Rally Dakar 2023-No 45

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Rally Dakar 2023-No 45

Post by korobilis7 »

Η παρουσίαση του Rally Dakar 2023



“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2023-No 45

Post by korobilis7 »

Image

Νέα διαδρομή με 70% νέες ειδικές και αυξημένα χιλιόμετρα ειδικών!
''Σκληρότερο, μακρύτερο, με περισσότερους αμμόλοφους, ένα δυσκολότερο Dakar'', αυτό ανακοίνωσε ο race director του θρυλικού αγώνα, David Castera.

Για το 2023 η φιλοσοφία της διαδρομής του Rally Dakar για το 2023 είναι εντελώς νέα, με τους αγωνιζόμενους να ξεκινούν από την Ερυθρά Θάλασσα που βρίσκεται η Jeddah, για να καταλήξουν μέσω διαγώνιας πορείας σε διαφορετική ακτή της Σαουδικής Αραβίας, στην πόλη Dammam, που βρίσκεται στον Περσικό Κόλπο
Αυτή η διάσχιση της χώρας θα είναι, στην πραγματικότητα, μια πλήρης περιήγηση καθώς στις 14 αγωνιστικές ημέρες οι αναβάτες θα οδηγήσουν πρώτα στις βορειοδυτικές ορεινές περιοχές πριν κατευθυνθούν στα νοτιοανατολικά για ένα τριήμερο ταξίδι μέσα από τον ωκεανό των αμμόλοφων στο Empty Quarter .
Το Ντακάρ του 2023 περιλαμβάνει 70% νέες ειδικές διαδρομές σε σχέση με την περσινή έκδοση. Η οργάνωση αναφέρει επίσης ότι πρόκειται για το πιο απαιτητικό σχήμα του αγώνα στη σύγχρονη εποχή του, με την συντριπτική πλειοψηφία των ειδικών διαδρομών να βρίσκεται κοντά στα 450 χιλιόμετρα. Οι απλές διαδρομές θα είναι πιο σύντομες, με τις γραμμές τερματισμού πιο κοντά στα bivouac, γεγονός που θα μειώσει τους χρόνους σύνδεσης. Συνολικά, με σχεδόν 5.000 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών (λίγο παραπάνω από 3.200 το 2022), αυτή η έκδοση θα έχει τη μεγαλύτερη απόσταση αγώνων από το 2014.
Το Rally Dakar 2023 ξεκίνησε ήδη, καθώς στις 6/6/2022 άνοιξαν οι εγγραφές για τους συμμετέχοντες, εγγραφές που κλείνουν στις 31/10/2022.
Η συνέχεια θα δοθεί στα τέλη του Νοεμβρίου (28-30) στην πίστα του Castellet (Paul Ricard) κοντά στη Μασσαλία, όπου και θα γίνουν οι τεχνικοί έλεγχοι των οχημάτων και ο έλεγχος των χαρτιών των αναβατών, πριν αναχωρήσουν όλοι για τη Jeddah, με τα οχήματα να φτάνουν μέσω θαλάσσης στη Σαουδική Αραβία στις 27 και 28 Δεκεμβρίου 2022.
Εκεί, νέα θα είναι η XXL σχεδίαση του Bivouac, με την ονομασία Sea Camp (κατασκήνωση δίπλα στη θάλασσα), όπου θα παραμείνουν οι αγωνιζόμενοι για 5 ημέρες πριν την έναρξη του αγώνα, με τον πρόλογο να λαμβάνει χώρα στις 31 Δεκεμβρίου του 2022, και με την πρώτη μέρα του Rally να διεξάγεται την πρώτη μέρα του 2023. Ο τερματισμός θα έρθει στις 15 Ιανουαρίου του 2023.
Image
Οι εξερευνητές θα ανταμείβονται
Το Rally Dakar έχει την ιδιαιτερότητα της ανάμειξης των κορυφαίων εργοστασιακών αναβατών και οδηγών του πλανήτη με ενθουσιώδεις ερασιτέχνες, με τους πρώτους να εμπνέουν τους δεύτερους. Για το 2023 επιτέλους θα υπάρχει διαφορετική κατάταξη για τα 2 γκρουπ αναβατών / οδηγών, και διαφορετικά χρηματικά βραβεία. Θα υπάρχει μια λίστα από εργοστασιακούς αναβάτες / οδηγούς για κάθε κατηγορία, βασιζόμενη στα αποτελέσματα τους από τις καριέρες τους στον χώρο των rally-raid. Οι “Explorers” (εξερευνητές) θα ανταγωνίζονται για πολύτιμα bonus που θα βοηθούν στη βελτίωση τους στον χώρο: εξοπλισμός, κ.α.


Διαφορετικά roadbook για τους συμμετέχοντες!
Καθώς μέχρι σήμερα το roadbook ήταν ίδιο για όλους, ήταν κοινός τόπος όταν χανόταν κανείς, να ακολουθούσε ένα άλλο όχημα, με την ελπίδα πως θα τον οδηγήσει πίσω στη διαδρομή. Για το 2023, οι πορείες των περισσότερων ειδικών διαδρομών θα διαχωριστούν στα δύο, με τα Checkpoint τους να είναι διαφορετικά! Έτσι, οι αγωνιζόμενοι θα το σκεφτούν δυο φορές πριν ακολουθήσουν κάποιο άλλο όχημα, καθώς εκείνο πιθανώς να ακολουθεί διαφορετική διαδρομή με άλλα checkpoints. Δυσκολεύουν λοιπόν τα πράγματα, και ανταμείβονται όσοι αριστεύουν στην πλοήγηση.

Μοτοσυκλέτες - Bonus σε όποιον ανοίγει την ημέρα
Όπως γνωρίζουμε όλοι, ο αναβάτης που κερδίζει ένα stage, “ανοίγει” την διαδρομή την επόμενη ημέρα, ξεκινάει δηλαδή πρώτος, κάτι που μεταφράζεται συνήθως σε χάντικαπ, καθώς είναι πιο εύκολο να χαθεί. Κάπως έτσι, αρκετοί αγωνιζόμενοι φροντίζουν να καθυστερούν τεχνηέντως ώστε να μην βγαίνουν πρώτοι, αφήνοντας τη δύσκολη δουλειά της διάνοιξης της διαδρομής σε άλλους. Για το 2023 η διοργάνωση του Dakar θα παρέχει bonus χρόνου σε όποιον ανοίγει τη διαδρομή, αν και για την ώρα δεν έχει ανακοινωθεί ποιο ακριβώς θα είναι αυτό το bonus.

Ψηφιακό roadbook για όλους
Το 2023 το χαρτί περνά στην ιστορία, καθώς από αυτό το Dakar όλοι οι αγωνιζόμενοι θα έχουν ψηφιακά roadbook! Τα προηγούμενα χρόνια τα “tablets” είχαν παρουσιαστεί στις κατηγορίες των αυτοκινήτων και των φορτηγών, ενώ από το 2023 θα περάσουν και στις μοτοσυκλέτες. Το σύστημα έχει δοκιμαστεί διεξοδικά, και είναι έτοιμο να αντικαταστήσει πλήρως το χαρτί. Τέρμα λοιπόν το τύλιγμα, τέρμα οι μαρκαδόροι, και τέρμα η καθημερινή προετοιμασία των roadbook από τους αγωνιζόμενους.

Dakar Classic - Δυο νέες προκλήσεις
Το 2022, στη δεύτερη έκδοση του Dakar Classic συμμετείχαν περισσότερα από 140 παλαιότερα οχήματα, στέφοντας με μεγάλη επιτυχία τη νέα αυτή κατηγορία. Για το 2023 προστίθεται μια ακόμη κατηγορία υπό το όνομα H0 για οχήματα με μικρότερες επιδόσεις και χαμηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα. Δυστυχώς, και το 2023 δεν προβλέπεται κατηγορία μοτοσυκλετών για το Dakar Classic, κάτι που ελπίζουμε να δούμε το 2024.

Dakar Future - Το μέλλον του αγώνα
Η μετάβαση του Rally Dakar σε “πράσινα” καύσιμα ξεκίνησε το 2022 με τη δημιουργία της κατηγορίας T1-U, όπου την πρώτη χρονιά συμμετείχε μόνο το εντυπωσιακό υβριδικό αυτοκίνητο RS Q e-tron της Audi, με 3 πληρώματα. Η διοργάνωση του αγώνα αναφέρει πως ετοιμάζει νέα project για το μέλλον του Dakar, με συνθετικά καύσιμα και βιοκαύσιμα που θα μειώνουν δραματικά το ενεργειακό αποτύπωμα του οχήματος. Ακόμα βέβαια οι δηλώσεις και οι δεσμεύσεις του διοργανωτή A.S.O. στην περίπτωση είναι αρκετά ασαφείς, με την πράσινη μετάβαση να παραμένει για την ώρα μακρινό όνειρο.

ΠΗΓΗ


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2023-No 45

Post by korobilis7 »

Η εργοστασιακή ομάδα της Honda πάνοπλη για το Rally Dakar 2023 με Brabec, Van Beveren, Ignacio Cornejo, Quintanilla.

Image

Image

Ένα από τα μεγάλα φαβορί για την κατάκτηση της νίκης στο Rally Dakar είναι η ομάδα της Honda με τέσσερις έμπειρους αναβάτες

Ο Αμερικάνος Ricky Brabec και οι Χιλιανοί Pablo Quintanilla και José Ignacio Cornejo θα είναι και φέτος μέλη της ομάδας, ενώ η προσθήκη είναι ο πολύπειρος Γάλλος Adrien Van Beveren

Μετά τη νίκη του 2021 η ομάδα θέλει να επιστρέψει στην κορυφή του δυσκολότερου off road αγώνα, συνεχίζοντας την παράδοση που ξεκίνησε το το 1982 με τη νίκη του Γάλλου Cyril Neveu. Τέσσερις ακόμη νίκες κατακτήθηκαν τη δεκαετία του 1980 με τους Neveu, Orioli και Lalay. Πρόσφατα, ο Ricky Brabec (2020) και ο Kevin Benavides (2021) έφτασαν ξανά στην κορυφή ξεκινώντας μια νέα εποχή για τη Honda.

Image



Ricky Brabec #2

«Προετοιμαζόμαστε πολύ σκληρά για το Rally Dakar 2023, εστιάζοντας στην πλοήγηση, την ταχύτητα και την αποφυγή τραυματισμών. Το 2020 και το 2021 κερδίσαμε τον αγώνα. Είμαστε επικεντρωμένοι στο να φτάσουμε ξανά στο νούμερο ένα, έχουμε αυτοπεποίθηση, αλλά η προετοιμασία και η αποφυγή τραυματισμών είναι το κλειδί. Φαίνεται ότι η διαδρομή του 2023 έχει κάτι κοινό με το 2020, μπορεί να είναι λίγο-πολύ παρόμοια, εννοώ ότι πηγαίνει κατά μήκος της ακτής – που είναι η περιοχή που με βοήθησε πολύ το 2020 με βράχους και ανώμαλο έδαφος. Ανυπομονώ λοιπόν να οδηγήσω ξανά στην ίδια περιοχή και ελπίζω ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε τη νίκη. Ως νικητής του Ντακάρ, δεν νοιώθω τόσο έντονα την πίεση γιατί έχω φτάσει στην κορυφή στο παρελθόν. Αλλά, όπως λέω πάντα, το Rally είναι περίπλοκο παιχνίδι με τόσες πολλές μεταβλητές που μέχρι το τελευταίο μίλι όλα είναι δυνατά, οπότε ας μείνουμε συγκεντρωμένοι και ας κάνουμε το καλύτερο δυνατό».

Image


Adrien Van Beveren #42

«Η προετοιμασία για το Rally Dakar 2023 πήγε πολύ καλά και είμαι πολύ χαρούμενος ωε μέλος της Monster Energy Honda Team. Το Honda CRF 450 Rally είναι εξαιρετικό, νιώθω πολύ άνετα στη μοτοσυκλέτα. Αν έπρεπε να χρησιμοποιήσω μόνο τρεις λέξεις για να περιγράψω τη μοτοσυκλέτα μου, θα έλεγα ότι είναι άνετο, σταθερό και γρήγορο! Το να γίνω μέλος της ομάδας rally της Honda είναι μια μεγάλη ευκαιρία στην καριέρα μου και νιώθω πολύ τυχερός γι' αυτό. Είναι προνόμιο να έχεις πρόσβαση σε αυτόν τον κόσμο και να βασίζεσαι σε όλη την τεχνογνωσία της Honda και της επίσημης ομάδας της. Το να αγωνίζομαι με μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα στα χέρια μου και να έχω όλους αυτούς τους ανθρώπους από την Ιαπωνία γύρω μου να συνεργάζονται για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα! Ξέρω ότι πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που είναι φτιαγμένη για να κερδίζει. Σχετικά με τον αγώνα που έρχεται, νιώθω ενθουσιασμένος. Αυτό θα είναι το 8ο Rally Dakar και ξέρω ότι είναι ώρα να πρωταγωνιστήσω. Το κίνητρο είναι μεγάλο – ειδικά μετά τη νίκη στον τελευταίο αγώνα στην Ανδαλουσία».

Image


José Ignacio Cornejo #11

«Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την προετοιμασία. Επιστρέφουμε στη Σαουδική Αραβία στην καλύτερη δυνατή κατάσταση και σε αυτό το θέμα νομίζω ότι δεν μιλώ μόνο για τον εαυτό μου αλλά και για ολόκληρη την ομάδα. Σχετικά με τους στόχους μου, μπορώ να θυμηθώ τον αγώνα του 2021 όπου τα πράγματα πήγαιναν πολύ καλά και αυτό ήταν ένα σημείο από όπου μπορούσα να δω ότι η νίκη ήταν εφικτή. Δεν είναι απλώς ένας στόχος, αλλά και ένα όνειρο που πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε πραγματικότητα. Η Monster Energy Honda Team βρίσκεται στο σωστό δρόμο για να κερδίσει ξανά το Dakar. Όλοι εργαζόμαστε σκληρά – οι αναβάτες, οι μηχανικοί, οι μάνατζερ, όλοι στην ομάδα κάνουν το καλύτερο δυνατό».

Image


Pablo Quintanilla #7

«Το Ράλι Dakar 2023 είναι προ των πυλών και νιώθω πολύ καλά μετά από την προετοιμασία που κάναμε τους τελευταίους μήνες. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με όλη τη δουλειά που γίνεται σε κάθε τομέα. Είχα ένα ατύχημα στο Rallye du Maroc που είχε κάποιες επιπτώσεις στο τέλος της περασμένης σεζόν, αφού δεν μπόρεσα να αγωνιστώ στο Ράλι Ανδαλουσίας, αλλά τώρα είμαι έτοιμος σωματικά. Χρειαζόμουν πολλή ξεκούραση και φυσιοθεραπεία, αλλά τώρα νιώθω σίγουρος για την κατάστασή μου για να ξεκινήσω να αγωνίζομαι σε ένα ακόμη Dakar. Αυτή η σιγουριά πηγάζει από τη μεγάλη μου εμπειρία σε αυτόν τον αγώνα, μετά από 10 συμμετοχές. Πέρυσι ήμουν δεύτερος και τώρα ανυπομονώ να παλέψω ξανά για το νίκη. Ξέρω ότι μπορώ να τα καταφέρω και ξέρω ότι αυτό δεν είναι απλώς ένα όνειρο. Ο ανταγωνισμός θα είναι στο υψηλότερο επίπεδο και υπάρχουν αναβάτες που μπορούν να κερδίσουν. Το γεγονός ότι το στήσιμο του Honda CRF 450 Rally είναι ειδικά σχεδιασμένο για τους αγώνες στην έρημο με κάνει να νιώθω ακόμα πιο σίγουρος.»

Image

ΠΗΓΗ


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2023-No 45

Post by korobilis7 »

Κυρίες και κύριοι, γεια σας και καλωσορίσατε στην παρουσίαση του Dakar 2023. Ήρθε η ώρα να αποκαλύψουμε τα μυστήρια του μεγαλύτερου rally-raid στον κόσμο και να παρουσιάσουμε την ολοκαίνουργια πορεία της 45ης έκδοσης, εξ ολοκλήρου στην όμορφη Σαουδική Αραβία.
Ο David Castera, διευθυντής του Dakar μόλις επέστρεψε από τη Μέση Ανατολή μετά από εβδομάδες σχεδιασμού της 45ης έκδοσης.




“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2023-No 45

Post by korobilis7 »

Λίγες ώρες πριν ξεκινήσει το 45ο ο πλέον ειδικός, Βασίλης Ορφανος,μας κάνει μια προεπισκοπιση, βάζοντας μας στο κλίμα.



“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2023-No 45

Post by korobilis7 »

Εναρξη λοιπον για τον φετινο μαραθωνιο.
Image
Τον πρόλογο, μια σύντομη χρονομετρημένη διαδρομή 13 χιλιομέτρων στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας, κέρδισε ο Αυστραλός T. PRICE.
Ο αναβάτης της KTM, νικητής το 2016 και το 2019 και δέκατος πέρυσι, σταμάτησε το ρολόι σε 8:22. ένα δευτερόλεπτο λιγότερο από αυτό του συμπατριώτη του στην GasGas, Daniel Sanders.
Τριτη θεση για τον Ross Branch και το Hero του, μπροστά από τον Ισπανό Joan Barreda και τη Honda του (ο καλύτερος αναβάτης της ιαπωνικής φίρμας παρά το γεγονός ότι ανταγωνίζεται με την Monster Energy JB Team και την υποστήριξη της Honda, αν και εκτός της επισημης ομαδας), και ο Αργεντινός Kevin Benavides, τελικά πέμπτος.
Ο Sam Sunderland, ο περσινος νικητης του Dakar, υπέγραψε τον δέκατο ταχύτερο χρόνο της ημέρας, 8:35 δευτερόλεπτα.
Οι οδηγοι της HONDA τερματισαν...
11ος ο R. BRABEC
12ος ο P. QUINTANILLA
17ος ο A. VAN BEVEREN
79ος ο José Ignacio Cornejo,ο οποιος ειχε πτωση στην πρωτη στροφη! και εχασε χρονο.

Οι διαφορές ήταν, όπως αναμενόταν, ελάχιστες.
Αλλά επέτρεψαν στους πρώτους 15 ταξινομημένους πιλότους να επιλέξουν τη σειρά εκκίνησης.
Απο αυριο οι οδηγοι μπαινουν στο κυριος πιατο,σε συνολο 602,56 km απο το Sea Camp (367 km ειδική) με χαλίκι και άμμο. πριν μπουν σε βραχώδες έδαφος στο δρόμο προς την AlUla και σε όμορφα φαράγγια στο δρόμο προς το Ha'il.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image



“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2023-No 45

Post by korobilis7 »

1η μερα του αγωνα σημερα με μια κυκλικη διαδρομη συνολου 600 περιπου χιλιομετρων με τα 367 να ειναι τα χρονομετρημενα.
Image

Ο περσινος νικητης του Dakar,πιεσε απο την αρχη και πηρε τα ηνια του αγωνα,ωστοσο μια ασχημη πτωση τον εβγαλε ουσιαστικα νοκ αουτ καθως μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο Yanbu.
Αν οι γιατροι του επιτρεψουν,θα συνεχισει τον αγωνα χωρις ωστοσο να ειναι στην διεκδικηση του φετινου τιτλου.
Ο Αμερικανός Klein με KTM,ηταν πολυ γρηγορος και περνουσε τα way points με τον καλυτερο χρονο σχεδον σε ολο τον αγωνα.
Ο Sanders που αγωνίζεται για την GASGAS ομως στο τελος ειχε τον ταχυτερο χρονο.
Δευτερο καλυτερο χρονο εκανε ο PABLO QUINTANILLA και τριτο ο RICKY BRABEC με τα Honda τους.
Πολυ καλη επιδοση και για τον JOAN BARREDA BORT με την δικη του Honda.
Ο Γαλλος ADRIEN VAN BEVEREN που φετος ηρθε στην ομαδα της Honda,πηρε τον 8ο καλυτερο χρονο,ενω ο τεταρτος της εργοστασιακης ομαδας ,MONSTER ENERGY HONDA TEAM,JOSE IGNACIO CORNEJO FLORIMO πληρωσε το ξεκινημα του ως πρωτος στην ημερα,ανοιγοντας τον δρομο στους υπολοιπους αναβατες,και τερματησε στην 15η θεση.
Καποιες ποινες που επεσαν απο τους διοργανωτες,αλλαξαν το αποτελεσμα του αγωνα.
Sanders και ο Quintanilla δέχτηκαν ποινή δύο λεπτών και ο Barreda ενός λεπτού.
Ετσι λοιπον η πρωτη δεκαδα διαμορφωθηκε ως εξης.
10αδα.jpg
Νικη λοιπον για την Honda με τον RICKY BRABEC να παιρνει τα ηνια του αγωνα,σε ενα ελπιδοφορο ξεκινημα για την ομαδα.
Αξιζει να σημειωθει η πολυ καλη αποδοση των KEVIN BENAVIDES και TOBY PRICE με ΚΤΜ.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image







“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2023-No 45

Post by korobilis7 »

Ο δυο φορές (2017 & 2022) νικητής του Rally Dakar 2022, Sam Sunderland, δεν θα συνεχίσει τελικά την προσπάθεια του στον αγώνα του 2023, καθώς υποφέρει από διάσειση, έχει ένα μεγάλο αιμάτωμα στην πλάτη, ενώ έσπασε και την ωμοπλάτη του.
Ο αναβάτης της GASGAS είχε μια άσχημη πτώση στο 52ο χιλιόμετρο της πρωτης μέρας του Dakar 2023 από κρυμμένο βράχο μέσα σε αμμώδη κοίτη ποταμού με αποτέλεσμα τον τραυματισμο του.
Σε ανάρτηση του, ο Sunderland ευχαρίστησε το ιατρικό προσωπικό της διοργάνωσης αλλά και τον Matthias Walkner που σταμάτησε για να τον βοηθήσει.


Η δευτερη μερα ειχε συνολικα 588 χλμ,με τα 430 απο αυτα να ειναι χρονομετρημενα.
Image

Τον αγωνα ανοιξε ο αμερικανος R. BRABEC,που ομως δεν καταφερε να ειναι ανταγωνιστικος σημερα με αποτελεσμα να τερματισει την CRF του στην 15η θεση.
Πολυ καλη μερα ειχε η Ινδικη HERO,που ηταν ανταγωνιστικη και ειδε τους δυο οδηγους της,S. BÜHLER και R. BRANCH,στην 2η και 4η θεση αντιστοιχα.
Αυτος ομως που πηγε αερα σημερα ηταν ο Αυστραλος D. SANDERS,που πηρε τα ηνια του αγωνα απο νωρις,ομως στα τελευταια χλμ εκοψε τον ρυθμο του,λειτουργωντας στρατηγικα,ωστε να μην ανοιξει την αυριανη μερα,με αποτελεσμα να τερματισει στην 9η θεση.
Νικητης της ημερας ο Αμερικανος M. KLEIN με ΚΤΜ,που και αυτος οδηγησε γρηγορα και εκμεταλευτηκε το κοψιμο του SANDERS.
Στην τριτη θεση πλασαριστηκε ο S. HOWES με την HUSQVARNA του.
Ο εμπειρος T. PRICE τερματισε 5ος,ενω την 6η θεση πηρε ο J. BARREDA BORT με το ΧΟΝΤΑ του.
Πολυ καλη εμφανιση εκανε και ο L. SANTOLINO με την SHERCO,τερματιζοντας στην 7η θεση.
Την δεκαδα των πρωτων της ημερας κλεινουν οι οδηγοι της ΚΤΜ,K. BENAVIDES και M. WALKNER,στην 8η και 10η θεση.
Οι εργοστασιακοι οδηγοι της HONDA δεν βρεθηκαν σε καλη μερα,εμειναν πολυ πισω απο την αρχη και απο τα μισα της ημερας αρχισαν να καλυπτουν το χαμενο εδαφος.
Ετσι τερματισαν...
Ο P. QUINTANILLA 11ος
Ο J. CORNEJO FLORIMO 13ος
Ο R. BRABEC 15ος
Ο A. VAN BEVEREN 16ος.

Μετα το περας της 2ης μερας,η γενικη βαθμολογια της πρωτης 10αδας διαμορφωνεται ως εξης.
Screenshot 2023-01-02 152843.png
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image





“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2023-No 45

Post by korobilis7 »

Η σημερινη τριτη μερα απο ALULA προς HA'IL ειχε συνολικα 668 χλμ με τα 447 km απο αυτα να ειναι χρονομετρημενα.
Image

Ο καιρος ομως που θα εοικρατουσε,προβληματιζε διοργανωτες και αγωνιζομενους.
Η προβλεψη ηταν για βροχη και δυνατους ανεμους.
Ο αγωνας ξεκινησε στην ωρα του και οι μηχανες πηραν εκκινηση.

Απο το ξεκινημα οι Sanders με GAS GAS και R. BRABEC με Honda πηραν τα ηνια και εδιναν μια πολυ ομορφη μαχη με διαφορα λιγων δευτερολεπτων.
Μια ατυχη στιγμη ομως για τον Αμερικανο της HONDA,πτωση στο 274 χλμ και διακομιδη στο νοσοκομειο.
Ειναι το δευτερο μεγαλο ονομα που τραυματιζεται.
Θυμιζουμε την ατυχη στιγμη του περσινου νικητη,Sum Sunderland.
Ομως ειναι και ενα μεγαλο πληγμα για την ομαδα της HONDA,καθως χανει το καλυτερο της χαρτι στην διεκδικηση της φετινης νικης.

Ο αγωνας σημερα δεν τελειωσε οπως ηταν προγραμματισμενος.
Οι δυσκολες συνθηκες που επικρατουσαν δεν επετρεπαν και στα ελικοπτερα ασφαλειας να μεινουν στον αερα.
Ετσι οι διοργανωτες αποφασησαν να σταματησουν τον αγωνα.
Η καταταξη της ημερας διαμορφωθηκε μχρι την στιγμη της διακοπης,με τον DANIEL SANDERS να κατακτα την πρωτη θεση.
Δευτερος ηρθε ο SKYLER HOWES με HUSQVARNA και τριτος ο χθεσινος νικητης MASON KLEIN με το ΚΤΜ.
4ος ο KEVIN BENAVIDES,εργοστασιακος οδηγος της ΚΤΜ,ενω στην 5η θεση βλεπουμε τον πρωτο Χονταιο, JOAN BARREDA BORT,που φετος δεν τρεχει με την επισημη ομαδα της εταιρειας,αλλα υποστηριζομενος απο αυτη.
Ο TOBY PRICE βρεθηκε στην 6η θεση,για να ακολουθησουν οι Χονταιοι PABLO QUINTANILLA και ADRIEN VAN BEVEREN στην 7η και 8η θεση.
9ος ηταν ο JOAQUIM RODRIGUES με την Ινδικη HERO του και 10ος ο εταιρος οδηγος της Honda, JOSE IGNACIO CORNEJO FLORIMO.

Για την ομαδα της HONDA ο αγωνας γινεται πολυ δυσκολος,για την διεκδικηση της φετινης νικης,καθως ο R. BRABEC ηταν ο κυριος ανταγωνιστης για οτι θετικοτερο.

Η βαθμολογια μετα την 3η μερα διαμορφωνεται ως εξης.(πατα τον παρακατω πινακα να σου ανοιξει)
Στιγμιότυπο οθόνης 2023-01-03 191145.jpg
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

[img][https://img.aso.fr/core_app/img-motorSp ... /fcaad/img]





“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2023-No 45

Post by korobilis7 »

4ο Stage σημερα στον μαραθωνιο,με κυκλικη διαδρομη και αρχη και τερματισμο στο HA'IL.
Συνολο 573 χλμ με τα 425 απο αυτα να χρονομετρουντε.
Image

Ο χθεσινος νικητης της ημερας,Sanders με Gas Gas,ξεκινησε πρωτος τον αγωνα αλλα εχασε την πλοηγηση του και πολυτιμο χρονο.
Γρηγορα ο μικρος M. KLEIN με το ΚΤΜ ανέλαβε τα ηνια του αγωνα.
Ο 21ος χρονων Αμερικανος,κανει εναν πολυ καλο αγωνα,και σιγουρα αν του πανε ολα καλα θα ειναι στις πρωτες θεσεις,
Και λεμε αν,καθως σημερα εχασε χρονο προς το τελος της ειδικης,καθως αντιμετώπισε προβλημα το ΚΤΜ,με αποτελεσμα να χασει χρονο μεχρι να το επιλυσει.
Στο κυνηγι του σε ολο τον αγωνα ηταν οι οδηγοι της Honda,P. QUINTANILLA,J. BARREDA BORT και A. VAN BEVEREN.
Οι οποιοι,εκμεταλευτηκαν το χασιμο χρονου και αναριχηθηκαν στην κορυφη,παιρνοντας την νικη ο BARREDA.
Αξιζει να σημειωθει οτι ειναι η 30η νικη του σε ημερα αγωνα στο Dakar,εχοντας ενα πολυ καλο ρεκορ στην ιστορια του μαραθωνιου.
Το οξύμωρο ειναι ομως οτι ποτε δεν εχει κερδισει ενα μαραθωνιο!
Ο Ισπανος τρεχει με σπασμενο δαχτυλο ποδιου μετα απο πτωση του στο 2ο σκελος,κατι που κανει την επιδωση του ηρωικη.
Δευτερη θεση πηρε ο χιλιανος P. QUINTANILLA με την CRF του λιγα δευτερα πισω.
Ο SKYLER HOWES πηρε την 3η θεση,με την HUSQVARNA του
4ος ο A. VAN BEVEREN της HONDA και 5η θεση πηρε ο T. PRICE της ΚΤΜ.
6η θεση για τον L. BENAVIDES με HUSQVARNA και πισω του ο αδερφος του K. BENAVIDES με ΚΤΜ.
8ος ο D. SANDERS που πληρωσε το ασχημο ξεκινημα του.
Στην 9η θεση βρεθηκε ο IGNACIO CORNEJO της HONDA.Να σημειωθει οτι ο Χιλιανος είχε σταματήσει να βοηθήσει τον τραυματία Rodrigues που ειχε πτωση.Βεβαια πηρε πισω τον χρονο του απο την διοργανωση.
Στην 10η θεση βρεθηκε ο L. SANTOLINO της SHERCO FACTORY.

Καταστροφικη ηταν η μερα για την Ινδικη HERO.
Οπως αναφεραμε παραπανω ο Πορτογάλος αναβάτης που βρισκόταν στην 16η θέση της γενικής κατάταξης έπεσε και τραυματίστηκε στο πόδι του,και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Ha’il.
Μετα απο λιγο ο δευτερος οδηγος της εταιρειας,ο Branch εγκατεκειψε απο μηχανικη βλαβη.
Η καταστροφη για τους Ινδους τριτωσε καθως και ο Sebastian Buhler εμεινε απο βενζινη!
Οι Ινδικη εταιρεία εμεινε με τον Franco Caimi, που βρίσκεται στην 13η θέση της γενικής κατάταξης.

Η γενικη βαθμολογια μετα το 4ο stage...
Στιγμιότυπο οθόνης 2023-01-04 193940.jpg
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image





“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2023-No 45

Post by korobilis7 »

Η σημερινη κυκλικη διαδρομη στη HA'IL,ειχε αμμο,αμμο και πολυ αμμο!
643 συνολικα χλμ,με τα 373 απο αυτα να χρονομετρούνται.
Image

Τον αγωνα ανοιξε ο Barreda,χθεσινος νικητης της ειδικης.
Αντιμετώπισε αρκετα προβληματα στο τερραιν και στην πλοηγηση και γρηγορα εμεινε πισω.
Μαλιστα προς το τελος της διαδρομης,ειχε και μια πτωση,ευτυχως χωρις τραυματισμο.
Αποτελεσμα ολων αυτων ηταν να τερματισει 14ος.
Προβληματα στην πλοηγηση σημερα αντιμετωπισαν και οι Pablo Quintanilla, Skyler Howes και Toby Price που και αυτοι εχασαν χρονο μεχρι να βρουν την σωστη διαδρομη.Συντομα ωστοσο διορθωσαν.
Την παραπανω κατασταση εκμεταλλεύτηκαν οι Nacho Cornejo και Adrien Van Beveren της HRC οι οποιοι μονομαχησαν για την πρωτη θεση οδηγοντας αλανθαστα.
Την νικη της ημερας την πηρε ο Γαλλος με διαφορα μολις 13 δευτερολεπτων απο τον Χιλιανο.
Μια μέρα μετά τα 32α γενέθλιά του, ο Γάλλος έκανε δώρο στον εαυτό του την πρώτη του νίκη με τη Honda στο Dakar.
Μια νικη ψυχολογιας για τον Γαλλο,που θελει να αποδειξει οτι επαξια πηρε μια θεση στην ομαδα της Honda.
O TOBY PRICE,παρολο το λαθος του ηταν πολυ γρηγορος σημερα και πηρε την 3η θεση,αφηνοντας στην 4η τον εντυπωσιακο rookie,Mason Klein.
5ος τερμάτισε ο Αμερικανος Skyler Howes με την HUSQVARNA του και εκμεταλευομενος την σταθερη του πορεια στον φετινο μαραθωνιο ανεβηκε στην 1η θεση της γενικης.
6ος ο MATTHIAS WALKNER με το ΚΤΜ,και 7ος ο Quintanilla.
8ος ο KEVIN BENAVIDES που ειναι αρκετα σταθερος και παντα υπολογισημος.
Η 9η και 10η θεση στην σημερινη ημερα ανηκουν στην SHERCO FACTORY με τους LORENZO SANTOLINO και RUI GONÇALVES.
Πραγματικα πολυ καλη επιδωση!
Ο DANIEL SANDERS που ηγουνταν της γενικης μεχρι χθες,ειχε μια πολυ ασχημη μερα,τερματιζοντας στην 21η θεση.

3η νικη για την Honda σημερα,με τρεις διαφορετικους οδηγους.
Παρολο το πληγμα με την αποχωρηση του BRABEC,η ομαδα δειχνει πολυ ανταγωνιστικη.
Οι 3 εργοστασιακοι οδηγοι,αλλα και ο περιφεριακος οδηγος(Barreda) βρισκονται μεσα στην πρωτη 10αδα της γενικης.
Η οποια διαμορφωνεται ως εξης.
Στιγμιότυπο οθόνης 2023-01-05 191338.jpg
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image



“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2023-No 45

Post by korobilis7 »

Καθώς θα λείπω αυτές τις μέρες θα ανεβάζω το ρεπορτάζ από την εξέλιξη του αγώνα από το https://www.motomag.gr/


Αλλάζουν τα σκέλη μέχρι την Κυριακή λόγω πλημμύρας

Image
Ένα ατελείωτο λασπόλουτρο η έρημος με τα φορτηγά που έχουν πάει στο Al Duwadimi όπου το Rally Dakar θα φτάσει από αύριο, να μην μπορούν να μετακινηθούν και να μην μπορούν να στήσουν την αυριανή κατασκήνωση.

Τα συνεργεία που μετακινούνται με την μέθοδο της σκυταλοδρομίας στήνοντας κάθε μέρα την κατασκήνωση της επόμενης βραδιάς, φτάνοντας σήμερα στην επόμενη τοποθεσία βρήκαν μία παγίδα λάσπης.

Συμβαίνει και αυτό στην έρημο, για πολύ λίγες μέρες πλημμυρίζει και δημιουργούνται ακόμη και χείμαρροι, όπως είδαμε εχθές.

Χίλιες φορές να χιονίσει παρά αυτή η βροχή λένε οι ντόπιοι, καθώς ούτε το χιόνι είναι δύσκολο να πέσει.

Δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα νερού για να αρχίσουν να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα ολισθηρότητας και σίγουρα είναι ακατάλληλο αυτό το έδαφος για βαριά φορτηγά και ογκώδη εξοπλισμό.

Image

Η απόφαση που πήρε η διοργάνωση είναι να στείλει τα φορτηγά στο Riyadh και να κόψει 100 χιλιόμετρα ειδικής διαδρομής από την 6η ημερα, προσθέτοντας μία συνδετική διαδρομή 300 χιλιομέτρων για κατασκήνωση στο Riyadh. Οπότε το 6ο σκέλος θα τερματίσει εκεί που θα πήγαινε το 7ο.

Στην συνέχεια το Σάββατο στο 7ο σκέλος θα κάνουν την διαδρομή του 8ου σκέλους αντίστροφα ώστε να καταλήξουν πίσω στο Al Duwadimi. Ωστόσο αυτή η οριστική απόφαση θα παρθεί το Σάββατο όταν θα σταλούν ελικόπτερα για να επιθεωρήσουν αν το Al Duwadimi μπορεί να φιλοξενήσει την κατασκήνωση.

Αντίστοιχα θα πρέπει να γίνουν και αποφάσεις της τελευταίας στιγμής για την κατεύθυνση που θα πάρουν οι συμμετέχοντες στις 8 Ιανουαρίου, ενώ στις 9 είναι ημέρα ανάπαυσης.

Θυμίζουμε πως αυτό δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει στο Dakar από τότε που επέστρεψε στην Σ. Αραβία και σίγουρα δεν θα είναι η τελευταία καθώς στην περιοχή πάντα βρέχει αρχές του χρόνου. Το Dakar όμως όπως ακριβώς δεν μπορεί να αλλάξει όνομα, παρόλο που έχει φύγει από την αρχική του τοποθεσία, έτσι δεν μπορεί να αλλάξει και την ημερομηνία ως το πρώτο Rally της χρονιάς. Είναι τα δύο πιο ισχυρά στοιχεία της προσωπικότητάς του.


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2023-No 45

Post by korobilis7 »

Dakar 2023 6ο σκέλος: Νίκη Luciano Benavides – Προηγείται ο Howes

Μικρότερη σήμερα η ειδική μετά τις αλλαγές τελευταίας στιγμής που έγιναν εχθές εξαιτίας πλημμύρας στην έρημο, με τους αναβάτες να συμπληρώνουν 357 χιλιόμετρα βρεγμένης άμμου που κατά σημεία θέλει ιδιαίτερη προσοχή αλλά συνολικά μειώνει την δυσκολία. Εκτός φυσικά από τους αμμόλοφους που η δυσκολία παραμένει και απλά αλλάζει η αντιμετώπισή τους, σύμφωνα και με τον Barreda που μετά από τα χθεσινά προβλήματα σήμερα βρήκε τον ρυθμό που ήθελε τερματίζοντας στην 5η θέση.

Πρώτος ο Luciano Benavides στην πρώτη του νίκη σκέλους για το Dakar που πήγαινε για μεγάλο μέρος της διαδρομής κοντά με τον Kevin Benavides, τον αδερφό του. Την ειδική άνοιξε ο Adrian Van Beveren που είχε νικήσει εχθές αλλά γρήγορα, πριν συμπληρώσει εκατό χιλιόμετρα, είχε κιόλας αρχίσει να χάνει χρόνο παρόλο που μάζευε τα bonus χρόνου για τους τρεις πρώτους που ανοίγουν την διαδρομή. Όπως είπε και ο Sanders ο χρόνος που μπορεί να χάσεις δημιουργώντας τις γραμμές για τους υπόλοιπους δεν καλύπτεται από τα bonus αυτά αλλά απλά γλυκαίνει λίγο η διαφορά.

Πράγματι πολύ γρήγορα ο Howes έδινε τον ρυθμό με τον Cornejo να είναι κοντά του, όπως και ο Kevin Benavides. Ο Cornejo βέβαια κέρδιζε μαζί με τον Van Beveren και τα bonus γιατί ήταν πιο μπροστά από τον Howes και άνοιγε την διαδρομή, οπότε στον προσωρινό χρόνο φαινόταν μπροστά. Ο Howes όμως είχε καλύτερο ρυθμό και λίγο αργότερα ούτε τα bonus θα έκαναν κάτι στον Cornejo. Την εμφάνισή του έκανε τότε ο Quintanilla που οδηγούσε εξαιρετικά γρήγορα, έτοιμος να πάρει την νίκη για την Honda.

Ο ομόσταυλος του Howes όμως, ο Luciano Benavides στα μισά της ειδικής κατάφερε να έχει ρυθμό ώστε να ανέβει στην δεύτερη θέση για το σκέλος ενώ λίγο αργότερα, μετά τα 200 πρώτα χιλιόμετρα οι πρώτοι αναβάτες σταμάτησαν να λαμβάνουν bonus ανοίγματος της ειδικής. Τα πράγματα ήταν αμφίρροπα εκείνη την ώρα μεταξύ Honda, Husqvarna και KTM γιατί και ο Price ήταν πολύ κοντά.
Τελικά ο Luciano θα έκανε την υπερπροσπάθεια για να πάρει την νίκη, που σημαίνει πως μέχρι στιγμής έχουμε 7 διαφορετικούς αναβάτες για κάθε μία ημέρα, του προλόγου συμπεριλαμβανομένου! Ο Klein ένα από τα μεγάλα φαβορί σημείωσε δύο πτώσεις και βγήκε εκτός δεκάδας σήμερα, αλλά δεν είναι πολύ πίσω σε χρόνο από τον πρώτο. Ο Skyler Howes συνεχίζει να είναι πρώτος γενικής βαθμολογίας.
Τώρα τα επόμενα δύο σκέλη θα αλλάξουν και θα γίνουν με τον κανονισμό του μαραθωνίου, που σημαίνει πως οι αναβάτες θα πρέπει να δουλέψουν μόνοι τους στις μοτοσυκλέτες το βράδυ. Αυτό γιατί είναι αδύνατο να στηθεί σωστά η κατασκήνωση στην λάσπη και για να τους βοηθήσουν καθώς ο μαραθώνιος είναι ένα στάδιο που το περιμένεις στο πρόγραμμα και έχεις αντίστοιχα προετοιμαστεί, θα στηθεί μία ειδική ζώνη βοήθειας στο τέλος του σκέλους που θα μείνει ανοικτή για δύο ώρες.

Την Κυριακή για το 8ο σκέλος θα επιστρέψουν στην Riyadh όπου την δευτερά θα είναι ημέρας ανασυγκρότησης χωρίς αγώνα.

Μέχρι τότε λοιπόν τα πράγματα δεν θα είναι πολύ εύκολα για τους αναβάτες, παρόλο που κόβονται χιλιόμετρα τόσο από την 7η όσο και από την 8η ειδική διαδρομή

Η σημερινη κατάταξη
Screenshot_2023-01-06_232107-1.jpg
Και η γενική βαθμολογία μετά την 6η μέρα.
Screenshot_2023-01-06_232203-1.jpg
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

[attachment=0]Screenshot_2023-01-06_232203-1.jpg[/attachment]


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

LrNTs
Αρχάριος
Αρχάριος
Posts: 27
Joined: 09 Jul 2021 11:10
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2023-No 45

Post by LrNTs »

Σε ευχαριστούμε πολύ για την μετάδοση και που μας μεταφέρεις με τέτοια ζωντάνια το πνεύμα καθώς και το τι γίνεται εκεί.
Μια ερώτηση : Πως και άλλαξε τοποθεσία φέτος ( αν δεν κάνω λάθος 1η χρονιά αλλάζει τοποθεσία ) ;



User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Rally Dakar 2023-No 45

Post by korobilis7 »

LrNTs wrote: 06 Jan 2023 23:34 Σε ευχαριστούμε πολύ για την μετάδοση και που μας μεταφέρεις με τέτοια ζωντάνια το πνεύμα καθώς και το τι γίνεται εκεί.
Μια ερώτηση : Πως και άλλαξε τοποθεσία φέτος ( αν δεν κάνω λάθος 1η χρονιά αλλάζει τοποθεσία ) ;
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Το Dakar έχει φύγει εδω και χρόνια απο την αφρικανική ήπειρο.
Πέρασε για αρκετά χρόνια στην Λατινική Αμερική και για τέταρτη σερί χρονιά (αν δεν κάνω λάθος ) είναι στην Σαουδική Αραβία.
Από όσο ξέρω η διοργάνωση έχει υπογράψει συμβόλαιο με την αραβικη χώρα 5ετους διάρκειας.
Και του χρόνου λοιπόν εκεί θα γίνει.

Στην σημερινή μέρα λοιπον...
Dakar 2023 7ο σκέλος: Μαγικές στιγμές – Όλοι μαζί σε μία σκηνή! Από άσφαλτο η διαδρομή
Ξανά αλλαγή στο 7ο σκέλος

Δύσκολες στιγμές για την διοργάνωση που πρέπει να πάρει αποφάσεις της τελευταίας στιγμής για ακόμη μία φορά. Το 7ο σκέλος που είχε δεχθεί αλλαγές διαδρομής και θα γινόταν μαραθώνιος, χωρίς δηλαδή εκτεταμένο service στις μοτοσυκλέτες, έπρεπε να αλλάξει για ακόμη μία φορά.

Αυτοκίνητα και υπόλοιπα τετράτροχα έκαναν μία ειδική διαδρομή ξεκινώντας από τις 04:00 το πρωί αλλά οι μοτοσυκλέτες κάλυψαν 476 χιλιόμετρα ασφάλτου, ξεκίνησαν πιο αργά και κατέληξαν πίσω στο Al Duwadimi.

Το σκέλος είχε λοιπόν μόνο απλή διαδρομή αλλά παραμένει σε καθεστώς μαραθωνίου όπου οι μοτοσυκλέτες θα έχουν μόνο μία γρήγορη συντήρηση και θα παραμείνουν σε καθεστώς parc ferme.

Το ωραίο είναι πως οι απίστευτες συνθήκες με την πλημμυρισμένη έρημο, που ουσιαστικά έχει δημιουργήσει ρηχές λίμνες παντού, έφερε όλες αυτές τις αλλαγές και μαζί ένα σκηνικό όπως το παρακάτω όπου οι αναβάτες της Honda, οι αναβάτες της KTM, Husqvarna κτλ, είναι όλοι μαζί σε μία σκηνή και φυσικά το απόλαυσαν με το παραπάνω όπως φαίνεται στο video της διοργάνωσης:








“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

Post Reply