Motorcycle Adventures στην Ισλανδία

Post Reply
User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Motorcycle Adventures στην Ισλανδία

Post by korobilis7 »

Το παρακατω ταξιδιωτικο δεν ειναι δικο μου.(μακαρι και να τανε)
Ειναι το επισημο event που διοργανωνει η Honda ως promotion για την CRF1000 - 1100.
Στο παρακατω κειμενο θα προσπαθησω να αποδωσω οσο το δυνοτον καλυτερα την εμπειρια τους στο μακρινο και αποκοσμο νησι της Ισλανδιας!
Κειμενα και φωτογραφιες απο ΕΔΩ.

Με Honda Africa Twin στο μεγαλύτερο ηφαιστειακό νησί

Με την πρώτη ματιά, η Ισλανδία δεν προσφέρεται πραγματικά για εκδρομές με μοτοσικλέτα: χαμηλές θερμοκρασίες, συχνές βροχοπτώσεις και υψηλό κόστος.
Στο Honda Adventure Roads 2022, ανακαλύψαμε γιατί το ηφαιστειακό νησί μπορεί να προσφέρει την απόλυτη περιπέτεια στους δύο τροχούς.

Image

Σε ένα μακρινό, μακρινό σημείο στη μέση του άγριου Ατλαντικού, υπάρχει ένας τόπος αντιθέσεων.
Εδώ οι τεκτονικές πλάκες της Βόρειας Αμερικής και της Ευρασίας απομακρύνονται, ανοίγοντας την επιφάνεια της γης.
Το υγρό πέτρωμα ανεβαίνει στην επιφάνεια από το εσωτερικό της γης, στερεοποιείται σε βράχο στο κρύο νερό του ωκεανού και τελικά σχηματίζει το νησί που γνωρίζουμε ως Ισλανδία.
Image
Το μεγαλύτερο ηφαιστειακό νησί στον κόσμο βρίσκεται ακριβώς νότια του Αρκτικού Κύκλου και προσφέρει 30 ενεργά ηφαιστειακά συστήματα που εκτοξεύουν συνεχώς λάβα από τη μια, αλλά και παγετώνες και σπηλιές πάγου από την άλλη.
Αυτή η μοναδική χώρα του πάγου και της φωτιάς είναι μερικές φορές σαν από άλλο πλανήτη.
Με μόλις 376.248 κατοίκους σε έκταση 103. 125 km³, είναι μια από τις πιο αραιοκατοικημένες χώρες στον κόσμο και υπόσχεται στους τυχοδιώκτες απομόνωση και ερημιά.
Image
Μερικοί τυχοδιώκτες αντιμετωπίζουν την Ισλανδία μόνοι και οπλισμένοι μόνο με τις σκηνές τους, ενώ άλλοι περιποιούνται τον εαυτό τους με λίγη περισσότερη πολυτέλεια και συμμετέχουν σε οργανωμένες εκδρομές. Αυτό που σίγουρα χρειάζεστε για τους δρόμους στην Ισλανδία είναι ένα οχημα εκτός δρόμου.
Image
Στην περίπτωσή μου είναι ένα Honda CRF1100L Africa Twin του 2022 με μετάδοση DCT επειδή αγωνίζομαι στο Honda Adventure Roads στην Ισλανδία.
Αυτό είναι το πιο φιλόδοξο ταξίδι περιπέτειας της Honda, το οποίο κάθε δύο χρόνια προσκαλεί αποκλειστικά τους ιδιοκτήτες Africa Twin και ταξιδεύει σε εντυπωσιακές τοποθεσίες.
Μετά το Βόρειο Ακρωτήριο το 2017 και τη Νότια Αφρική το 2019, η Ισλανδία είναι πλέον ο προορισμός του τρίτου Honda Adventure Roads, ή εν συντομία HAR.
Με την προ-οργανωμένη διαμονή, την υπηρεσία αποσκευών, τους οδηγούς και τους μηχανικούς σε ετοιμότητα, οι λάτρεις της περιπέτειας μπορεί να σηκώσουν τη μύτη τους και να πουν ότι τελικά δεν είναι πραγματικά μια περιπέτεια. Ως δημοσιογράφος συμμετέχω στο δεύτερο μισό του ταξιδιού στην Ισλανδία και μετά από 5 ημέρες και περίπου 1200 χλμ. μπορώ να σας πω ότι η Ισλανδία μπορεί να προσφέρει πολλή δράση και περιπέτεια ακόμα και τις κρύες νύχτες σε σκηνές και πενιχρά γεύματα.
Ο νούμερο ένα λόγος για αυτό είναι σίγουρα ο καιρός.
Image
Οι εκτεθειμένοι πιλότοι δίτροχων συνήθως δεν είμαστε φίλοι του κρύου και του υγρού, γι' αυτό ορισμένοι από εμάς έχουμε ήδη αποχαιρετήσει την ιδέα ενός ταξιδιού στην Ισλανδία.
Η Ισλανδία είναι πολύ ήπια για την τοποθεσία της. Το ωκεάνιο κλίμα επηρεάζεται από το θερμό ρεύμα Irminger, το οποίο διατηρεί τους χειμώνες ήπιους με ημερήσιες μέγιστες θερμοκρασίες περίπου 2°C και τα καλοκαίρια δροσερά γύρω στους 13°C κατά μέσο όρο.
Είμαστε επίσης στην Ισλανδία τον Ιούλιο και μπορώ να επιβεβαιώσω ότι το θερμόμετρο μπορεί να γρατσουνίσει λίγο κάτω από τους 20 βαθμούς τις καλές μέρες.
Image
Ωστόσο, η πραγματική πρόκληση στην Ισλανδία δεν είναι η θερμοκρασία, είναι η μεταβλητότητα του καιρού.
Υπάρχει ένα ρητό ότι μπορείς να ζήσεις τέσσερις εποχές σε μια μέρα στην Ισλανδία.
Λόγω της αραιής βλάστησης και της εκτεθειμένης θέσης του νησιού στη μέση της θάλασσας, τα σύννεφα κινούνται από πάνω του πολύ γρήγορα και η ηλιοφάνεια, η βροχή και ακόμη και το χιόνι μπορεί να εναλλάσσονται κάθε λεπτό.
Ανάλογα με την περιοχή, η ετήσια βροχόπτωση είναι μεταξύ 600 mm στα βόρεια οροπέδια και 4000 mm στον μεγαλύτερο παγετώνα της Ευρώπης, τον Vatnajökull.
Image
Ακόμη και στα μέσα του καλοκαιριού, η Ισλανδία δεν είναι απρόσβλητη από τις κακές καιρικές συνθήκες.
Οι ακραίοι άνεμοι και η συνεχής βροχή κάνουν τη βόλτα μια πρόκληση.
Δεν βλέπεις πολλά από το όμορφο τοπίο κάτω από τέτοιες συνθήκες.
Με τόσο γρήγορες αλλαγές και έντονες περιφερειακές διαφορές, οι μετεωρολογικές προβλέψεις είναι αρκετά ανακριβείς και μερικές φορές είστε απλώς τυχεροί ή άτυχοι.
Image
Τις πρώτες 6 ημέρες του HAR 2022 ο ήλιος λάμπει συνεχώς από το γαλάζιο του ουρανού, αλλά μόλις μπαίνω στην παρέα, βρέχει κάθε μέρα.
Η πρώτη μέρα, καθώς οδηγούμε νότια σε όλη τη χώρα από το Husavik στο δρόμο F26, επιδεινώνεται από τους ισχυρότερους πλευρικούς ανέμους που έχω βιώσει ποτέ εγώ και πολλοί από τους άλλους συμμετέχοντες.
Ο Dave Thorpe, 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μοτοκρός 500cc και οδηγός στο HAR 2022, σχολιάζει τον καιρό εκείνης της ημέρας: «Αυτή είναι πιθανότατα οι χειρότερες συνθήκες που έχω οδηγήσει ποτέ».
Με ταχύτητα ανέμου που φτάνει τα 100 km/h, οι ριπές μας μαστιγώνουν στον χωματόδρομο που οδηγεί στο άγονο οροπέδιο.
Η πίεση του ανέμου είναι μερικές φορές μεγαλύτερη από την πρόσφυση των τροχών στο έδαφος και έτσι αρκετοί πιλότοι απλώς εκτινάσσονται από το δρόμο.
Image
Είναι ένα απίστευτα φρικτό συναίσθημα όταν ακουμπάς ήδη στον άνεμο και εξακολουθείς να νιώθεις τα ελαστικά να γλιστρούν λίγο-λίγο προς την άκρη. Όταν η προγραμματισμένη διαδρομή πάνω από ένα ορεινό πέρασμα εμποδίζεται από το χιόνι, η πρώτη μέρα μου δείχνει γιατί ορισμένοι ποδηλάτες αποφεύγουν τις εκδρομές στην Ισλανδία.
Πρέπει να το θέλεις και αυτό. Πρέπει αδίστακτα να κάνουμε μια παράκαμψη και στο τέλος της ημέρας διανύουμε 528 χλμ, εκ των οποίων περισσότερα από 250 είναι εκτός δρόμου. Λόγω της χαμηλής ορατότητας, δεν μπορούσε κανείς καν να απολαύσει το εντυπωσιακό τοπίο, γι' αυτό και όλοι είναι πολύ χαρούμενοι που φτάνουν στο κατάλυμα που μοιάζει με καταφύγιο για τη νύχτα.
Image
Εκτός όμως από τέτοιες ακραίες καιρικές συνθήκες, οι οποίες είναι πιθανές ανά πάσα στιγμή αλλά σπάνιες, η Ισλανδία είναι επίσης πολύ εύκολη στην οδήγηση με μοτοσικλέτα.
Ωστόσο, η εμπειρία σε μη ασφαλτοστρωμένο έδαφος σίγουρα δεν βλάπτει, γιατί μακριά από τον περιφερειακό δρόμο που εκτείνεται κατά μήκος της ακτής και τους κύριους επαρχιακούς δρόμους, τα περισσότερα μονοπάτια δεν είναι ασφαλτοστρωμένα.
Η διαδρομή στο HAR 2022 αλλάζει από χοντρό χαλίκι σε βαθιά, λεπτόκοκκη ηφαιστειακή άμμο και οι οδηγοί το αντιμετωπίζουν διαφορετικά.
Αν και οι συμμετέχοντες είναι όλοι ιδιοκτήτες Africa Twin και η εμπειρία εκτός δρόμου ελήφθη υπόψη εκ των προτέρων, εξακολουθούν να υπάρχουν μεγάλες διαφορές στις δεξιότητες οδήγησης.
Μπροστά, πρώην πρωταθλητές MX και έμπειροι αναβάτες πυροβολούν πάνω από εμπόδια με μεγάλη ταχύτητα ή στον πίσω τροχό, ενώ πίσω κάποιοι παλεύουν για επιβίωση.
Image
Ιδιαίτερα τα πεδία με βαθιά άμμο αποτελούν μεγάλη πρόκληση για πολλούς.Πόση ικανότητα χρειάζεται λοιπόν για να περάσει κανείς καλά την Ισλανδία; Εγώ ο ίδιος μπορώ να χαρακτηριστώ μόνο ως μέσος οδηγός και μπορώ να περάσω χωρίς κανένα πρόβλημα. Εφόσον μπορείτε να κινείστε αρκετά χαλαροί σε δρόμους με χαλίκι, το 90% της Ισλανδίας βρίσκεται ήδη στη σφαίρα των δυνατοτήτων.
Ωστόσο, ίσως αξίζει επίσης να ασχοληθείτε με την άμμο εκ των προτέρων. Η οδήγηση στην άμμο είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο, ο μπροστινός τροχός φαίνεται να επιπλέει ανεξέλεγκτα, αλλά πραγματικά χρειάζεται μόνο λίγη εξάσκηση, σωστή τεχνική και θάρρος.
Γυρίστε πίσω, κοιτάξτε πολύ μπροστά, πιάστε χαλαρά το τιμόνι και επιταχύνετε!
Όσο μεγαλύτερη ταχύτητα, τόσο πιο εύκολο γίνεται.
Μακριά από τους κεντρικούς δρόμους, τα μονοπάτια της Ισλανδίας εναλλάσσονται ανάμεσα σε γκρίζο χαλίκι, καφέ γη και μαύρη ηφαιστειακή άμμο.
Image
Αλλά ανεξάρτητα από τις οδηγικές σας ικανότητες, δεν πρέπει να ταξιδέψετε μόνοι σας στην Ισλανδία. Οι πέτρες βγαίνουν έξω από το έδαφος με τρόπο που είναι δύσκολο να δει κανείς και μπορεί γρήγορα να βλάψει το ελαστικό ή να οδηγήσει σε πτώση.
Επίσης, με άλλα προβλήματα κάθε είδους θέλει κανείς να συνοδεύεται, γιατί στην εξαιρετικά αραιοκατοικημένη Ισλανδία μερικές φορές νιώθει μόνος στον κόσμο.
Και πάνω από αυτό υπάρχουν μερικές φορές πολύ δύσκολες διαβάσεις ποταμών. Η πλευρική πίεση του νερού είναι σημαντική, βαθιά άμμος ή ογκόλιθοι κρύβονται κάτω από την επιφάνεια του νερού και η εύρεση της καλύτερης γραμμής για να διασχίσετε μερικές φορές δεν είναι εύκολη.
Και υπάρχουν πολλά ποτάμια να διασχίσεις στις σωστές περιοχές. Πραγματικά πολλά! Τη δεύτερη και την τρίτη μέρα, μέσα και γύρω από το φυσικό καταφύγιο Friðland að Fjallabaki έπρεπε να διασχίσουμε 14 και 16 ποτάμια την ημέρα. Από βαθύ έως ρηχό, λυσσασμένο έως κυματισμό - ξανά και ξανά οι αναβάτες πηγαίνουν να κολυμπήσουν με τη μηχανή τους.
Image
Αλλά με μια τόσο μεγάλη ομάδα, η βοήθεια είναι άμεσα διαθέσιμη με διάφορους τρόπους. Ως σόλο πιλότος, ωστόσο, τέτοιες μέρες μπορούν να τελειώσουν γρήγορα το ταξίδι ή τουλάχιστον να το καθυστερήσουν πολύ, όπως μας δείχνει αμέσως μια συνάντηση στην Ισλανδία.
Στην ηφαιστειακή σχισμή Eldgja μήκους 50 χιλιομέτρων συναντάμε έναν Νορβηγό σε ένα Yamaha Tenere 660. Συζητάμε εν συντομία και του προσθέτω ότι είναι πολύ γενναίος να ταξιδεύει μόνος σε αυτήν την περιοχή και αν δεν ανησυχεί για τις διαβάσεις του ποταμού. "Όχι, δεν πειράζει. Προσέχω και το πάω αργά", λέει. .
Image
Δύο ποτάμια αργότερα, τον εντοπίζουμε να κυλάει μέσα από το νερό που φτάνει μέχρι τη μέση του προς το τενερέ του, το οποίο είναι κολλημένο σταυρωτά στη μέση των ισχυρών ορμητικών ειδών στο ποτάμι. Για καλή του τύχη, η συνοδεία μας έρχεται σε βοήθεια με τα γιγάντια συνοδευτικά pickup και λίγο αργότερα η Yamaha του τρέχει ξανά. Παρόλα αυτά, παρέχει ένα καλό παράδειγμα ότι οι ταξιδιώτες στην Ισλανδία είναι ωφέλιμοι.
Οι διαβάσεις ποταμών είναι μερικές φορές πιο δύσκολες, μερικές φορές πιο εύκολες, αλλά μπορεί να τελειώσουν το ταξίδι πρόωρα, επομένως μην τις επιχειρήσετε εντελώς μόνοι σας.
[imghttps://www.motorrad-bilder.at/slideshows/291/0 ... -06767.jpg][/img]
Παρά τους περιπετειώδεις δρόμους της Ισλανδίας, μην έχετε λάθος εντύπωση.
Το πραγματικό εκτός δρόμου, δηλαδή η οδήγηση μακριά από όλους τους δρόμους, απαγορεύεται αυστηρά και θα τιμωρηθεί αυστηρά.
Οι Ισλανδοί είναι πολύ ευαίσθητοι στη φύση τους, η οποία σχετίζεται επίσης με την επιταχυνόμενη διάβρωση του εδάφους.
Στο παρελθόν, η Ισλανδία καλυπτόταν σε μεγάλο βαθμό από δάση σημύδας, αλλά οι Βίκινγκς χρειάζονταν ξυλεία και καυσόξυλα για να εγκαταστήσουν τη χώρα και έκοψαν σχεδόν όλα τα δάση.
Λόγω της εκτεθειμένης θέσης του νησιού, ο αέρας ουρλιάζει συνεχώς και χωρίς σταθερές ρίζες φυτών, το έδαφος γίνεται χαλαρό και ευάλωτο. Στην Ισλανδία βρίσκεται η μεγαλύτερη περιοχή ερήμου στην Ευρώπη, ένα γκρίζο σεληνιακό τοπίο που στερείται εντελώς πράσινου.
Η οδήγηση εδώ επιταχύνει τη φθορά του τοπίου και αποτελεί κίνδυνο για την αραιή χλωρίδα της Ισλανδίας.
Image
Στο HAR 2022 βρισκόμαστε με την τελευταία γενιά Africa Twins.
Το μακρύ ταξίδι της άνοιξης, ο κινητήρας υψηλής ροπής και ο πολύς εξοπλισμός τους καθιστούν περισσότερο από έτοιμους για την Ισλανδία.
Τι πρέπει όμως να έχει η μοτοσυκλετα για να είναι κατάλληλο για την Ισλανδία;
Πρώτα απ 'όλα, η καλή προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες είναι ευεργετική για να κρατήσετε μακριά τα μανιασμένα στοιχεία. Θερμαινόμενες λαβές χρησιμοποιήθηκαν επίσης σχεδόν συνεχώς στο ταξίδι μου. Επιπλέον, το πλαίσιο θα πρέπει να είναι άνετο και αρκετά ψηλό λόγω των πολλών λακκούβων, αλλά η εξαιρετικά μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης δεν είναι απαραίτητη με την κανονική οδήγηση. Δεν θα ήθελα να κάνω και χωρίς το cruise control, μιας και τα όρια ταχύτητας στην Ισλανδία είναι αρκετά χαμηλά και οι ανοχές μικρές.
Ο κινητήρας, η ισχύς και το βάρος είναι δευτερεύουσας σημασίας, γιατί στο έδαφος της Ισλανδίας που συνήθως ανεβαίνει ή πέφτει, μπορείτε να σημειώσετε καλή πρόοδο ακόμα και με πιο αδύναμα μηχανακια.
Ωστόσο, η αυτονομία θα πρέπει να ξεπερνά τα 250 χιλιόμετρα, καθώς τα πρατήρια καυσίμων είναι αρκετά σπάνια στην άγονη αλλά όμορφη κεντρική περιοχή του νησιού.
Image
Η αξιοπιστία και η στιβαρότητα της μοτοσυκλέτας είναι επίσης εξαιρετικά σημαντική. Η μοτοσυκλετα πρέπει να είναι αξιοπιστη, ακόμα και μετά το συνεχές τίναγμα απο τις πετρες,την ψιλή άμμο σε κάθε νεροφαγωμα και ιδανικά ακόμα και μετά από ακούσιο μπάνιο στο ποτάμι.
Οι Africa twin θα πerasoyn οτιδήποτε βάλει στο δρόμο τους η Ισλανδία. Μετά από μια αποτυχημένη διέλευση του ποταμού, συχνά αργεί να ξεκινήσει ο κινητήρας, η βρύση βγαίνει από τον σιγαστήρα και μετά από λίγα λεπτά με τη μηχανή σε λειτουργία, γουργουρίζουν ξανά σαν να μην είχε συμβεί τίποτα.
Οι βαριές καταδύσεις απαιτούσαν μόνο να βγάλετε το μπουζί και να το στεγνώσετε, κάτι που δεν ήταν ποτέ πρόβλημα. Στην Ισλανδία, η αξιοπιστια της μοτοσυκλετας, μπορεί γρήγορα να γίνει όχι μόνο επιθυμητή, αλλά και απαραίτητη.
Image
Λίγες περισσότερες πληροφορίες για τις υποδομές της Ισλανδίας.
Στα νοτιοδυτικά της χώρας, όπου μένει μακράν ο περισσότερος κόσμος, υπάρχει μεγάλη συγκέντρωση από κάθε λογής καταστήματα, εστιατόρια, επιχειρήσεις, βενζινάδικα, καταλύματα κ.λπ. Ωστόσο, στα υψίπεδα ή τις απομακρυσμένες περιοχές μπορεί κανείς να ταξιδέψει για αρκετές ώρες χωρίς να δει κανένα σημάδι ανθρώπινου πολιτισμού εκτός από το δρόμο στον οποίο δεν οδηγεί κανείς.
Ούτε καλύβα, ούτε φράχτες, ούτε κολώνες ρεύματος, ούτε τίποτα!
Ωστόσο, παραδόξως, η λήψη του δικτύου είναι αρκετά καλή σε πολλά σημεία, ακόμα και σε απομακρυσμένα.
Παρεμπιπτόντως, το κινητό Διαδίκτυο και οι τηλεφωνικές κλήσεις είναι δωρεάν για τους πολίτες της ΕΕ, καθώς η Ισλανδία είναι επίσης μέρος της συμφωνίας περιαγωγής.
Image
Το επίπεδο τιμών στην Ισλανδία είναι ένα από τα υψηλότερα στον κόσμο.
Από τον Αύγουστο του 2022, παίρνετε 140 ισλανδικές κορώνες για ένα ευρώ. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να πάτε στο ΑΤΜ, καθώς πληρωμές με κάρτα γίνονται δεκτές σχεδόν παντού.
Image
Το καύσιμο στην Ισλανδία (Αύγουστος 2022) κοστίζει ίσο με 2,30 €/λίτρο. Η διαμονή ποικίλλει σημαντικά ανάλογα με το είδος.Το άγριο κάμπινγκ δεν επιτρέπεται στην προστατευόμενη περιοχή, αλλά υπάρχουν πολλές τοποθεσίες κατασκήνωσης στη χώρα.
Εδώ, όμως, πρέπει να πληρώσεις τόσο στην Ισλανδία όσο σε ορισμένα μέρη για ένα ξενοδοχείο μεσαίας τάξης. 30 - 50 € το άτομο και το βράδυ, ακόμα και με απλή διαμονή. Απλά ξενοδοχεία, AirBnB ή ξενώνες κοστίζουν 100 - 150 € και ούτως ή άλλως δεν υπάρχει ανώτατο όριο. Το φαγητό έξω είναι εξίσου ακριβό. Ένα κανονικό γεύμα σε εστιατόριο κοστίζει περίπου 25-30€ και πάνω. Η μπύρα είναι περίπου 8-10€. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε απλά γεύματα με περίπου 15€ στο σούπερ μάρκετ ή/και στα σνακ μπαρ που βρίσκονται συχνά σε πιο τουριστικές περιοχές. Έτσι, η Ισλανδία δεν θα είναι ποτέ φτηνές διακοπές, αλλά με λίγη αποχή και ένα ταξίδι «σχετικό με το τοπίο», το κόστος επί τόπου παραμένει σε υποφερτό επίπεδο. Δυστυχώς, το να φτάσεις εδώ είναι πολύ ακριβό, ειδικά με μοτοσικλέτα.
Στο Honda Adventure Roads 2022, τα ποδήλατα μας περιμένουν ήδη έτοιμα να ξεκινήσουμε. Ομοίως, μπορείτε να περιποιηθείτε τον εαυτό σας μια τέτοια πολυτέλεια νοικιάζοντας ένα μηχανάκι. Όμως είναι αρκετά σπάνια, έχουν διαθέσιμα μόνο λίγα κομμάτια και μοντέλα μοτοσυκλετών και κοστίζουν μεταξύ 200 και 350 € την ημέρα. Αξίζει να φτάσετε εκεί με το δικό σας ποδήλατο αρκετά γρήγορα, αν και είναι επίσης πολύ ακριβό και χρονοβόρο. Από το Hirtshals στο βόρειο άκρο της Δανίας υπάρχει απευθείας σύνδεση με φέρι ή μέσω των Νήσων Φερόε προς την Ισλανδία. Βρίσκεστε στο δρόμο εδώ για 2 έως 2,5 ημέρες και πληρώνετε περίπου 500 έως 700 € ανά κατεύθυνση για τις πιο απλές, κοινόχρηστες καμπίνες με άλλους επιβάτες. Ωστόσο, οι τιμές ποικίλλουν σημαντικά ανάλογα με την εποχή του χρόνου, το μέγεθος του οχήματος και τον αριθμό των επιβατών.
Image
Όλες οι υψηλές τιμές και οι προκλήσεις στην Ισλανδία γίνονται αντιληπτές αρκετά γρήγορα όταν οδηγείτε μέσα από το ποικίλο ηφαιστειακό τοπίο.
Στις τέσσερις μέρες οδήγησής μου ήδη βλέπω απίστευτες περιοχές, τοπία που κόβουν την ανάσα, βιώνω περιπέτειες και οδηγώ σε έναν εντελώς παράξενο και μοναδικό κόσμο.
Μπορείτε να το δείτε μόνο ως teaser, γιατί η Ισλανδία έχει να προσφέρει πολλά περισσότερα από όσα είχα να δω στο σύντομο χρονικό διάστημα.
Image
Υπάρχουν πάνω από 100 μεγάλοι καταρράκτες μόνο στην Ισλανδία. Μπορείτε να επισκεφθείτε τα ενεργά ηφαίστεια, να εξερευνήσετε παγετώνες και σπηλιές πάγου. Παρατήρηση φαλαινών, μαύρες παραλίες, θεαματικοί γεωλογικοί σχηματισμοί, πανίσχυροι βράχοι, θερμές ιαματικές πηγές, βραστά θερμοπίδακες, χαριτωμένα φουσκώματα και, και, και...
Η λίστα με τα πράγματα που πρέπει να δείτε στην Ισλανδία είναι ατελείωτη. Σε αυτό προστίθεται η ατμόσφαιρα περιπέτειας του άγριου νησιού, η αίσθηση του να είσαι πρωτοπόρος σε έναν ξένο κόσμο. Ένα συναίσθημα που δεν το βιώνεις συχνά, τουλάχιστον στην Ευρώπη. Έτσι σύντομα έγινε σαφές ότι θα έπρεπε να επιστρέψω. Ενάντια σε όλες τις πιθανότητες. Και αυτό είναι το συμπέρασμα στο οποίο έχουν καταλήξει και πολλοί συμμετέχοντες στο Honda Adventure Roads 2022.
Κόντρα σε όλες τις πιθανότητες: Η Ισλανδία μαγεύει.
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image



“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

LrNTs
Αρχάριος
Αρχάριος
Posts: 27
Joined: 09 Jul 2021 11:10
Location:
Contact:

Re: Motorcycle Adventures στην Ισλανδία

Post by LrNTs »

Πολύ ωραίο! Καταπληκτική επιμέλεια! Ευχαριστούμε πάρα πολύ που μας το μετέφερες και έκανες γνωστό και σε εμάς με τόσο ωραίο τρόπο!
Καταπληκτική αφήγηση!
Προσωπικά προηγουμένως δεν το γνώριζα καν σαν διοργάνωση.



User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Motorcycle Adventures στην Ισλανδία

Post by korobilis7 »

LrNTs wrote: 10 Oct 2022 23:15 Πολύ ωραίο! Καταπληκτική επιμέλεια! Ευχαριστούμε πάρα πολύ που μας το μετέφερες και έκανες γνωστό και σε εμάς με τόσο ωραίο τρόπο!
Καταπληκτική αφήγηση!
Προσωπικά προηγουμένως δεν το γνώριζα καν σαν διοργάνωση.
Ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
Αυτος ειναι και ο σκοπος...να μοιραζομαστε γνωσεις και να μαθαινουμε.


“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

User avatar
korobilis7
Παλιά καραβάνα
Παλιά καραβάνα
Posts: 1344
Joined: 12 Mar 2010 23:42
Location:
Contact:

Re: Motorcycle Adventures στην Ισλανδία

Post by korobilis7 »





“Εκείνος που δεν ταξιδεύει, δεν έχει γνωρίσει την αξία των ανθρώπων.”
Μαυριτανική παροιμία.

Post Reply