρξη της ειδικης,δεν του επετρεψε να συνεχισει τον αγωνα καθως χρειαστηκε η διακομιδή του για τις πρωτες βοηθειες.
Ο Σάντερς κατευθυνόταν προς την έναρξη της ειδικής, στην οποία επρόκειτο να ανοίξει το δρόμο, όταν χτύπησε σε ένα πεζοδρόμιο αμέσως μετά την έξοδο από το Ριάντ! Ένα κάταγμα στον αριστερό αγκώνα τελειωσε τις ελπίδες και τα όνειρά του να λάμψει στο υπόλοιπο Ντακάρ.
Είναι ένα πλήγμα για την GasGas, η οποία τώρα εμεινε με τον Sam Sunderland, όπως ακριβώς και η Husqvarna μετά την απόσυρση του Skyler Howes.
Ατυχος ο Αυστραλος που ηταν στην 3η θεση της γενικης και κυνηγούσε τον φετινο τιτλο.
Τον αγωνα ανοιξαν ο SAM SUNDERLAND και ακολουθησε ο MATTHIAS WALKNER.
Ο SUNDERLAND εχασε χρονο γρηγορα ή περιμενε τον WALKNER ωστε να πλοηγησουν μαζι.
Συντομα λοιπον δημιουργησαν το δικο τους γκρουπ.Ωστοσο δεν καταφεραν να μεινουν ψηλα.
Ο Toby Price της ΚΤΜ φανηκε απο την αρχη οτι θα το κυνηγησει.
Επισης πολυ καλα ξεκινησαν και οι Ricky Brabec, Mason Klein, Joan Barreda,Kevin Benavides και Andrew Short.
Θυμιζουμε οτι και ο Joan Barreda συνεχιζει τον αγωνα μετα απο ασχημη πτωση πριν 3 ημερες.
Αλλος ενας που ειχε πεσει και σφίγγει τα δοντια για να συνεχισει ειναι ο Ross Branch.
Brabec και Quintanilla κανανε το δικο τους διδυμο και οι μοτοσυκλέτες της Honda δουλεψαν σαν ομάδα.
Ωστοσο ο Nacho Cornejo ηταν αυτος που απο το 121ο χλμ της ειδικης,πηρε το προβάδισμα και το κρατησε μεχρι το τελος τερματιζοντας στην πρωτη θεση και δινοντας την νικη στην HONDA.
Δευτερος τερματισε ο ανοδικος KEVIN BENAVIDES.
Τριτος ο σκληρος JOAN BARREDA BORT που μπαινει δυνατα στην διεκδικηση παρολο τον τραυματισμο του.(αραγες θα αντεξει?)

Ο RICKY BRABEC που και αυτος προσπαθει να καλυψει τον χαμενο χρονο της δευτερης μερας,τερματισε στην 7η θεση.
Ο εταιρος οδηγος της HONDA,PABLO QUINTANILLA,τερματισε 11ος.
Γενικα ηταν μια καλη μερα για την ομαδα της HONDA.
Μεγαλος κερδισμενος της ημερας ηταν ο ADRIEN VAN BEVEREN που τερματισε 10ος,αλλα εκμεταλλεύτηκε την αποχωρηση του Sanders,αλλα και την ασχημη μερα των Walkner(24ος σημερα) και SAM SUNDERLAND(28ος σημερα),και σκαρφαλωσε στην κορυφη της γενικης βαθμολογιας.
Κερδισμενος και ο KEVIN BENAVIDES που ανεβηκε στην 3η θεση της γενικης και δειχνει οτι αντεπιτίθεται.
Ο LORENZO SANTOLINO με την SHERCO τερματισε 5ος και διατηρειτε ψηλα στην 5η θεση της γενικης.

Ο Βασίλης Μπούδρος τερμάτισε σήμερα στην 75η θέση και βρισκεται στην 82η της γενικης.



Η βαθμολογια της γενικης.
Στιγμιότυπο οθόνης 2022-01-09 171253.jpg


Φωτο ημερας

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image



“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1345
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2022- Το 44ο

Post by korobilis7 »

9η μερα,ειδικη Νο 8 και σιγα σιγα μπαινουμε στην τελικη ευθεια του μαραθωνιου.
830 χλμ απο Al Dawadimi > Wadi Ad Dawasir,με τα 395 να ειναι της ειδικης.
Ο Ross Branch, που απουσίαζε από την έναρξη σήμερα το πρωί,μετα την πτωση του στην 6η ειδικη, δεν θα συνεχίσει τους αγώνες, κάτι που σύμφωνα με τη διοίκηση της Yamaha, είναι μια λογική απόφαση. Τρεις επίσημοι αναβάτες αποχώρησαν από το ράλι, δηλαδή ο Daniel Sanders (GasGas), ο Skyler Howes (Husqvarna) και τώρα ο Ross Branch (Yamaha)
Image
4 μερες εχουν μεινει και σιγουρα κανεις δεν μπορει να κανει ασφαλη εκτιμηση για τον τελικο νικητη.
Ο SAM SUNDERLAND που χθες τερματισε στην 28η θεση και επεσε απο την κορυφη στην 4η θεση,σημερα οδηγησε γρηγορα και χωρις λαθος και πηρε την πρωτη θεση,ανακτωντας το προβαδισμα του στην γενικη.
Ο P. QUINTANILLA της MONSTER ENERGY HONDA συνεχιζει την αντεπιθεση του στην προσπαθεια του να διεκδικησει το φετινο DAKAR,και σημερα τερματισε στην 2η θεση.
Σταθερος στην δευτερη θεση της γενικης ο MATTHIAS WALKNER που σημερα τερματισε 3ος.


Τεταρτος τερματισε ο R. BRABEC με την CRF450,αλλα με 39 λεπτα πισω απο την κορυφη της γενικης,δεν φαινεται οτι μπορει να διεκδικησει μια θεση στην 3αδα του βαθρου.
Ο J. BARREDA BORT δεν εγκαταλειπει την προσπαθεια του,και παρα τον τραυματισμο του δειχνει να διεκδικει μεχρι την τελευταια στιγμη τις οποιες ελπιδες του.Σημερα ξεκινησε πολυ καλα,αλλα ενα λαθος στην πλοηγηση τον εφερε λιγο πισω και τελικα τερματισε στην 10η θεση.
Τελος ο JI. CORNEJO FLORIMO που σημερα ανοιξετην ειδικη δεν καταφερε να κινηθει γρηγορα και αλανθαστα και τερματισε 15ος.


Ο A. VAN BEVEREN που χθες ηταν πρωτος της γενικης,σημερα τερματισε 9ος και επεσε στην 3η θεση.
Χαμενοι της ημερα ηταν ο KEVIN BENAVIDES που τερματισε 13ος αλλα και ο L. SANTOLINO που τερματισε την SHERCO του στην 20η θεση.
Αξιζει να σταθουμε στην παρουσια του 20χρονου Mason Klein που ανταγωνίζεται για άλλη μια φορά τους big hitters.Σημερα τερματισε 5ος και καμαρωνει στην 10η θεση της γενικης!

Ο Βασιλης Μπουδρος τερματισε σημερα 93ος,και η θεση του στην γενικη καταταξη βελτιωθηκε στην 80η θεση.


Η βαθμολογια της γενικης 4 μερες πριν το τελος
Untitled.jpg
Φωτογραφιες ημερας

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
270043622_2531344460343536_5579915328459937902_n.jpg
271597188_2531344463676869_5414970831116754272_n.jpg
Image

Image

Image


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

Post Reply